چاپ کردن این صفحه

خرید کفش مردانه راحتی تابستانی

28 ارديبهشت 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

امکان خرید انواع کفش های مردانه راحتی تابستانی با قیمت های مناسب در کیفیت ها و طرح های مختلف از طریق این مرکز برای مشتریان در سراسر کشور فراهم شده است و سعی این مجموعه همواره بر این است که در هر سال سبک های منحصر به فردتری را به مشتریان خود معرفی نماید.


کفش های مردانه راحتی تابستانی جزو آن دست کفش هایی می باشند که برای فصول خاص یعنی بهار و تابستان طراحی می شوند و از این رو فروش آنها تنها در این ایام صورت می گیرد و با نزدیک شدن به اول بهار فروش آنها آغاز و در واسط بهار به اوج خود می رسد و در شهریور ماه از تولید و فروش آن کاسته می شود.
هر فصلی پوشش مخصوص به خود را می طلبد و به عبارتی نمی توان کفش بوت یا نیم بوت زمستان را در فصل بهار به پا کرد و برعکس کفش های تابستانی نمی توانند گزینه خوبی برای روزهای سرد سال باشند. کفش نیز همانند لباس در هر فصل سبک و سیاق مخصوص به خود را دارد و متناسب با ویژگی های آب و هوایی آن طراحی می شود.

انواع سبک های کفش های مردانه راحتی تابستانی

خرید کفش مردانه راحتی اسپرت

کفش های مردانه راحتی تابستانی معمولا در دو سبک کفش و صندل طراحی می شوند. مدل های کفش آنها یا دارای رویه های سبک با قابلیت تبادل هوای بالا می باشند و یا دارای منافذ باز برای خنک نگه داشتن پاها می باشند.
کفش های صندل مردانه نیز به دو صورت رکابدار و بدون رکاب طراحی می شوند که معمولا مدل های بدون رکاب برای محیط داخل و یا داخل ماشین استفاده می شود و مدل های رکابدار برای انجام کارهای روزمره استفاده می شود.
هر کدام از این سبک ها طرفداران مخصوص به خود را دارد و برای سلایق و نیازهای متفاوتی طراحی می شوند. جنس رویه و زیره آنها عامل اصلی تعیین کننده قیمت تمام شده آنها می باشند. بهترین کفش های تابستانی مربوط به مدل های تمام چرم می باشد و ارزان ترین آنها با رویه های با مواد چرم مصنوعی و با زیره های نظیر پلیمر تولید می شوند.

خرید کفش تابستانی راحتی جدید

کفش های راحتی تابستانی جدید به شکل منفذدار یا سوراخ دار تولید می شوند و معمولا نسبت به صندل ها از ایمنی بیشتری برخوردار می باشند و بهتر می توانند پاها را در برابر آسیب های محیطی حفظ نمایند چرا که پنجه و رویه پاها بسته بوده و فرد در محیط های سنگلاخی راحتتر می تواند با آنها قدم بردارد.

مدل کفش راحتی تابستانی منفذدار

خرید کفش مردانه راحتی کلاسیکاز جمله این مدل ها می توان به سبک بالا اشاره نمود که دارای منافذ باز و بزرگ در دو طرف کفش ها می باشد که همین طرح بندی زیبایی خاصی را در کفش ها ایجاد نموده است.
این مدل کفش دارای رویه چرم طبیعی می باشد و از تولیدات شهر تبریز می باشند و از کیفیت بالای برخوردار می باشند و به سبب داشتن رویه چرم تبادل هوا در آن بهتر صورت می گیرد و مانع از عرق نمودن پاها می شود. در واقع جنس چرم بهترین نوع جنس برای کفش های راحتی می باشد. این کفش ها فرم پاها را به خود می گیرند و به سبب داشتن زیره پیو سبک پاها در آنها دیرتر دچار خستگی می شوند.
این نوع کفش برای استفاده در محیط های کاری نظیر اداره جات نیمه رسمی، فروشگاه ها، شرکت ها و... که فرد ساعات زیادی را در آن می گذارند گزینه مناسبی است.


مدل کفش راحتی تابستانی سوراخ دار چرم

نوع دیگر کفش راحتی تابستانی که قصد معرفی آن را داریم مدلی است که در عکس زیر مشاهده می نمایید این نوع کفش مردانه تابستانی دارای سوراخ های کوچک و بسیار منظمی می باشد که به شیوه لیزری بر روی آن طرح بندی شده است.
این سبک را می توان جزو کفش های تابستانی لوکس به شمار آورد چرا که در بیشتر اجزای آن از چرم طبیعی با کیفیت استفاده شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در یکی از کارگاه های حرفه ای شهر تبریز تولید شده است.
کفش های تمام چرم همچون این مدل به جهت داشتن قیمت بالا جزو کارهای سفارشی به شمار می آید و دارای ترکیب رنگ بوده و طبق سفارش مشتری تولید و آماده می شود.

خرید کفش مردانه تابستانی سوراخدار
مشخصات کفش سوراخ دار
• رویه چرم طبیعی
• زیره پیو سبک
• آستار چرم و کفی طبی چرم
• تولید تبریز
• دارای تنوع رنگ بندی
• قیمت: تماس بگیرید
با توجه با ناثباتی قیمت ها در طول ماه و سال امکان ارائه یک قیمت ثابت در سایت وجود ندارد و از این رو مشتریان نیاز است برای دریافت آخرین موجودی و قیمت ها به کانال مراجعه نموده و یا با مدیریت فروش به شکل آنلاین و تلفنی تماس حاصل فرمایند.

نحوه فروش انواع کفش مردانه تابستانی

خرید کفش صندل مردانه تابستانی

مجموعه وانیا فروش کفش های مردانه تابستانی و سایر انواع کفش مردانه را به شکل اینترنتی و تنها به صورت عمده انجام می دهد از این رو جامعه هدف این مرکز فروشگاه داران و خریداران عمده می باشد و تک فروشی در حال حاضر انجام نمی پذیرد.
برای سفارش و دیدن مدل های بیشتر می توانند وارد کانال کفش چرم به آدرس @Vaniawear شده و بعد از دیدن مدل ها نسبت به بررسی موجودی و ثبت سفارش اقدام نمایند. به سبب اینکه فروش به شکل اینترنتی انجام می گیرد از این رو خریداران در هر جایی از ایران که باشند می توانند به سادگی هر مدلی که مد نظر داشته باشند انتخاب نموده و با توجه به شرایط منطقه ای و محله خود آن را سفارش دهند و در مدت زمان مقرر در شهر اعلامی خود از طریق باربری های مجاز کشور دریافت نمایند.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin