فروش آنلاین کفش مردانه اسپرت شیک

06 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

این روزها سبک هایی از کفش های مردانه اسپرت در مرکز فروش آنلاین ارائه می شوند که هم بسیار کاربردی می باشند و هم از طراحی های شیک و جذابی برخوردار می باشند و به جهت داشتن تنوع کافی قدرت انتخاب وسیعی را برای خریداران فراهم آورده اند.


اولین و مهم ترین عاملی که مردان را به سمت خرید کفش های اسپرت می کشاند کاربردی و راحتی استفاده آنها می باشند که خوشبختانه تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که کفش هایی را ارائه می دهند که علاوه بر داشتن راحتی کافی، زیبایی و جذابیت را به صورت مساوی دارا می باشد.
مردان در هنگام انتخاب کفش به فصل خرید آنها نیز توجه می نمایند برای تابستان اغلب کفش های بدون ساق و در مواردی رویه بافتی که قابلیت انتقال بیشتر هوا را دارا می باشد را ترجیح می دهند برای در روزهای سرد سال مدل های با آستری های ضخیم تر و اقسام ساق دار خریداری می نمایند.
با توجه به این موارد بسیار اهمیت دارد که یک فروشنده آنلاین یا غیر آنلاین آنها را در نظر گرفته و طبق سلیقه و نیاز خریداران خود به عرضه و فروش کفش بپردازد تا بتواند در کسب رضایت مشتریان خود موفق تر عمل نماید.
با یک جستجو در اینترنت بسیاری از مقالات افراد را به خرید کفش در زمان عصر توصیه می کنند که پا در این حالت به بزرگترین حد خود می رسد تا بتوانند انتخاب دقیق تری داشته باشند از این رو فروشگاه ها در زمان عصر ممکن است ازدحام بیشتری داشته باشند و بهتر است در این زمان یک فروشنده حرفه ای حداقل یک مدیر فروش همکار دیگری در کنار خود برای پاسخگوی بهتر به مشتریان به کار گیرد.

فروش کفش مردانه اسپرت
سفارش کفش مردانه اسپرت ارزان قیمت

یکی از مهم ترین مواردی که بر تصمیم هر خریداری در انتخاب تاثیر می گذارد قیمت آن محصول می باشد بسیاری از مردان ترجیح می دهند که کفش هایی را انتخاب کنند که در قیمت ارزان تری داشته و یا قیمت رقابتی تری در مقایسه با دیگر مراکز خرید داشته باشد.
برای عده ای نیز قیمت بالا داشتن یک محصول معیاری برای سنجش کیفی آن می باشد و این عقیده را دارند که جنس هایی که قیمت های بالاتری دارند از کیفیت بهتری برخودار می باشند که همیشه این نظریه در تمام کفش ها صادق نیست و افراد در انتخاب مدل ها باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وانیا اقسام متعددی از انواع کفش های مردانه را ارائه می دهد و در این میان سعی می نماید بر اساس قدرت های مالی مختلف به معرفی و فروش محصولات خود بپردازد تا بدین طریق بتوانند طیف وسیعی از درخواست ها را در کشور در بربگیرد.
برای دسترسی و سفارش انواع کفش مردانه اسپرت ارزان کانالی با نام کفش ارزان و حراجی وانیا برای معرفی و انتخاب بهتر و سریع تر برای مشتریان عزیز تدارک دیده شده است.

قیمت عمده کفش مردانه اسپرت شیک

مدل های شیک و جذاب کفش های مردانه اسپرت به عنوان سبک های بوتیکی نیز معرفی می شوند و معمولا از رنگ بندی های متنوعی برخوردار می باشند و اغلب در سری های ده تایی و در سایزهای 41 تا 44 بسته بندی و عرضه می شوند.
تولید کنندگان ممکن است که برخی از مدل ها به شکل محدود تولید نمایند و بعد از آن برای تنوع دهی بیشتر به محصولات خود طرح های دیگری را برای تولید عرضه کنند از این رو مشتریان قبل از انتخاب هر مدلی بهتر است که موجودی آنها را استعلام نمایند.
از مدل های جدید و خاص از کفش های مردانه اسپرت که قیمت بسیار مناسبی را در مقایسه با سبک های خارجی آنها دارا می باشد مدلی در سبک زیر با نام کفش مردانه اسپرت چشمی می باشد که با زمینه های رنگی مختلفی ارائه می شود.
قیمت عمده این کار تنها 75000 تومان می باشد که برای اطمینان بیشتر از قیمت نهایی بهتر است که مشتریان با مرکز تماس حاصل فرمایند.

قیمت کفش اسپرت آدیداس
کفش مردانه اسپرت آدیداس کانادا

این کفش همان طور که مشاهده می کنید دارای رنگ بندی بی نظیری می باشد و برای سلایق مختلف طراحی شده است کار در ایران تولید شده است اما دارای کیفیت اورجینال می باشد با این تفاوت که با قیمت بسیار مناسب تر و با کیفیت بالا از این مرکز قابل خریداری می باشد.
سایزبندی کار 41، 42،43 و 44 می باشد و دارای رویه ترکیبی اشبالت می باشد و در بسته بندی ده تایی و با قیمت عمده تنها 144000 تومان عرضه می شود.

قیمت کفش اسپرت آدیداس
کفش مردانه اسپرت فیلا راشل

فیلا از جمله برندهای مشهوری است که به سبب تولید کفش های با کیفیت و جذابیت جایگاه جهانی پیدا کرده است و تولید کنندگان ایرانی نیز با الگوگیری از طرح های آنها به تولید سبک های مشابه به آن اقدام نموده اند که از نظر کیفی بسیار قبول می باشد.
از جمله این مدل ها سبکی با رویه ترکیبی راشل و زارا خارجی می باشد که دارای زیره پیو بسیار سبک با کف طبی عرق گیر می باشد جنس کف طبی از جنس چرم طبیعی اصل است و از این رو کاملا ضد بو و ضد عرق می باشد.
این کار در سری ده تایی و با رنگبندی زیبا به مشتریان عرضه می شود.

کفش مردانه اسپرت فیلا

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا