چاپ کردن این صفحه

قیمت انواع کفش مردانه اسپرت ارزان

15 ارديبهشت 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش کفش های مردانه اسپرت با قیمت های ارزان و طرح های شیک شیک و جذاب بخشی از خدماتی است که این مرکز به مشتریان خود ارائه می دهد و سعی می نماید با همکاری با تولیدکنندگان مختلف سبک های متنوع تر و متناسب با درخواست های مشتریان خود ارائه نماید.


کفش های مردانه اسپرت یکی از پرکاربردترین سبک ها در میان مردان و پسران به شمار می آیند. خوشبختانه در چند سال اخیر مدل های مردانه با طراحی های شیک تر و مشتری پسندتری به بازار عرضه می شوند. مدل های کفش اسپرت اورجینال هرچند که از کیفیت های بالاتری برخوردار می باشند اما بسیاری از افراد به جهت داشتن قیمت بالاتر قادر به خرید آنها نمی باشند.
در این میان تولیدکنندگان برای پاسخگویی به نیازهای افرادی که درخواست خرید کفش های ارزان تر دارند مدل هایی را تولید می نمایند که در عین داشتن قیمت رقابتی شیک و با دوام باشد. کفش های مردانه اسپرت ارزان با تنوع بالایی در کشور تولید می شوند از این رو برای مشتریان قدرت انتخاب بیشتری فراهم شده است.
بخش اعظمی از کفش های مردانه اسپرت ارزان در کشور در کلانشهر تهران تولید می شوند که این به سبب تجمیع بالای کارگاه ها و کارخانه های تولید در آن می باشد. این عامل باعث شده است که بسیاری از افراد برای تامین محصولات مورد نیاز فروشگاه خود از شهرهای دور و نزدیک به آن سفر نمایند.

قیمت کفش مردانه اسپرت آسکیس

کفش های آسکیس ارزان با کپی برداری از سبک های اورجینال آن در کشور تولید می شوند اما به جهت داشتن طرح مشابه و قیمت ارزان دارای فروش مناسبی می باشند این مدل در رنگ بندی های مختلف تولید می شود که زمینه اصلی کفش ها در رنگ های مشکی، طوسی با ترکیب رنگ های نظیر آبی و نارنجی می باشد.

کفش مردانه اسپرت اسکیس
مشخصات کفش مردانه آسکیس (21)
رویه از مواد با کیفیت
زیره از مواد نو و سبک
سری ده تایی
قیمت عمده (به روز): 63000 ت

قیمت ست کفش اسپرت ارزان

یکی از مواردی که سبب جذابیت کفش های اسپرت ارزان می شود ست بودن آنها یعنی تولید آنها در سایزهای مردانه و زنانه در یک طرح می باشد. این نوع عرضه در یک ویترین فروشگاه می تواند برای بسیاری مشتریان جذاب باشد و آنها را به خرید ترغیب نماید از این رو این مدل کفش ها انتخاب بسیاری از خریداران عمده می باشد.
از جمله این مدل ها، سبکی با نام آف وایت می باشد که به شکل تزریق مستقیم تولید می شود این ویژگی در کنار قیمت مناسب این ست آن را به یک محصول عالی برای خرید تبدیل نموده است. از دیگر ویژگی های ست آف وایت اسپرت می توان به داشتن طراحی زیبا، کیفیت بالا در مقایسه با قیمت، رنگبندی، راحتی و سبکی کار اشاره نمود.
کفش هایی که دارای زیره تزریق می باشند مقاوم تر از سایر کفش ها می باشند و همچنین سبک تر بوده و به جهت اینکه از چسب برای چسباندن زیره استفاده نشده تمیز و با ایراد بسیار کمتری تحویل مشتریان می شوند.

قیمت کفش مردانه اسپرت
مشخصات ست کفش اسپرت آف وایت:

• سایزبندی 37.40 و 41.44
• سری 12 جفتی
• زیره پیو تزریق مستقیم
• دارای جعبه و کارتن
• دارای رویه بافتی با کیفیت
قیمت عمده (به روز):88000 تومان
قیمت کفش مردانه اسپرت نایک
استفاده از برند نایک به جهت محبوب بودنی این مارک در جهان در تولید بسیاری از کفش های ایرانی اعم از ارزان تا لوکس به شکل فراوانی استفاده می شود. بخشی از مدل های کفش ارزان اسپرت نیز با ایده گیری از مدل های مشابه خارجی آنها اما با کیفیت و قیمت های پایین تری تولید می گردند.
از جمله مدل های کفش اسپرت نایک که قصد معرفی آن را در این قسمت داریم مدلی است که در عکس زیر مشاهده می نمایید این مدل در رنگبندی مشکی، طوسی و سرمه ای با علامت نایک سفید تولید می شود و دارای سری ده تایی می باشد.
مدل نایک مردانه از جمله کفش های چهار فصل می باشد و برای کسانی که می خواهند کفشی برای تمام فصول سال داشته باشند گزینه مناسبی به شمار می آید. این مدل کفش نایک مردانه با نام نایک سرد و گرم به مشتریان معرفی می گردد.

قیمت کفش مردانه اسپرت

مشخصات کفش نایک مردانه

• نایک گرم و سرد مردانه
• سری ده تایی
• سایزبندی 41.44
• زیره نرم و سبک
• رویه از لاکرا خارجی با کیفیت
قیمت عمده 60000 تومان

شیوه خرید انواع کفش مردانه اسپرت ارزان

مرکز فروش وانیا محصولات خود را در زمینه انواع کفش از جمله مدل های ارزان قیمت به شکل عمده انجام می دهد از این رو همکاری با خریدارانی انجام می شود که دارای فروشگاه بوده و یا قصد خرید کلی را از مرکز دارند.
به جهت اینکه فروش به شکل عمده انجام می گیرد برای خرید اینترنتی مشتریان عزیز لازم است که به کانال کفش ارزان وانیا مراجعه نمایند و بعد از انتخاب و ارسال آنها به بخش مدیریت مرکز پخش در زمینه موجودی و نحوه خرید اطلاعات لازم را کسب نمایند.
سعی این مرکز بر این است همواره سبک های جدید و به روز را با قیمت های مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه نماید.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin