با مرکز تولید کفش مردانه چرم در تبریز بیشتر آشنا شویم.

15 مرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

 کفش های چرم یکی از انتخابهای لوکس به شمار می رود که علاوه بر زیبایی و راحتی در پوشیدن، کیفیت بالا و ماندگاری طولانی هم سبب اقبال بیشتر مشتریان به این نوع جنس کفش، شده است. مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز یکی از اصلی ترین مراکز تولید کفش چرم مردانه در ایران می باشد. 

آقایان نیز مانند خانم ها برای داشتن ظاهری مناسب و جذاب و البته بالا بردن اعتماد به نفس، اکثریت قریب به اتفاق ، به ضرورت داشتن کفش های زیبا و تمیز و شیک اذعان دارند. البته برای اقایان هم مدل ها و طراحی های گوناگون کفش بسته به سلیقه، سن و موقعیت افراد مختلف، در بازار وجود دارد.
از جمله مدل های اصلی کفش برای آقایان میتوان به کفشهای رسمی که معمولا همراه با لباسهای رسمی و کت وشلوار ست می شوند نام برد و همچنین کفش های اسپرت و راحتی برای مصارف روزانه و پیاده روی ها که با پیراهن و شلوارهای جین و کتان هماهنگ می شوند.
در دنیا برندهای مختلف و محبوب و صاحب نامی در تولید صنعت کفش مردانه ، وجود دارند که اگر بخواهیم به نقطه اشتراک همگی انها در محبوبیت جهانی شان ؛ اشاره کنیم میتوانیم طراحی های جذاب و کیفیت و دوام بالای آنها را نام ببریم. نکته ایی که برای درخشش این صنعت در داخل کشورمان بیش از پیش باید مورد توجه تولید کنندگان قرار بگیرد.
از مراکز تولید کفش مردانه در ایران، می توانیم به تبریز، مشهد و تهران اشاره کنیم که در این میان مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز ، یکی از قدیمی ترین و بهترین کیفیت کفش را در طول سالیان طولانی به کشور، عرضه داشته است.

تولید کفش مردانه چرم تبریز
کفش مردانه چرم:

کفش های رسمی مردانه که معمولا در مراسم و اتفاقهای رسمی کاربرد دارند و با کت و شلوارهای یکدست و یا شلوارهای پارچه ایی ست می شوند، خودشان به مدل های مختلفی که با نامهای جهانی معروفند، تقسیم می شوند.
1)مدل آکسفورد: کفشهایی با بندهای نازک و کم، پاشنه کوتاه که اکثریت آقایان خریداری انها را حتما تجربه کرده اند.
2) مدل مانک استرپ: کفشهایی با تکه دوزی اضافه یک یا دوعددی ، معمولا سگکدار
3) مدل برژو: شبیه مدل آکسفورد می باشد ، ولی روی کفش معمولا طراحی های حالت سوزن کاری شده دارد.
4) مدل کالج: که این مدل براحتی هم با لباس رسمی و هم غیر رسمی ست می شوند.
5) انواع بوت های مردانه: که در فصل زمستان با ساق های بالاتر از مچ پا، هم به صورت بنددار می باشند و هم بدون بند.

پخش کفش مردانه چرم در تبریز
نکته مهم در همه این مدل کفش های رسمی مخصوص آقایان این است که بجز یکی دو مدل که با پارچه جنس جیر تولید می شوند، بقیه معمولا با چرم مرغوب روانه بازار می شوند. البته استفاده از چرم طبیعی قیمت این کفش ها را افزایش می دهد.
کفش مردانه چرم علاوه بر کیفیت و ماندگاری بالا، کاملا از نظر ظاهر متفاوت از جنس های دیگر می باشد و به نوعی چرم بودن خود را فریاد میزند! مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز، امروزه بعد از گذشت سالها و به دست آوردن تجربیات فراوان در عرصه تولید انواع مدل های کفش مردانه چرم ، علاوه بر تولید طرحهایی که در قسمت قبل توضیح داده شد، طرحهای نیمه رسمی برای کفش آقایان هم در دست تولید دارد.

شناسایی کفش چرم طبیعی:

)چرم طبیعی از پوست حیوانات ساخته شده و بنابراین اگر از فاصله نزدیک به چرم نگاه کنیم نباید یکدست باشد. اگر کفش دارای قسمتهای دورنگ، چروک و از این دست نقص ها باشد، چرم طبیعی است.
) معمولا کالاهای چرم از جمله کفش، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشد و این نشان از اطمینان تولید کننده به محصول چرم خود می باشد.
) با توجه به نوع دباغی پوست که ممکن است به حالت سنتی یا صنعتی باشد، یک تکه کاغذ سفید را برداشته و با کمی فشار و به سرعت، روی کالای خود بکشید اگر چرم رنگ با ثباتی داشته باشد، کاغذ رنگی نخواهد شد.
)کفش چرم طبیعی فاقد بو و ترکیبات شیمیایی است. کفش را از نزدیک بو کنید.
) اگر قسمتی از کفش را با انگشت فشار دهید حالت چروک پیدا خواهد کرد.
) چند قطره آب روی کفش بریزید .اگر رطوبت جذب شد، چرب طبیعی است و اگر قطرات روی کفش ماند، چرم مصنوعی است.
) چرم های طبیعی هم خاصیت رنگ پذیری دارند و به صرف رنگی بودن کفش، نمیتوان طبیعی بودن چرم را رد کرد.
یکی از مهمترین و اصیل ترین مرکز کفش چرم، مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز، می باشد. که با اطمینان از اصل بودن محصولاتشان میتوانید اقدام به خریداری نمایید.

صندل کفش چرم تبریز عمده
نحوه مراقبت از کفش مردانه چرم:

دقت داشته باشید که برای تمیز کردن هر نوع کفش چرم، مثل کفش مردانه چرم حتما با برس نرم خیلی آهسته گرد و غبار روی کفش را پاک کرده ، بعد از آن با یک دستمال خشک مجددا کل کفش را تمیز کنید.
کفش های چرم معمولا برای جا باز کردن و راحت تر شدن ؛ به زمان احتیاج دارند.
کفش چرم را مرتب و پشت سر هم نپوشید.
کفش مردانه چرم را می توانید با فرچه نرم و واکس مخصوص تمیز و براق کنید.
کفش چرم را داخل جعبه مقوایی نگهداری نکنید. در فضایی به دور از رطوبت و نور و در صورت امکان کیسه پلاستیکی نگهداری کنید.
بعد از تمیز کردن کفش چرمی، بلافاصله ان را نپوشید. فواصل تمیز کردن انها را طولانی نکنید. تمیز کردن کفش چرم، علاوه بر جلوه دادن باعث خواهد شد کفش چرم دیرتر پاره شود.
مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز، یکی از معتبرترین مرکز تولید کفش چرم در ایران می باشد که با استفاده از چرم مرغوب و با کیفیت، تحولی جدید در عرصه تولید کفش داخلی ایجاد کرده است.
برای خرید کفش مردانه ان هم از نوع چرم اصل و طبیعی، اصلی ترین مرکز کفش چرم ایران، که مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز می باشد را فراموش نکنید.

کفش های چرم یکی از انتخابهای لوکس به شمار می رود که علاوه بر زیبایی و راحتی در پوشیدن، کیفیت بالا و ماندگاری طولانی هم سبب اقبال بیشتر مشتریان به این نوع جنس کفش، شده است. مرکز تولید کفش مردانه چرم تبریز یکی از اصلی ترین مراکز تولید کفش چرم مردانه در ایران می باشد. 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا