چاپ کردن این صفحه

خرید عمده کفش مردانه چرم راحتی

05 ارديبهشت 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید عمده کفش های مردانه چرم راحتی از تولیدکنندگان برتر کشور با همکاری این مرکز برای بسیاری از مشتریان تسهیل شده است و آنها با بهره گیری از ابزارهای ارتباطی نظیر اینترنت به سادگی مدل های مد نظر خود را انتخاب و آن را در محل اعلامی خود تحویل بگیرند.


این روزها کفش های مردانه چرم راحتی با کیفیت و بهتر از همیشه تولید و با سرعت بیشتری وارد بازارهای کشور می شوند که این مرهون پیشرفت های بسیاری است که در صنعت کفش سازی در کشور صورت گرفته است هر چند که تا رسیدن به بالاترین استانداردهای جهان نیاز به استفاده از ماشین آلات جدیدتری در این صنعت می باشیم.
ارتباط صنعت و دانشگاه در زمینه کفش سازی سبب شده است که کفش های مردانه چرم جذاب تر و زیباتر از همیشه در کارگاه ها و کارخانه های کشور تولید شوند و اقناع بیشتری را برای مشتریان فراهم سازند.
کفش های مردانه ای که در تولید آنها از مواد اولیه چرمی استفاده می شود به نسبت دیگر مدل ها راحتی بیشتری را می توانند برای پاها فراهم سازند و از دیگر سو دوام بالاتری داشته و افراد مدت های مدیدی را می توانند از مزایای آنها استفاده نمایند و هر چه میزان استفاده از چرم و درجه مرغوبیت آن بالاتر باشد این بهره مندی نیز افزایش می یابد.

 خرید کفش چرم راحتی مردانه

معرفی انواع کفش چرم راحتی مردانه

کفش های چرم راحتی بر اساس سبکی که دارند دسته بندی می شوند این کفش ها می توانند در اقسام اسپرت، طبی، صندل، تابستانی و حتی مجلسی تولید شوند که هر کدام از آنها برای موقعیت ها و سلایق مختلفی ارائه می شوند.
کفش اسپرت راحتی: کفش های اسپرت راحتی به شکل بندی و بدون بند تولید می شوند که بهترین های آنها دارای زیره های نرم و منعطفی همچون پیو می باشند که به شکل تزریق مستقیم تولید می گردند.
کفش طبی راحتی: شاید بتوان گفت بهترین کفش های راحتی مدل هایی است که دارای ساختار طبی می باشند و می توانند مانع از بیماری های مختلف در ناحیه کمر و پا شوند و یا از پیشرفت بیماری جلوگیری کنند. شاید برخی از سبک های آنها به نسبت سبک های دیگر از زیبایی کمتری برخوردار باشند اما راحتی و دوام بالای آنها بسیاری از افراد را برای خرید آنها ترغیب می نماید.
کفش صندل راحتی: در کل اغلب کفش های صندل چرم مردانه در اقسام راحتی تولید می شوند و برای استفاده ای روزمره و برای روزهای گرم سال طراحی شوند. هر چند مدل هایی از صندل های راحتی هستند که به شکل بدون رکاب و در سبک های دمپایی تولید می شوند و برای محیط های بسته بوده و برای زمان هایی که فرد ساعت های طولانی را در محیط کار حضور دارد یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.
کفش تابستانی راحتی: کفش های تابستانی شبیه به صندل های مردانه می باشند با این تفاوت که رویه های بسته تری دارند و در عوض دارای منافذ بزرگ و کوچک برای تبادل بهتر هوا در روزهای گرم سال می باشند که بدین طریق به دلیل خنک ماندن پاها در آن فرد احساس راحتی بیشتری در هوای گرم می نماید و بهترین نوع جنس در کفش های تابستانی چرم می باشد که مانع از عرق نمودن پاها می گردد.
کفش مجلسی راحتی: کفش های مجلسی راحتی در مقایسه با مدل های دیگری که معرفی شد ممکن است از راحتی کمتری برخوردار باشد اما با این حال در مقایسه با دیگر کفش های مجلسی دارای راحتی بیشتری می باشند معمولا این نوع سبک کفش ها اغلب برای مهمانی های و دورهمی های نیمه رسمی استفاده می شوند چرا که تولیدکننده برای اینکه اصول استاندارد یک کفش آرگونومیک را در آنها رعایت کند مجبور است که کمی آن را متفاوت طراحی نماید که کمی از حالت مجلسی بودن آن می کاهد.

خرید عمده کفش مردانه تابستانی

قیمت عمده کفش چرم راحتی

کفش های راحتی مردانه تمام چرم دارای بالاترین قیمت به نسبت دیگر مدل ها می باشند به ویژه اگر در سبک های دستدوز تولید شوند که معمولا دارای مشتریان ویژه ای می باشند و تنها به شکل سفارشی تولید می گردند. در زیره مدل های تمام چرم دستدوز مردانه از چرم طبیعی استفاده می شود اما در سبک های تمام چرم ماشینی معمولا از زیره های نظیر پی یو، تی پیو و... استفاده می شود.
اغلب کفش های تمام چرم راحتی مردانه در کشور به شکل صنعتی و یا نیمه دست دوز تولید می شوند که نمونه ای را برای آشنایی بیشتری مشتریان با محصولات مرکز پخش عمده وانیا به مشتریان معرفی می گردد.

کفش مردانه راحتی فوکس

مدل کفش مردانه راحتی فوکس

این کفش از جمله کفش های تمام چرم می باشد که در زیره آن از زیره پیو استفاده شده است. مدل هایی که دارای زیره پیو می باشند از راحتی بیشتری در مقایسه با سبک هایی دارند که دارای زیره چرم می باشند چرا که هم سبک تر و هم منعطف تر بوده و دیرتر دچار خرابی می شوند.
کفش فوکس در زمره کفش های با کیفیت و درجه یک قرار می گیرد و برای استفاده در ساعت های طولانی یک گزینه مناسبی محسوب می شود.
مشخصات کفش فوکس
• سایزبندی 40.45
• رویه چرم طبیعی
• زیره پیو تزریق مستقیم
• سری 12 جفتی
• آستر و کفی چرم
• شامل رنگ های قهوه ای، مشکی و عسلی
قیمت عمده این کفش ها بسیار متاثر از تغییرات اقتصادی بازار می باشد از این رو مشتریان نیاز است برای اطلاع از آخرین قیمت محصول و وضعیت تولید و موجودی با مرکز وانیا تماس حاصل فرمایند.
برای دیدن سایز مدل های کفش چرم مردانه مشتریان عزیز می توانند وارد کانال کفش چرم وانیا شوند که در منو و پایین این صفحه معرفی شده است.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin