خرید عمده کفش صندل مردانه

11 اسفند 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

با رسیدن به روزهای پایانی زمستان تولید و خرید عمده کفش صندل های مردانه در شهرهای مختلف آغاز می شود و بسیاری از فروشندگانی که به نیازهای مشتریان خود توجه ویژه ای می نمایند سعی می نمایند که در اسرع وقت سبک های مورد نظر خود را از مرکز فروش آنها تهیه نمایند.


کفش صندل های مردانه با توجه به طراحی که دارند کاربرد متفاوت تری در مقایسه با دیگر کفش دارا می باشند این کفش ها را می توان در زمره کفش های راحتی و طبی دسته بندی نمود.
صندل های مردانه را می توان در دو دسته کفش و دمپایی نیز طبقه بندی نمود مدل های کفش آنها بیشتر در ایام بهار و تابستان تولید و عرضه می گردند اما سبک های دمپایی آنها به جهت اینکه در محیط داخل نیز قابلیت استفاده دارند امکان خرید عمده آنها در بیشتر ایام سال برای خریداران فراهم می باشد.
کفش های صندل مردانه برای زمان هایی که فرد می خواهد خنکی بیشتری در پاهای خود احساس کند و یا رانندگی طولانی داشته باشند بسیار کاربردی می باشند.
جنس های مختلف در تولید این کفش ها به کار می رود که مرغوب ترین آنها نوع چرم طبیعی با زیره پیو سبک و تزریق آن به روش مستقیم به کف کفش صندل می باشد مدل های چرمی به دلیل تنفس پذیری بالا برای کسانی که تعریق پای بسیاری در تابستان دارند بهترین گزینه می باشند.

انواع مدل کفش صندل مردانه

کفش صندل مردانه شیک

صندل های مردانه نیز همانند کفش های آنها دارای اقسام مختلفی می باشند که با توجه به سلیقه های مختلف در کشور طراحی می شوند که در این قسمت به معرفی برخی از آنها می پردازیم:
صندل انگشتی: صندل های انگشتی جزو سبک های جدید محسوب می شوند که بیشتر جوان پسند می باشند که در آن با یک بند انگشت بزرگ از سایر انگشت ها جدا می شود این نوع صندل راحتی کمتری در مقایسه با دیگر صندل ها دارد چرا که استفاده طولانی مدت از آن می تواند باعث ایجاد زخم در پاها گردد.
صندل جلو باز: متداول ترین سبک صندل مردانه می باشد و محبوبیت بالایی دارد و مناسب پیاده روی بر روی سطوح هموار می باشد چرا که محافظت کمتری از پاها می نماید این نوع صندل ها برای تمام گروه های سنی تولید می گردد از جمله مدل های جلو باز می توان به سبک های بنددار اشاره کرد رویه خاصی در آنها به کار نرفته است و تنها چند بند رویه آنها را به هم متصل می کند و برای محیط خانه مناسب تر می باشند.
صندل جلو بسته: این صندل محافظت بیشتری در مقایسه با صندل جلو باز دارد اما کمتر در بین جوانان متداول می باشد و بیشتر افراد میانسال و مسن طرفدار این نوع صندل ها در تابستان می باشند
کفش صندل اسپرت: مدل های اسپرت صندل دارای رویه ها و زیره هایی بسیار مقاوم می باشند و مناسب ترین نوع صندل مردانه برای استفاده در مسافت های طولانی و پیاده روی می باشد.
تمام این سبک هایی معرفی شده اند می توانند دارای اقسام بدون رکاب و رکابدار باشند که در جنس های مختلف تولید می گردند.

کفش صندل مردانه بدون رکاب

خرید عمده کفش صندل مردانه

کفش های صندل های بدون رکاب از جمله سبک هایی هستند که هم در محیط خانه و هم کار و بیرون قابل استفاده می شوند که بهترین مدل های آنها با رویه چرم و در سبک طبی تولید می شوند که می توان به مدلی نظیر زیر اشاره داشت.
این نوع صندل دارای سایزبندی 40.45 می باشد و از چرم طبیعی بر روی آن استفاده شده است و دارای زیره پیو تزریق مستقیم است که سبب شده است که صندل بسیار راحت و دارای انعطاف کافی باشد و در پاها احساس سنگینی و خستگی زودرس ایجاد نکند. این صندل زیبا دارای رنگبندی بوده و توسط تولیدکننده مجرب و حرفه ای در تبریز تولید شده است.

کفش صندل مردانه رکابدار

کفش صندل مردانه شیک

همان طور که اشاره شد کفش صندل های رکابدار مخصوص استفاده در روزهای گرم سال می باشند که از جمله شهرهای معروف در زمینه تولید این سبک ها شهر تبریز می باشد که از جمله نمونه آنها می توان به سبک زیر اشاره نمود که در سایزبندی 40.45 تولید می شود.
این صندل رکابدار به دلیل داشتن زیره کوتاه لژدار و پیو بسیار راحت بوده و در پاها احساس خستگی کمتری ایجاد می نماید و برای استفاده در محیط بیرون و کار و مسافرت و مسافت های طولانی می تواند گزینه خوبی باشد.
بر روی این کفش نیز از چرم طبیعی مرغوب استفاده شده است و در رنگبندی نظیر مشکی، خاکی و قهوه ای و در سری ده تایی با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا