قیمت عمده کفش مردانه راحتی

17 ارديبهشت 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

قیمت عمده کفش های مردانه راحتی عامل مهم در افزایش فروش به شمار می آیند. این مدل یکی از محصولات اصلی است که با مواد اولیه با کیفیت در شهر تبریز توسط استادکاران ماهر و باتجربه تولید می شوند و به دلیل داشتن طراحی های زیبا می توانند انتخاب مناسبی برای فروشگاه شما باشند.


قدر مسلم است که هر چه قدر قیمت عمده کفش های مردانه بالا برود به همان نسبت از مشتریان و فروش آن کاسته می شود اما این مرکز با در نظر گرفتن نیازهای مشترک در جامعه سعی دارد تا جایی که امکان دارد کفش های مردانه را با قیمت های منصفانه تری عرضه نماید.
با توجه به تحولات اساسی در حوزه تولید کفش در ایران و محدودیت در واردات کالاهای اساسی از جمله کفش تولیدات کفش های مردانه در ایران از جمله در تبریز و مشهد پیشرفت های چشم گیری داشته است به گونه ای که حتی ایران این توانایی را دارد که بخشی از تولیدات خود را از جمله در حوزه چرم به کشورهای مختلف نیز صادارت نماید.
کفش های مردانه راحتی از آن دست کفش های پرکاربردی است که در بسیاری از موقعیت ها استفاده می شود و در واقع جزو کفش های روزمره تلقی می شود به همین دلیل دارای بازار بیشتری نسبت به سایز سبک کفش ها است.

 

مردان در حال کار با کفش های راحتی

ویژگی کفش های مردانه راحتی

کفش های مردانه راحتی دارای ویژگی های مشترکی هستند که در واقع جمع شدن آنها در یک کفش باعث می شوند که بتوان آنها را از نوع سبک های راحتی قلمداد نمود که در زیره به توضیح مهم ترین موارد از آنها می پردازیم.

زیره پیو
از جمله آنها می توان به داشتن زیره نرم و راحت اشاره نمود. رایج ترین زیره مورد استفاده تولیدکنندگان در تولید کفش های مردانه راحتی زیره پلی یورتان و یا به اصلاح بازاریان پیو است. پیو یک نوع زیره نرم و سبکی است که باعث می شود که کفش هم وزن کمتری داشته باشد و از دیگر سو فرد با پوشیدن آن در هنگام قدم زدن احساس راحتی و انعطاف بیشتری داشته باشد و به کف پاهای او فشار کمتری وارد شود.
باید توجه داشت که زیره های پیو خود دارای درجه بندی هستند مدل های پیو با کیفیت کاملا توپر هستند و در مدت زمان طولانی تری دچار آسیب و شکستگی می شوند.

رویه کفش

رویه کفش های مردانه راحتی درجه یک از چرم طبیعی و بعد از آن از چرم مصنوعی است. در واقع چرم نقش مهمی در راحتی کفش های مردانه ایفا می نماید. چرم گردش هوا را در داخل کفش بهبود می بخشد و در نتیجه مانع از ایجاد عرق و بیماری و آزار ناشی از آن می شود.

کفش مردانه راحتی کرمی
بخش مهمی از کفش های مردانه راحتی که در کفش وانیا ارائه می شود با رویه های چرم طبیعی است که در درجه های کیفی مختلف از جمله تمام چرم و نیمه چرم عرضه می شوند.
آستری و کفی کفش
آستری کفش همان قسمتی داخلی کفش است که با پاها تماس دارد در صورتی که زبر و آزار دهنده باشد سبب می شود که کفش از راحتی کافی برخوردار نباشد بنابراین بسیار مهم است که داخل آن نرم و از چرم طبیعی یا مصنوعی نرم باشد.
کفی کفش نیز یکی از مهم ترین پارامتراها در تولید کفش های راحتی مردانه به شمار می آید. کف کفش های راحتی از نوع طبی خارپاشنه یا ماساژوری است که زیره پاها را به خوبی پوشش می دهد و در واقع فشارهای اضافی که ممکن است به پاها از کف زمین وارد شود را می کاهد.


سایر مشخصات
پنجه کفش های راحتی گردتر است و معمولا دارای یک لژ کوتاه است تا کمر و مفاصل بدن در وضعیت بهتری قرار گیرند. اغلب کفش های راحتی مردانه بدون بند هستند. مدل های کلاسیک آنها دارای دو کش در کناره های کفش هستند تا پاها با راحتی بیشتری وارد کفش شود. به دلیل نداشتن بند فرد با سرعت بیشتری می تواند کفش ها را بپوشد و در جاهایی که نیاز به پیاده روی بیشتر و استراحت مداوم دارد پوشیدن و درآوردن چندباره کفش ها برایش دردسرساز نمی شود.

کفش مردانه راحتی بغل زیپ

دسترسی به لیست قیمت انواع کفش مردانه راحتی

امروزه در زمانی زندگی می کنیم که دسترسی به لیست قیمت عمده به روز به محصولاتی که در آن عرصه در حال فعالیت هستیم بسیار ضروری است.
خریداران عمده کفش های مردانه راحتی یا هر سبک دیگری همواره به جایی نیاز دارند که بتوانند به شکل مدوام از قیمت عمده محصولات مطلع باشند و همیشه در این زمینه به روز باشند. سایت ها و کانال های اینترنتی این زمینه را برای مشتریان فراهم ساخته اند تا آنها با عضویت در آن در جریان جدیدترین و به روزترین محصولات کفش قرار گیرند و با سفارش به موقع آنها بتواند با فعالان در این زمینه رقابت نمایند.
برای دسترسی به لیست قیمت عمده انواع کفش های مردانه راحتی مشتریان عزیز می توانند وارد کانال کفش مردانه تبریز وانیا شوند و از مدل ها و محصولات به همراه مشخصات و قیمت بررسی نمایند و در صورت نیاز سفارش های خود را در اسرع وقت ثبت نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا