حراجی عمده کفش مردانه راحتی

24 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

حراجی عمده کفش مردانه راحتی برای اقشاری با درآمد متوسط و پایین فرصتی را ایجاد کرده است که بتوانند خریدهای ارزان تر و مناسب تری را با توجه به بودجه سالانه خود انجام دهند. در کل سعی شده است که مدل های حراجی با کیفیت های به مراتب بالاتر از قیمت به مشتریان عزیز ارائه گردد.


در این قسمت به فروش عمده کفش مردانه راحتی ارزان قیمت می پردازیم. کفش های مردانه راحتی جزو مدل های مهم در بین دیگر کفش های مردانه به شمار می روند که باید در تهیه آنها به چندین نکته توجه نمود.
زیرا کفش مردانه برای انجام پیاده روی و انجام کارهای طولانی مدت روزانه طراحی شده است و اگر به اندازه کافی راحت نباشد می تواند باعث مشکلات مختلفی در پاها و ناحیه کمر گردد که هزینه درمان آنها به مراتب بیشتر از هزینه یک جفت کفش لوکس استاندارد خواهد بود. در کل راحت نبودن کفش مردانه در محیط کار نیز می تواند باعث آشفتگی و بی قراری شود و بر ارتباط با همکاران و مراجعین تاثیر منفی بگذارد. بنابراین صرف نظر از قیمت یک کفش باید به راحتی آن در پاها توجه کافی نمود خوشبختانه امروز کفش های راحتی ارزان قیمت بسیار خوبی در بازار ایران عرضه می شوند که توانسته است تا حدود زیادی نیاز اقشار کم درآمد جامعه را مرتفع سازد.

 

کفش راحتی اسکیچرز مردانه
ارزان ترین کفش های مردانه راحتی از مرکز کفش وانیا

جامعه امروزی دارای خانواده های بسیاری با سطح درآمدی مختلف می باشد به طوری که بیش از 70 درصد را افرادی با درآمد متوسط یا رو به پایین تشکیل می دهند به همین دلیل بیشتر مردان و زنان نیازمند محصولات ارزان قیمت می باشند.
با شرایط حاکم بر صنف کفش همانند بیشتر صنوف در کشور و افزایش دائمی قیمت های مواد اولیه کفش نظیر زیره و رویه کفش های روتین و معمول به قیمت کفش های لوکس ارائه می شوند از همین رو نیاز به کفش های ارزان قیمت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
در سال های پیش کفش های ارزان قیمت چینی بسیاری در بازار عرضه می شود که امروزه به جهت بالا رفتن نرخ واردات و شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و جهان، واردات مدل های چینی و خارجی با کاهش بی سابقه ای روبرو شده است که این سبب شده است که اقبال جامعه به سمت تولیدات ایرانی ارزان قیمت جلب شود و در نتیجه رونق بیشتری در این صنعت ایجاد شود.

ارزان ترین کفش مردانه راحتی
خرید عمده انواع مدل کفش های مردانه حراجی


کفش های مردانه راحتی مدل های مختلف و جذاب بسیاری دارند که در رنگ بندی متنوع در تولیدی ها به مراکز پخش و خریداران عرضه می شوند. بخش بیشتری از کفش های مردانه راحتی حراجی در کشور به شکل اسپرت به منظور پیاده روی و انجام کارهای متداول روزانه طراحی می شوند. مدل های حراجی که برای فصل های تابستان طراحی می شوند در مقایسه با سبک های زمستانی ارزان تر هستند چرا که در آنها از متریال کمتری استفاده شده است و معمولا دارای رویه های نازک تری نیز هستند.

بخش بسیاری از مدل های حراحی راحتی مردانه به صورت چهارفصل تولید می شوند که این خرید آنها را مقرون به صرفه تر می نماید. مناسب ترین آنها با زیره های نرم و منعطف و با رویه های نرم و تنفس پذیر تولید می شوند. مدل هایی با رویه های چرم مصنوعی با ساق کوتاه و زیره های نرم و منعطف بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال کفش چهارفصل هستند. زیره این قبیل کفش ها باید عاج دار یعنی ضدلغزش باشد و در سرما به راحتی دچار ترک خوردگی نشود.
کفش های مردانه راحتی به جهت داشتن ظاهر اسپرت به راحتی با بسیاری از پوشش های اسپرت و راحتی می تواند هماهنگ شود. انتخاب مناسب کفش های راحتی اسپرت هماهنگ با فرم پاها می تواند سلامت بدن را تضمین نماید.
مرکز خرید عمده کفش وانیا با توجه به نکات ذکر شده اقدام به عرضه انواع کفش های راحتی مردانه و زنانه با قیمت های ارزان و تولید شده از مواد اولیه با کیفیت می نماید. جهت سفارش و دیدن مدل های بیشتر از انواع کفش مردانه راحتی می توانید از کانال کفش حراجی وانیا دیدن نمایید و به بررسی مدل ها به همراه قیمت آنها بپردازید.

خرید عمده کفش اسکیچرز راحتی
مدل کفش مردانه راحتی اسکیچرز


از جمله برندهای مشهوری که تولیدکنندگان برای کفش های راحتی مردانه اسپرت در نظر می گیرند نام اسکیچرز می باشد. این برند به سبب تولیدات حرفه ای و با کیفیت در زمینه کفش های راحتی و اسپرت شهرت جهانی دارد به همین دلیل تولیدکنندگان در ایران نیز با کپی برداری یا ایده گیری از آنها سبک های مشابه آنها را با قیمت و کیفیت های به مراتب پایین تری تولید می نمایند در واقع تولیدکنندگان با ایده گیری از این برند سبک های بسیار متنوعی از اقسام مشابه به اسکیچرز را تولید می نمایند که خوشبختانه استقبال بسیاری خوبی از آن در کشور انجام شده است.
از جمله این سبک ها می توان با کد 9069 اشاره نمود که در رنگ های مشکی، طوسی روشن و تیره تولید می گردد. این کار گرچه قابل رقابت با برند اصلی خود نمی باشد اما دارای کیفیت خوبی در مقایسه با قیمت آن می باشد. زیره آن پیو از نوع تزریق مستقیم با رویه بافتی با کیفیت است و در سری 12 جفتی به فروش می رسد.

این مدل اسکیچرز جزو کارهای حراجی به شمار می آید و تنها برای آشنایی مشتریان عزیز با مدل های ارزان قیمت این مرکز معرفی شده است چرا که سبک هایی که در وانیا عرضه می شوند هر هفته تغییر پیدا می کنند و مدل های جدیدتری جایگزین آن می شود. تنوع در عرضه به مشتریان فرصت خرید سبک های جدید و جذاب تر و مطابق با سلایق مشتریان را به راحتی فراهم می سازد.

کانال کفش ارزان حراجی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا