مرکز پخش عمده کفش مردانه ارزان

23 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ارزان بودن و داشتن طراحی مشتری پسند دو عامل مهمی است که بسیاری از خریداران به هنگام مراجعه به یک مرکز پخش عمده کفش مردانه به آن توجه ویژه ای می نمایند و سبب می شود که آنها به بررسی کیفیت آنها راغب گردند.


فروش کفش های ارزان مردانه زیبا و با کیفیت نسبت به فروش مدل های لوکس ریسک کمتری دارد و این به سبب داشتن طرفداران و مشتریان زیاد برای مدل های ارزان تر می باشد.
در واقع قشر بسیاری از مردم به سبب داشتن سطح مالی پایین و یا عدم تمایل به صرف هزینه بالا برای خرید کفش، ترجیح می دهند که کفش هایی با نرخ های ارزان تری را برای خود خریداری نمایند.
کسانی که تازه کار هستند و برای اولین بار قصد راه اندازی مرکزی برای خرید کفش های مردانه دارند و سرمایه کمتری دارند و یا می خواهند گردش مالی بهتری داشته باشند عرضه کفش های مردانه ارزان با کیفیت اقدام هوشمندانه ای می باشد.
همکاری با تولید کنندگان و عرضه کنندگان بزرگ در این زمینه برای مرکز پخش کفش وانیا این فرصت را فراهم نموده است که بتواند تنوع کافی و مناسبی در بین محصولات خود برای مشتران خود ایجاد کند.

انواع کفش مردانه جدید و ارزان

انسان ها همواره به دنبال تجربه چیزهای جدید و بکر می باشند و از همین رو دوست دارن که هر فصل و هر سال پوشش جدید و به روزی را تجربه نمایند به همین سبب بسیار اهمیت دارد که فروشندگان برای کسب رضایت و افزایش فروش محصولات خود همواره مدل های جدید و به روزی را به مشتریان خود ارائه نمایند.
ما در ادامه برای آشنایی بیشتر مشتریان با سبک ها و اقسامی که این مرکز به خریداران خود ارائه می نماید به معرفی برخی از مدل های کفش مردانه ارزان و جدید می پردازیم.


کفش مردانه اسپرت آدیداس ارزان

کفش مردانه اسپرت آدیداس

استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت مهم ترین عاملی است که سبب می شود که کفش ها با قیمت های مناسبی به مشتریان ارائه گردد. مدل اسپرت آدیداس جزو این موارد بوده به عبارتی در زیره آن پی وی سی و در رویه آن مواد ترموپلاستیک نو به کار رفته است.
جنس زیره و رویه هر دو از مواد نو می باشند از این رو کفش از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد این کار در سایزبندی 41-44 در بسته بندی ده تایی عرضه می شود و قیمت عمده آن تنها 27000 تومان می باشد.

کفش مردانه اسپرت ریبوک ارزان

کفش مردانه اسپرت ریبوک

کفش های مردانه ارزان اسپرت جزو پرتیراژترین سبک ها در بین مدل های قیمت مناسب می باشند و خوشبختانه بسیاری از آنها نیز از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند.
از جمله آنها نمونه ای دیگر با نام ریبوک می باشد که همانند مدل بالا در زیره آن پی وی سی و در رویه آن ترموپلاستیک از مواد نو استفاده شده است. رنگ کار تنها مشکی می باشد و قیمت عمده این مدل نیز 27000 تومان می باشد.

کفش مردانه کالج شیک

کفش مردانه کالج

کفش های مردانه کالج جزو پرفروش ترین سبک ها در بین جوانان می باشند و در اقسام اسپرت و مجلسی در ایران تولید می شوند و دارای ساختاری می باشند که به سادگی با بسیاری از لباس ها هماهنگ می شود و در موقعیت های بسیاری نظیر دانشگاه، اداره، روزمره، مهمانی های نیمه رسمی و غیررسمی به راحتی قابل استفاده می باشد.
از جمله این مدل ها که در وانیا نیز در سبک های مختلف عرضه می شود مدل منگوله دار و سگک دار آن می باشد که با وجود داشتن قیمت پایین از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد.
زیره کار پشت پیو اصل می باشد و به شکل ده جفتی در در سایز 40 تا 44 و با قیمت عمده تنها 38500 تومان به فروش می رسد.


کفش مردانه مجلسی تبریز

کفش مردانه مجلسی تبریز
کفش تبریز از جمله سبک های مشهور و پرطرفدار در کشور می باشد که حتی مدل های ارزان و غیر چرم آنها نیز دارای فروش گسترده ای در کشور می باشد.
از جمله سبک های مجلسی مردانه تبریز که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد مدل مجلسی ورنی سگک دار در سبک زیر می باشد که در طرح بندی های متنوعی تولید و عرضه می شود.
این کفش دارای زیره pvc می باشد و دارای رویه ورنی با طراحی های جذاب می باشد.
برای دیدن سبک های دیگر اینکار و اقسام دیگر مردانه با آیدی های ثبت سفارش وانیا در تماس باشید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا