چاپ کردن این صفحه

پخش کفش مردانه راحتی تبریز

09 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

از جمله پرفروش ترین مدل های کفش مردانه در مرکز پخش، مدل های راحتی تبریز هستند که می توانند یک انتخاب عالی برای خریداران شما به شمار آیند سبک های تولیدی علاوه بر داشتن راحتی بالا از کیفیت و زیبایی کافی برخوردار هستند و یک گزینه عالی برای افزایش فروش محسوب می شوند.


ما در این قسمت می خواهیم به معرفی کفش های مردانه راحتی تبریز بپردازیم که در دو جنس چرم و غیرچرم تولید می شوند. هر دو جنس با توجه به شرایط اقتصادی در جامعه مشتریان خاص خود را دارند اما در این میان سهم فروش مدل های غیرچرم به دلیل داشتن قیمت پایین بسیار قابل توجه است.
آنچه مسلم است یکی از بهترین نوع رویه برای کفش های راحتی مردانه چرم طبیعی گاوی است که هم سبب افزایش مقاومت کفش می شود و هم بر زیبایی آن می افزاید. خوشبختانه مدل های کفش چرم مردانه راحتی با قیمت مناسبی در شهر تبریز تولید می شوند که می توانند همانی باشند که مشتریان شما برای خرید به فروشگاه شما مراجعه می کنند.

مدل کفش مردانه راحتی کلارک

کلارک راحتی کشی دارای قالب طبی است و یک کفش مناسب برای استفاده در محیط کاری و مواردی است که فرد می خواهد زمان بیشتری را در محیط بیرون از منزل بگذارند.
این مدل کفش از جمله تولیدات شهر تبریز است و به سبب بی بند بودن و داشتن کش در کنار خود به راحتی داخل پا می رود و لازم نیست فرد در هنگام پوشیدن زیاد خم شود و برای کسانی که وقت کمی دارند بسیار مناسب است.
در واقع یک کفش استاندارد باید به شکلی باشد که پاهای فرد در مدت زمان کوتاه احساس ناراحتی نکند و مانع از خستگی زیاد در طول کار یا پیاده روی شود. این کفش به سبب داشتن زیره پیو نرم و سبک و کفی طبی و پنچه گرد این مهم را به خوبی برآورده می سازد.
از دیگر ویژگی های خاص این مدل کفش آستری و کف آن است که از جنس چرم طبیعی است این کفش جزو کفش های تمام چرم به حساب می آید و دارای رنگ بندی مشکی، قهوه ای و عسلی است که در سری ده تایی بسته بندی می شود و همچنین دارای سایزبندی 40 تا 44 است.

تولید کفش مردانه کلارک
مشخصات کفش راحتی کلارک
• سایزبندی 40 تا 44
• رویه چرم طبیعی
• آستری و کف چرم
• رنگ بندی مشکی، قهوه ای و عسلی
• تولید تبریز
• سری ده تایی

تولید کفش مردانه کشی کندا

کفش های مردانه بغل کشی یکی از از بهترین ها به عنوان کفش های راحتی هستند که به دلیل نداشتن بند کار پوشیدن آنها ساده تر است و فرد دیگر زمانی را برای بستن بند ها صرف نمی کند.
از جمله مدل های راحتی کفش مردانه که در مرکز پخش کفش وانیا عرضه می شود مدل کندا کشی است که این مدل نیز به سبب استفاده چرم طبیعی در رویه، آستری و کف به عنوان مدل تمام چرم شناخته می شود.
مدل مردانه کندا دارای قالب نیمه رسمی است و می تواند در مجالس و مهمانی های دورهمی نیز استفاده شود در عین حال که دارای راحتی کافی است.

کفش مردانه مشکی کندا
مشخصات کفش راحتی کندا
• سایزبندی 40 تا 44
• رویه تمام چرم
• آستری و کف چرم
• زیره پیو تزریق
• رنگ بندی مشکی، قهوه ای و عسلی
• تولید تبریز
• سری ده تایی

نحوه خرید کفش مردانه راحتی از کفش وانیا

کفش های مردانه راحتی در طرح های متنوع و جدید بخشی از خدماتی است که وانیا به مشتریان خود ارائه می دهد جهت خرید انواع کفش مردانه راحتی شما مشتریان عزیز می توانید به کانال کفش چرم تبریز به آدرس @vaniawear مراجعه نمایید.
بعد از انتخاب مدل های مردانه مورد نظر از کانال لازم است که آنها را به آدرس آیدی ثبت سفارش ارسال کنید تا بعد از بررسی موجودی مدل های انتخابی شما فاکتور شود و بعد از آماده سازی از طریق باربری های مربوطه ارسال شود. اغلب مدل های مردانه آماده ارسال می شود و در اسرع وقت به آدرس شما مشتریان عزیز ارسال می گردد.

لینک کانال کفش راحتی

برچسب :

درباره نویسنده

admin