خرید عمده کفش کتانی مردانه ارزان

06 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

امروزه یکی از نیازمندی های مهم در بازار عرضه کفش های کتانی مردانه ارزان قیمت می باشد تا مشتریان با قدرت های مالی پایین تر نیز به راحتی بتواند مدل های مورد علاقه خود را خریداری نمایند. از ویژگی های مجموعه ما این است که تلاش می نماید برای تمام سلایق، اقسام و سبک های مناسب با قیمت های رقابتی با امکان خرید عمده تدارک ببیند.


یکی از محبوب ترین مدل های کفش مردانه در کشور اقسام کتانی ارزان قیمت با طراحی های جوان پسند می باشد. این کفش ها دارای کاربردهای وسیعی می باشند و از دیگر سو دو معیار راحتی و زیبایی را با هم می توانند تامین نمایند. با توجه به مشکلات اقتصادی فزاینده آخرید در سال های گذشته افراد به راحتی نمی توانند هر مدل کفش با هر قیمتی را خریداری نمایند و مجبور به خرید کفش های ارزان تر می باشند.
در این میان کفش های کتانی ارزان قیمت مردانه برای مردان جذابیت بیشتری دارد و به عبارتی نیاز مبرم آنها به شمار می آید. از آنجا که راحتی و کیفیت کفش مهم ترین معیاری است که خریداران در تهیه کفش باید به آن توجه داشته باشند این مرکز سعی می نماید سبک هایی را ارائه دهد که بتواند در عین داشتن قیمت مناسب این دو ویژگی را نیز تامین نماید.

دسته بندی کفش کتانی مردانه

خرید کفش کتانی اسکیس عمده

کفش های کتانی مردانه ارزان بر اساس فصل به دو دسته تابستانی و زمستانی و یا ساقدار و بدون ساقل تقسیم می شوند. مدل های ساقدار برای فصول سرد سال طراحی می شوند و فروش آنها نیز محدود به همین دوره ها می باشد.
مدل های بدون ساق در بسیاری از موارد دارای کیفیت و ساختاری می باشند که از آنها می توان هم در روزهای گرم و هم سرد سال استفاده نمود. به عبارتی خرید کفش های کتانی می تواند برای بسیاری مردان به ویژه جوانان مقرون به صرفه باشد.
کفش های کتانی مردانه در واقع همان مدل های اسپرت هستند که ما بعضا به آنها کتانی نیز می گوییم هر چند که این نام می تواند تداعی کننده برندهای نظیر کانورس و آل استار باشد. در کل می توان به کفش های غیر رسمی و غیر ورزشی کفش کتانی یا اسپرت بگوییم.

مشخصات یک کفش کتانی خوب

رویه و زیره در هر کفش کتانی اهمیت بالایی دارد که در این میان نقش زیره پر رنگ تر می باشد. رویه در کفش هایی کتانی ساقدار باید به شکلی باشد که بتواند پاها در برابر سرما و نفوذ آب باران و برف حفظ نماید. در کل اگر زیره و رویه کفش کتانی با کیفیت باشند مشتریان شما با خیال راحت می توانند از آنها در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنند و از پیاده روی با آنها در ساعت های طولانی لذت ببرند.
کفش های کتانی خوب صرفا لازم نیست که قیمت بالایی داشته باشند بلکه این روزها به راحتی می توان از تولیدات مشابه خارجی که در ایران تولید می شوند خریداری نمود که علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند.

نحوه خرید عمده کفش کتانی مردانه ارزان از وانیا

خرید عمده کفش مردانه ارزان و شیک

وانیا خدمات رسانی خود را در زمینه خرید عمده کفش های کتانی مردانه ارزان و یا هر سبک دیگری به شکل خرید اینترنتی کفش ارائه می دهد. به عبارتی خریداران برای خرید مدل های مد نظر خود نیاز دارند که به کانال های مربوطه این مرکز مراجعه نمایند. وانیا سعی می نماید سبک هایی را ارائه نمایند که مورد پسند مشتریان بیشتری باشد و خرید آنها بتواند سلیقه های مختلفی را پوشش دهد.
مشتریان می توانند مدل های انتخابی را از طریق کانال یا واتس آپ به شماره بخش فروش ارسال نمایند تا در رابطه با وضعیت تولیدی و موجودی و آخرین قیمت محصول اطلاعات لازم را کسب نمایند. بعد از دریافت اطلاعات در رابطه با موجودی مشتریان می توانند آخرین مدل های انتخابی خود را اعلام نمایند تا فاکتور نهایی برای آنها صادر گردد.
بعد از صدور فاکتور لازم است که خریداران عزیز نسبت به پرداخت و تسویه اقدام نمایند تا در اولین فرصت ممکن مدل های انتخابی برای مشتریان عزیز ارسال گردد. اغلب مدل های کفش کتانی مردانه ارزان قیمت آماده ارسال می باشند از این رو خرید آنها در اولین فرصت ممکن به مشتریان ارسال می شود.

خرید عمده کفش کتانی اسکیس ارزان مردانه

خرید کفش کتانی ارزان قیمت اسکیس

اسکیس برند نام آشنایی است که کفش های جذاب و بسیار با کیفیتی در جهان تولید می کنند اما واردات آنها به کشور سبب می شود که مدل ها با قیمت های بسیار بالایی به دست مصرف کننده نهایی برسد. اما کپی برداری از این سبک ها و ارائه آنها با قیمت های پایین تر سبب شده است که سبک های کپی ارزان قیمت برای بسیاری از خریداران جذابیت بالایی داشته باشد و سبب بالا رفتن میزان فروش آنها شود هر چند که از نظر کیفی پایین تر از مدل های اصل خود می باشند.
از جمله این سبک ها اسکیس می باشد که در رنگ بندی های مختلفی در سایزبندی 41.44 با کیفیت بسیار قابل قبول و قیمت مناسبی به مشتریان عزیز عرضه می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا