چاپ کردن این صفحه

خرید عمده کفش مردانه چرم رسمی

07 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید عمده کفش های مردانه چرم رسمی در برندها و نام های مختلف برای مشتریان فراهم شده است که از جمله آنها می توان به خاوک اسکاپ، ساعتی، کالج زاپاتا و.... اشاره نمود که با کیفیت بالا از کارگاه های حرفه ای تبریز به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.


مردان برای داشتن ظاهر مرتب و موقر به یک جفت کفش مردانه رسمی نیاز دارند کفش هایی که در عین داشتن سادگی خاص از جلوه و زیبایی کافی برخوردار باشد. اکثر کفش های رسمی به شکلی می باشند که می توان از آنها در مهمانی های نیمه رسمی و مجالس و عروسی ها استفاده نمود که همین امر عامل اصلی فروش بالای آنها در کشور است.
برندهای بسیاری در جهان در زمینه کفش های مردانه چرم رسمی فعالیت می نمایند اما خرید برندهای خارجی به سبب داشتن قیمت های سرسام آور برای همگان ممکن نمی باشد و تنها قشر مرفه جامعه توانایی خرید آن را دارند هر چند که بسیای از این افراد نیز ترجیح می دهند که محصولات ایرانی با کیفیت خریداری نمایند.
خوشبختانه در ایران کفش های مردانه چرم رسمی با کیفیت مشابه خارجی و با طراحی های بی نظیر تولید می شود که افراد بسیاری را از خرید مدل های خارجی بی نیاز می سازد. چرا که آنها با قیمت به مراتب پایین تر می توانند شیک ترین مدل های کفش مردانه رسمی را خریداری نمایند.

کفش مردانه کلاسیک قهوه ایمعرفی انواع مدل کفش چرمی رسمی

کفش های چرم رسمی که در این قسمت معرفی می شود از تولیدات شهر تبریز می باشند و در مقایسه با مدل های مشابه خارجی خود از قیمت های بسیار مناسب تری برخوردار می باشند.
این معرفی تنها برای آشنای مشتریان با محصولات این مرکز می باشد از این رو برای دیدن مدل های بیشتر مشتریان می توانند به آدرس کانال کفش چرم تبریز مراجعه نمایند و همواره در جریان آخرین محصولات معرفی شده در مرکز خرید عمده کفش وانیا قرار بگیرند.

معرفی کفش کالج زاپاتا

کفش های کالج یکی از رایج ترین مدل های مورد استفاده به عنوان کفش های رسمی مجلسی در بین مردان هستند. این نوع کفش برای کسانی که علاقه ای به دست و پنجه نرم کردن با بند ندارند گزینه خوبی است.
این مدل کفش در تمام فصول سال قابل استفاده است و به جهت داشتن طراحی جذاب از فروش خوبی برخوردار است و ارائه آن در ویترین فروشگاه می تواند بر زیبایی مدل های فروشگاه ها بی افزاید.
کفش کالج زاپاتا دارای رویه چرم طبیعی صابونی است و به جهت داشتن زیره پیو از راحتی بیشتری برخوردار است. آستری و کف کفش نیز از نوع چرم طبیعی است به همین دلیل این مدل کفش در بین کفش های تمام چرم دسته بندی می شود و در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می گردد.

کفش کالج مشکی زاپاتا ساده
معرفی کفش رسمی مردانه خاوک اسکاپ

کفش رسمی مردانه خاوک اسکاپ از جمله مدل های شیک و با کیفیت مرکز فروش عمده کفش وانیا است و از جمله مدل های تمام چرمی است که در رویه، کف و آستری آن از چرم طبیعی استفاده شده است.
کفی کفش طبی است که سبب می شود که پاها با این سبک کفش ها راحتی بیشتری را احساس کند. کفش خاوک اسکاپ در دو سبک بندی و بدون بند در رنگ بندی متنوع تولید می شود. از دیگر ویژگی های مهم این مدل کفش رسمی زیره پیو از نوع تزریق مستقیم است که بر کیفیت و زیبایی کار می افزاید.

سه رنگ کفش رسمی چرم خاوک اسکاپ
مشخصات کفش خاوک اسکاپ
• سایز 40.44
• رویه چرم طبیعی
• آستری چرم و کف چرم طبی
• زیره پیو تزریق مستقیم
• تولید تبریز
• سری 10 تایی
• در دو سبک بندی و بدون بند

معرفی کفش رسمی مردانه مدل ساعتی

کفش پرسنلی ساعتی در سایزبندی 40.44 تولید می شود و رویه و کف کفش از چرم طبیعی تشکیل شده است و دارای آستری چرم صنعتی با زیره پیو تزریق مستقیم است از ان رو جزو مدل های نیمه چرم به شمار می آید.
کفش مردانه ساعتی همانند مدل قبلی در دو سبک بندی و بدون بند در رنگبندی متنوع تولید می گردد که این امر قدرت انتخاب بیشتری را برای خریداران فراهم می کند.

کفش چرم بندی مشکی مدل ساعتی
مشخصات کفش ساعتی

• رویه چرم طبیعی گاوی
• آستری چرم صنعتی
• سایزبندی 40.44
• کف چرم طبی
• زیره پیو تزریق مستقیم
• تولید تبریز
• سری 10 تایی
• در دو سبک بندی و بدون بند
جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و موجودی این مدل و سایر مدل ها مرکز خرید عمده کفش وانیا آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد مدل های سفارشی به شکلی اینترنتی ثبت و از طریق باربری های مربوطه به محل درخواستی ارسال می شود.

لینک کانال کفش چرم

برچسب :

درباره نویسنده

admin