خرید عمده کفش مردانه ارزان شیک

11 آذر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

آیا می دانستید که امروزه در داخل ایران کفش های مردانه ارزان قیمت با طراحی های چشم نواز و شیک تری تولید می شوند؟ کفش هایی که در عین داشتن درجه کیفی رضایت بخش، مشتری پسند بوده و در میزان قابل توجهی توسط مراکز خرید عمده کفش مردانه به مشتریان ارائه می شود.


در جامعه ای زندگی می کنیم که اکثر مردان پیر و جوان به دنبال کفش های مردانه ای می باشد که با وجود داشتن قیمت های ارزان دارای طراحی های شیک و به روزی باشد.
ارزان بودن بخش زیادی از کفش های مردانه به این دلیل است که اولا این کفش ها در داخل کشور ایران تولید می شوند از این رو هزینه های مازادی از جمله نرخ دلار، تعرفه ها و عوارض گمرکی و هزینه های راه و... به آنها مترتب نمی شود. از دیگر سو بسیاری از تولید کنندگان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کاهش هزینه های تولید و یا استفاده از مواد اولیه با نرخ های پایین تر می باشد.
این دو عامل اصلی در پایین آمدن قیمت کفش های مردانه می باشد که البته هر چه درجه کیفی مواد به کار رفته در آنها کمتر باشد به همان اندازه قیمت کفش های مردانه کاهش می یابد.
اما هدف ما در این قسمت معرفی کفش های مردانه ارزانی است که دارای کیفیت قابل قبول و قیمت های معقول تری می باشد و بسیاری از اقشار جامعه به ویژه اقشاری با درآمد متوسط توانایی خریداری این قبیل کفش ها را دارا می باشند.

خرید عمده کفش مردانه شیک
انواع مدل کفش مردانه ارزان

کفش های مردانه ارزان نیز همانند مدل های گران قیمت در سبک های متفاوتی و بر اساس موقعیت ها و زمان های مختلف طراحی و تولید می شوند.
متداول ترین کفش های مردانه ارزان در بازار در سبک های اسپرت و بعد از آن در اقسام راحتی و مجلسی تولید می شوند و مدل های طبی این کفش ها معمولا در رتبه های پایین تری از نظر میزان تولید و فروش قرار می گیرد.
در این بین کفش های ورزشی ارزان تری نیز در بازار تولید می شوند که از جمله شهرهای معروف که با قیمت های بسیار مناسب آنها را روانه بازار می نماید کلانشهر تبریز می باشد.
کفش های ورزشی شامل اقسام سالنی، چمنی، کشتی، والیبال و ... می باشد. کفش های مجلسی مردانه ارزان معمولا دارای پنجه های تیزتری می باشند و در دو سبک براق و مات تولید می شوند.

کفش مردانه شیک در تهران
تولید کفش مردانه ارزان بوتیکی

اگر شما صاحب یک فروشگاه بزرگ یا مغازه ای می باشید که می خواهید همواره مشتریان بیشتری را به داخل مرکز خرید خود بکشانید لازم است که مواردی را در این زمینه رعایت نمایند.
از جمله این موارد که باید در کنار داشتن دکور زیبا و مغازه منظم رعایت شود قرار دادن کفش هایی با دیزاین های شیک و جوان پسند در ویترین فروشگاه با قیمت های مناسب تر می باشد. در واقع ویترین هر مغازه ای معرف سلیقه و سبک کفش هایی می باشد که در داخل مشتریان می توانند آنها را مشاهده و خریداری نمایند.
و برای جذب و تشویق بیشتر خریداران به داخل می توان قیمت های کفش های ارزان تر به شکل تبلیغ بر شیشه مغازه نصب نمود.
از جمله مدل های بوتیکی که ما در این قسمت قصد معرفی کردن آنها را داریم و دارای قیمت قابل قبولی می باشد و در داخل کشور خودمان تولید شده است مدلی با نام کفش اسپرت زیگزاگی می باشد که در چهار رنگ اصلی مشکی، عسلی، طوسی و قهوه ای سوخته تولید می شود.

مشخصات دیگر کفش اسپرت مردانه بوتیکی

خرید عمده کفش مردانه بوتیکی
• زیره نرم و سبک
• رویه چرم مصنوعی
• سایزبندی 44.40
• سری 12 تایی
• قیمت عمده 103000 تومان
البته قیمت اعلامی در این قسمت ممکن است با توجه به شرایط ناثبات اقتصادی در کشور بسیار تغییر نماید از این رو بهتر است برای اطمینان از قیمت و میزان موجودی با کارشناس فروش مرکز تماس حاصل فرمایید.


فروش عمده کفش مردانه ارزان زمستانی

قبل از آغاز کامل فصل سرما تولید کنندگان و مراکز خرید عمده کفش مردانه و زنانه اقدام به تولید و عرضه محصولات خود می نمایند که این امر به خریداران این امکان را می دهد که با راحتی و آرامش بیشتری و در زمان معین نسبت به خرید و تامین کفش های زمستانی مورد نیاز برای فروشگاه خود اقدام نمایند.
از جمله کفش های مردانه ارزان قیمت زمستانی که در این مرکز خرید عمده کفش قابل سفارش می باشد مدلی در سبک زیر با نام نیم بوت مردانه اکو می باشد که در دو رنگ مشکی و عسلی تولید می گردد.

مشخصات کفش مردانه نیم بوت اکو

خرید عمده کفش مردانه اسپرت اکو
• کیفیت بالا در مقایسه با قیمت
• زیره نرم و سبک
• سایزبندی 41-44
• جین ده تایی
• قیمت فعلی فقط 83000 تومان
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مدل کفش با مرکز تماس گرفته و یا از طریق پیام رسان های مرتبط به شکل آنلاین با کارشناس مرکز در این مورد به گفتگو بپردازید.

خرید عمده کفش مردانه حراجی

منظور از کفش های حراجی مدل هایی می باشند که در مقایسه با مدل های معمول بازار از کیفیت های به نسبت پایین تری برخوردار می باشند و از این رو مناسب عرضه در حراجی های و ارزان سراها می باشند. البته برخی از فروشگاه ها نیز برای تکمیل محصولات خود و پاسخگویی بهتر به اغلب نیازهای مشتریان بخشی از غرفه های خود را به عرضه این محصولات اختصاص داده اند.
فروش کفش های حراجی در صورتی که دارای طراحی خوبی باشد در زمان بسیار کمتری قابل خریداری می باشند از این رو گردش مالی بیشتری را برای فروشگاه ایجاد می نماید و در عین مشتریان بیشتری توانایی خرید آنها را دارند که این خود سبب می شود که در ایامی که شرایط اقتصادی مناسب نمی باشد فروشگاه همچنان مشتریان خود را داشته باشد.
نمونه ای از کفش مردانه حراجی

حراجی عمده کفش مردانه ایرانی
از جمله نمونه های پرفروش کفش مردانه حراجی سبکی با نام کفش مردانه اسپرت اسکیس می باشد که از جمله تولیدات جدید پاییز 99 می باشد که در دو ترکیب رنگ مشکی سفید و آبی طوسی تولید می شود. این کفش در سری ده تایی در سایزبندی 41.44بسته بندی می شود.
و لازم است که برای سفارش آن از طریق ادمین سفارش در تلگرام یا واتس آپ اقدام شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا