فروش اینترنتی انواع کفش مردانه چرم

15 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه چرم در ایران در جذاب ترین و بهترین کیفیت ها تولید می شوند و فروش اینترنتی فرصت تهیه انواع آنها را با قیمت های مناسب برای خریداران در هر نقطه از کشور به سادگی ممکن ساخته است.


بهترین شهر برای کسانی که می خواهند در آن انواع کفش های مردانه چرم را به بی واسطه تهیه نمایند شهر تبریز می باشد. این شهر به سبب سابقه طولانی در زمینه ساخت انواع کفش های چرمی و تمرکز تولید کنندگان حرفه ای در آن به یکی از مراکز مهم خرید کفش در کشور تبدیل شده است.
البته این عوامل تنها علت اصلی مشهور بودن تبریز در این زمینه نمی باشد بلکه وجود دباغ های ماهر و چرم های مرغوب و اصل از جمله مهم ترین دلیل در بالا بودن کیفیت کفش های چرمی مردانه در این شهر عنوان شده است.
بسیاری از کسانی که قصد خرید کفش چرم را دارند شاید با سبک ها و نام های آنها آشنا نباشد و صرفا این کفش ها را به اقسام مجلسی و راحتی دسته بندی نمایند.
اما کسانی که سال هاست در این حرفه مشغول به کار می باشند به خوبی با تولیدات و سبک های مختلف این کفش های چرم آشنا می باشند و از این رو در زمینه فروش و راهنمایی مشتریان موفق تر عمل می نمایند.

فروش اینترنتی کفش چرمانواع کفش مردانه چرم اصل در ایران

برای یک آشنایی کلی و مختصر ما در این بخش به معرفی مدل های که با چرم اصل تولید می شوند و نام های آنها در سراسر جهان شناخته می باشند می پردازیم.
کفش لوفر یا کالج: در ایران به کفش های لوفر، کفش کالج می گویند این کفش ها جزو مشهوترین کفش های ایرانی مردانه می باشند که در اقسام مجلسی و راحتی تولید می شوند و دارای رویه های ساده، نواری، سگک و منگوله می باشند.
مدل آکسفورد: کفش های آکسفورد جزو کفش های کلاسیک مردانه می باشند که دارای رویه ساده بندی می باشند قسمت بند این کفش ها بسته تر می باشد که آن را به سبک های رسمی و مجلسی تبدیل نموده است.
کفش دربی: این کفش همانند کفش آکسفور می باشد با این تفاوت که قسمت بندی آن بازتر می باشد که به آن ظاهر غیر رسمی تر می دهد از این رو علاوه بر تناسبی که با تیپ های رسمی دارد آن را برای تیپ های اسپرت و نیمه رسمی نیز مناسب می نماید.
مدل بروگ یا هشترک: کفش بروگ در ایران به عنوان کفش های هشترک نیز معرفی می شود این کفش ها دارای رویه بندی با سوراخ های تزئینی می باشد که سبب ظاهری خاص و متفاوت در آنها می شود و از این رو برای انواع تیپ های رسمی و غیر رسمی مناسب می باشد و از این رو به عنوان کفش پرکاربرد شناخته می شود.
کفش مونک یا سگک دار: این کفش به عنوان کفش های رسمی شناخته می شود با این تفاوت که این کفش به جای بند از طریق سگک بسته می شود و معمولا دارای مشتریان خاصی می باشد.

کفش چرم مردانه بوتهسفارش اینترنتی کفش مردانه چرمی تبریز

نیاز نبودن به مراجعه مکرر به محل فروش، دسترسی به مجموعه گسترده ای از اقسام مدل های کفش مردانه چرم، در جریان گرفتن درباره آخرین محصولات و خبرها به شکل آنی، صرفه جویی در زمان و... بخشی از مزایای سفارشات اینترنتی می باشد.
با اپیدمی شدن بیماری های نظیر کرونا در جامعه اهمیت خریدهای اینترنتی و نقشی که می تواند در حفظ سلامتی کشور ایفا کنند اهمیت این روش را بیش از گذشته آشکار نموده است و سبب رونق روز افزون آن در کشور شده است.

فروش کفش چرم کلاسیک

مراحل سفارش عمده کفش چرم

به منظور سفارش اینترنتی کفش مردانه چرمی نیاز است که مشتریان مدل های مرکز را مشاهده نمایند و با بررسی دقیق آنها سفارشات خود را انجام دهند.
بعد از انتخاب موارد مذکور فاکتوری توسط مدیریت فروش وانیا صادر می گردد و از طریق آیدی سفارش در تلگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر به مشتریان ارسال می گردد و آنها بعد از بررسی موارد مذکور نیاز است که به تسویه مبلغ اعلامی بپردازند.
بعد از تسویه مبلغ بسته به شرایط و موارد انتخابی بار از طریق باربری های مجاز در تبریز به مشتریان عزیز ارسال می گردد.
در صورتی که مدل آماده ارسال باشد ظرف یک یا دو روز و در صورت آماده نبودن بسته به اینکه مشتریان چه سفارشاتی و چه میزانی را ثبت کرده اند بین دو تا دو هفته کار به محل مربوط ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا