تولید کفش مردانه چرم شیک و جدید

27 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بهترین های کفش چرم مردانه با طرح بندی های شیک و جدید از جمله محصولاتی است که توسط استادکاران حرفه ای و مجرب تبریز در تنوع کافی تولید می شوند و توسط این مرکز به نقاط مختلف ایران ارسال می گردند.


کفش های مردانه چرم به جهت اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند از این رو مورد انتخاب بسیاری از مردانی هستند که همواره راحتی و دوام کار اولویت اول آنها در انتخاب می باشد. در واقع آنها قبل از اینکه به زیبایی کفش توجه نمایند نوع دوخت و اینکه کفش در کجا تولید شده را ملاک انتخاب قرار می دهند و بعد از آن در صورتی که از نظر زیبایی مورد پسند شد انتخاب خود را نهایی می نمایند.
کفش های چرم مردانه در شهرهایی مختلفی در ایران تولید می شوند اما شهری که بیشتر مورد توجه خریداران و فروشگاه ها داران قرار می گیرد سبک هایی است که در شهر تبریز تولید می شوند.
تبریز با داشتن استادان مجرب و کارآزموده و از دیگر سو چرمی با کیفیت و مرغوب توانسته است کفش های به بازار ارائه نماید که قابلیت رقابت با کفش های وارداتی را داشته و از این نظر امکان صادرات روزافزون را به خوبی برای کشور فراهم نماید.
برخی از کارگاه ها در تبریز برای رونق هر چه بیشتر کسب و کارهای خود در تهران نیز کارگاه ها یا مراکز پخشی را تاسیس می نمایند از این رو یک کفش با چرم تبریز و توسط استادکاران این دیار در این تهران تولید می شود اما با نام شهر تبریز به مشتریان عرضه می گردد.

تولید کفش مردانه چرم

خرید عمده کفش مردانه چرم تبریز

تولید کنندگان در شهر تبریز بسیار سعی می نمایند کفش هایی را تولید نمایند که هماهنگ با فرهنگ و ذائقه ایرانی باشد و همچنین بتواند نیازهای آنها در موقعیت های مختلف به خوبی مرتفع سازد.
بخشی از کفش هایی چرم مردانه به گونه ای طراحی می شوند که خریدار بتواند از آنها در موقعیت های بسیاری استفاده نماید از این رو این قبیل مدل ها از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد چرا که هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند و هم اغلب آنها از راحتی کافی برخوردار می باشند.
از جمله کفش هایی که در شرایط مختلفی قابل استفاده می باشد کفش های هشترک می باشند که به عبارتی اینکارها نیمه مجلسی می باشند و از این رو با لباس ها و پوشش های مختلفی امکان هماهنگی دارند.
بعد از آنها کفش هایی راحتی طبی، مجلسی و اسپرت در این شهر تولید می شوند که مدل های اسپرت کمترین میزان سهم تولید را در زمره کفش های چرم مردانه را دارند اما با این حال طرفداران خاص خود را دارا می باشند.

تولید کفش مردانه چرم
معرفی مدل کفش مردانه اسپرت چرم

همان طور که اشاره شد کفش های مردانه چرم اسپرت سهم کمتری را در میزان تولید در مقایسه با دیگر کفش ها دارا می باشند اما با این حال به جهت اینکه در ساختار آنها چرم طبیعی استفاده می شوند در بین بسیاری از مردان محبوبیت خاصی دارا می باشند
در واقع این قبیل کفش ها مانع از عرق نمودن پاها می گردد و از دیگر سو از دوام کافی برخوردار می باشند از این رو می توانند یکی از بهترین گزینه ها در بین کفش های اسپرت به شمار آیند.
از جمله این موارد مدلی در سبک زیر است که جزو نمونه های بسیار به روز و زیبایی می باشد که از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
این کفش با نام رابرتو جی اس در سایزبندی 40 تا 44 ارائه می شود رویه کار از چرم طبیعی گاوی می باشد و زیره آن ترمو بوده و در آستر و کفی آن چرم نیز از چرم طبیعی می باشد در واقع می توان آن را به عنوان یک کفش تمام چرم معرفی نمود.
کار در سه رنگ اصلی مشکی، قهوه ای و سرمه ای ارائه می گردد و از جمله تولیدات خاص شهر زیبای تبریز می باشد سفارش اینکار به شکل آنلاین به راحتی از هر نقطه از کشور برای مشتریان فراهم شده است.

تولید کفش مردانه چرم
فروش کفش مردانه راحتی طبی

کفش های مردانه راحتی چرم بهترین گزینه برای استفاده در محیط کار می باشند و همچنین برای زمان هایی که نیاز است که فرد پیاده روی زیادی را برای انجام امور روزمره خود انجام دهد و در عین حال تیپ رسمی تر و کلاسیک تری داشته باشد گزینه مناسب تری است.
از جمله این کفش ها که در وانیا ارائه می گردند مدلی با نام طبی صابر می باشد که در دو رنگ مشکی و قهوه ای تولید می شود مدل صابر در دو طرح بی بند و بندی تولید می شود و در آستر، رویه و کفی آن از چرم طبیعی استفاده شده است.
زیره کار پیو می باشد که سبب می شود که هم کفش از وزن کمتری برخوردار باشد و هم منعطف باشد.

فروش کفش مردانه راحتی طبی
کانال خرید کفش مردانه تبریز

سبک های که در زمینه کفش های مردانه تبریز تولید می شود از تنوع بالایی برخوردار می باشد و در هر فصل نیز سبک های جدید به بازار ارائه می شود.
برای اینکه مشتریان به شکل به روز به این قبیل کفش ها دسترسی داشته باشند یکی از ابزارهایی که این مرکز برای مشتریان خود تدارک دیده است شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و واتس آب است که از طریق آن مشتریان می توانند به انواع نمونه ها دسترسی داشته باشند و نسبت به ثبت سفارشات خود به شکل غیر حضوری و از هر نقطه از کشور در کمترین زمان اقدام نمایند.
کارها در صورت موجود بودن و یا داشتن امکان تولید در مدت زمان تعیین شده از طریق باربری های مجاز به آدرس پستی خریداران ارسال می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا