فروش اینترنتی کفش راحتی مردانه

20 بهمن 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های راحتی مردانه به دلیل امکان استفاده در بسیاری از شرایط و مکان ها جزو مدل های بسیار پرطرفدار در بین مردان می باشند و به دلیل بالا بودن میزان تولید و عرضه آنها در یک مرکز فروش اینترنتی سبک های جذاب و متنوعی از آنها به شکل عمده قابل خریداری می باشند.


کفش های راحتی مردانه به دو سبک کلاسیک و اسپرت دسته بندی می شوند دسته اول اغلب توسط مردانی استفاده می شوند که دارای ظاهری اداری یا نیمه رسمی می باشند و دسته دوم برای زمان هایی که فرد می خواهد ظاهر آزاد و راحت تری داشته باشد گزینه خوبی به شمار می آید.
بهترین مدل های کلاسیک متعلق به آن دست سبک هایی می باشند که دارای ساختار طبی نیز باشند و دارای طراحی استاندارد باشند. کفش های راحتی اسپرت دارای ساختاری می باشند که معمولا توسط زنان نیز قابل استفاده می باشند و در سایزهای میانه نیز به شکل ست تولید می گردند.
فصلی که کفش های راحتی برای آنها طراحی می شوند نیز بسیار مهم می باشد به عبارتی در فصل های گرم رویه کفش ها دارای منافذ بیشتر برای تبادل بهتر هوا می باشد و برای زمستان یا روزهای سرد سال دارای رویه های بسته تر می باشند و اغلب به شکل ساقدار نیز تولید می گردند.

جنس و مدل کفش راحتی مردانه

فروش اینترنتی کفش راحتی مردانه

جنس در کفش های راحتی مردانه اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که قرار است که پاها در مدت بسیاری در آنها بماند و نیاز است که پاها در آنها دیرتر احساس خستگی کند و به راحتی عرق نکرده و به پاها و کمر فشار اضافی تحمیل نکند.
از این رو در کفش های راحتی مردانه یک لژ بسیار کوتاه تعبیه می شود تا کمر را در وضعیت درست تری قرار دهد و فشار کمتری از طرف زمین به پاها و بدن وارد شود.
بهترین جنس در کفش های راحتی مردانه کلاسیک جنس چرم طبیعی می باشد اما به دلیل گران بودن این جنس تولیدکنندگان امروزه از مواد ترکیبی شبیه به ویژگی های چرم طبیعی استفاده می کنند که پاها در آنها عرق نکند و در فصل گرما و سرما از پاها محافظت خوبی به عمل آید.

تولید کفش های راحتی مردانه شیک

کفش راحتی مردانه شیک

کفش های راحتی مردانه که در وانیا ارائه می گردند اغلب توسط استادکاران در تبریز و تهران تولید و عرضه می شوند این کفش ها با درجه های کیفی مختلفی عرضه می شوند از این رو قیمت و مشخصات متفاوتی را دارا می باشند.
وجود گستردگی در محصولات یعنی دادن قدرت انتخاب بیشتر یعنی در نظر گرفتن نیازها و سلایق بیشتری از مشتریان در کشور که این خود می تواند به مشتریان این امکان را بدهد که بتوانند با در نظر گرفتن محله و شهر خود سبک های متناسبی را انتخاب نمایند.
برخی از کفش های راحتی مردانه دارای سبکی می باشند که می توان از آنها در مجالس و محافل نیز استفاده نمود این نوع کفش ها دارای طرفداران بسیاری در کشور می باشند از جمله این مدل ها می توان به نمونه ای از مدل زیر اشاره نمود.

مدل کفش راحتی مجلسی مردانه

کفش راحتی مجلسی مردانه عمده

نوع بسته شدن این کفش راحتی، چسبی می باشد و در رنگ های مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می شود و از جمله مدل های چرمی است که در رویه آن چرم طبیعی، آستر و کف آن نیز از چرم ترکیبی استفاده شده است و دارای زیره پیو از نوع تزریق مستقیم که راحتی و آرامش بسیار خوبی در پاها ایجاد می کند.
زمانی که کفشی به شکل تزریق مستقیم تولید می شود می توان به کیفیت و دوام آن اطمینان بیشتری داشت به دلیل اینکه از ماشین آلات در برش و تولید آنها استفاده می شود دارای ظرافت بیشتری می باشند.
کار در بسته بندی ده تایی و در سایزبندی 40 تا 44 ارائه می گردد.
قیمت عمده این محصول در حال حاضر 170 هزار تومن می باشد که با در نظر گرفتن کیفیت و زیبایی کار می تواند با مدل کفش های راحتی مردانه غیر چرم رقابت خوبی داشته باشد.

نحوه فروش اینترنتی کفش راحتی مردانه

انواع کفش مردانه چرم

روش فروش اینترنتی کفش های راحتی مردانه در مرکز پخش کفش وانیا به این شکل است که خریداران وارد کانال کفش های مرکز می شوند و به بررسی و مقایسه مدل های می پردازند و در صورت نیاز با مدیریت فروش در همان قسمت وارد گفتگو می شوند و راهنمایی های لازم و توضیحات بیشتر را دریافت می کنند.
در صورتی که مدلی توسط مشتری پسند می تواند آنها را به مدیریت ارسال نموده و در خواست موجودی و ثبت سفارش دهد مدل ها در صورتی که موجود باشند و یا نیاز به تولید داشته باشند به مشتریان اعلام می شوند و بعد از تایید آنها فاکتور نهایی برای آنها صادر می شود.
کفش های مردانه انتخاب شده بعد از بسته بندی و آماده سازی در مدت زمان مقرر توسط باربری های مجاز به شهر و آدرس محل خریدار ارسال می گردند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا