چاپ کردن این صفحه

خرید عمده صندل مردانه ارزان

08 خرداد 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ما برای شما صندل های مردانه ارزان با مناسب ترین قیمت ها فراهم نموده ایم، صندل هایی که در عین سادگی و زیبایی دارای کیفیت و طراحی های مشتری پسندی هستند. تنوع کافی در تولید و عرضه می تواند نیاز اغلب خریداران به خوبی تامین نماید.


صندل های مردانه ارزان دارای بازار فروش خوبی در کشور هستند که در بیشتر شهرها با آغاز روزهای گرم سال فروش فوق العاده ای را تجربه می کنند. شرکت های تولیدی بسیاری در کشور اقدام به تولید صندل های مردانه می نمایند اما مراکزی در این زمینه موفق تر هستند که بتوانند همواره سبک های جدید و مشتری پسندی را طراحی و تولید نمایند و به عبارتی در هر فصل بتوانند ایده های جذاب تری در تولید صندل های مردانه ارائه دهند.
تولید انبوه در زمینه صندل های مردانه ارزان فرصت فروش عمده انواع مدل ها را برای عمده فروشان فراهم نموده است. در واقع تولیدات انبوه در زمینه کفش و صندل های زنانه و مردانه هست که سبب شده است که مراکز خرید عمده سال به سال افزایش یابند و فعالیت های خود را در این زمینه گسترده تر نمایند.
بسیاری از افراد این تصور را دارند که اگر صندلی قیمت پایین تری داشته باشند حتما از کیفیت خوبی برخوردار نیست اما همیشه این طور نیست. ما به شما پیشنهاد می کنیم که در این امر کمی سخت گیری را کنار بگذارید. امروزه تولیدکنندگان حرفه ای بسیاری در این زمینه تولیدات ارزان و با کیفیت بی نظیری را عرضه می نمایند.
به عبارتی آنها سعی می کنند با کمترین حاشیه هزینه و سود تولیدات خود را با دستگاه آلات پیشرفته به بهترین نحو ممکن تولید نمایند. آنها می دانند که بازار کارهای حراجی و ارزان بازار بسیار رقابتی است و برای ماندن باید محصولات باکیفیت تری تولید نمایند.

 

کفش صندل مردانه مشکی سگک دار

نگاهی به بازار تولید صندل های مردانه

از آن زمانی که ماشین آلات پیشرفته وارد بازار شده اند و جای کارگان دست دوز را گرفته اند بازار تولیدات صندل مردانه و کفش دچار تغییرات گسترده ای شده است و امکان تولید صندل های مردانه در حد بسیار گسترده ای و در میزان بسیار انبوهی فراهم آورده است.
این سبک از تولید هم هزینه های تولید را کاهش داده است و هم توانسته است نیازهای بازارهای داخلی و حتی خارج از مرزها تا حد بسیار خوبی مرتفع سازد.
امروزه کارگاه های کوچک صندل و کفش دوزی به کارگاه های بزرگ و کارخانه جات تبدیل شده است در واقع پیشرفت علم در این زمینه باعث شده است که کارآفرین های مبتدی به کارآفرین های حرفه ای و متخصص تبدیل شوند.


انواع مدل صندل مردانه

تولیدات گسترده در زمینه صندل های مردانه سبب شده است که این صندل ها در مجموعه های مختلفی دسته بندی شوند. همان طور که قبلا نیز اشاره شد با آغاز فصل گرما تولید و عرضه صندل های مردانه در کشور آغاز می شود اما این اغلب مربوط به صندل های رکابدار است که برای استفاده در بیرون از منزل طراحی شده اند.
صندل های مردانه از نظر طرز بسته شدن به دو دسته رکابدار و بدون رکاب دسته بندی می شوند و از نظر سبک تولید شامل طبی، راحتی و اسپرت هستند و بر اساس جنس نیز می توان آنها را به دو قسمت چرم و غیرچرم طبقه نمود.

انواع مدل صندل مردانه
جنس و کیفیت صندل های مردانه ارزان قیمت

در بازار امروز صندل های ارزان قیمت تشخیص جنس مرغوب از نامرغوب کار مشکلی است در واقع بسیاری از کسانی که در زمینه تولیدات مدل های ارزان فعالیت می نمایند تنها به فکر تولیدات هر چه ارزان تر است تا بتوانند مشتریان را به سمت خرید محصولات خود تشویق نمایند و خرید شما از این قشر از تولیدکنندگان در ظرف زمان کمتری می توانند باعث ریزش و بی اعتمادی مشتریان به محصولات فروشگاه شما شود.
شما با همکاری با مرکز پخش کفش وانیا می توانید سبک هایی با کیفیت و قیمت ارزان در میزان متنوعی را برای فروشگاه خود خریداری نمایید و با عرضه آنها رضایت مشتریان خود را بدست آورید. تمام تلاش این مرکز همکاری با تولیدکنندگانی است که در زمینه تولید صندل و کفش های ارزان قیمت با کیفیت مناسب فعالیت می نمایند.

نکاتی در خرید عمده کفش صندل های مردانه

برای اینکه شما مشتریان عزیز بتوانید یک خرید موفق را تجربه کنید با نکاتی را در این زمینه مد نظر داشته باشید و از جنبه های مختلف صندل اطلاعات لازم را کسب نمایید که در ادامه به پاره ای از آنها می پردازیم:
• زیره نرم، منطعف و سبک
• رویه منعطف با دوخت مناسب
• داشتن قالب استاندارد
• قیمت رقابتی
• طراحی زیبا و مشتری پسند
• دارای وزن استاندارد
تقریبا تمام مشتریانی که اقدام به خرید اینترنتی و عمده صندل یا کفش های مردانه می نمایند اولین فاکتوری که بعد از قیمت در نظر می گیرند جنس زیره محصول است و در این میان جنس پیو جنسی است که مورد درخواست اغلب مشتریان است.
اما باید به این نکته توجه کنید که زیره های پیو نیز برای خود درجه بندی دارند در مدل های ارزان تر زیره های پیو به شکل توخالی تولید می شوند و ممکن است در هنگام برخورد و فشارهای اضافی دچار شکستی و آسیب شوند اما با این حال به دلیل داشتن قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه تولیدکنندگان و خریداران هستند.


صندل هایی که در وانیا عرضه می شوند تولید کدام شهرها هستند؟

شاید برای بسیاری از مشتریان این سوال مطرح شود که صندل هایی که در وانیا به مشتریان معرفی می شود تولیدات کدام شهرهای ایران هستند. در واقع شهرهایی نظیر تهران، مشهد و به ویژه قم در زمینه تولید صندل های مردانه در میزان بسیار گسترده ای انجام می دهند و به شهرهای داخلی و خارجی ارسال های بسیاری در طول سال انجام می دهند.
به همین دلیل وانیا نیز برای تکمیل مدل های خود در کانال عرضه محصولات خود را از تولیدات شهرهای تهران و مشهد و در مواردی نیز از تولیدات قم انجام می دهند تا بدین شکل قدرت انتخاب بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد نماید.

صندل مردانه ارزان
معرفی چند مدل صندل مردانه ارزان قیمت

برای آشنایی مشتریان با محصولات مرکز خرید عمده کفش وانیا ما در ادامه به معرفی چند مدل از صندل های مردانه در سبک های رکابدار و بدون رکاب می پردازیم. مشتریان عزیز توجه داشته باشید که ممکن است مدل های معرفی شده در طول زمان ناموجود شوند و یا قیمت های آنها تغییر یابد از این رو برای آخرین وضعیت موجودی با شماره های مرکز تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسان هایی نظیر تلگرام و واتس اپ با مدیریت بخش فروش گفتگو نمایید.

مدل صندل مردانه چسبی پاذین

صندل مردانه پاذین از جمله مدل های سه چسبی رکابدار است که در سایزبندی 40 تا 45 و در سری 12 تایی تولید می شود. چسب های این صندل این اجازه را می دهد که بتوان سایز صندل را به خوبی تنظیم نمود. در واقع پاهای لاغر و چاق می توانند متناسب با عرض پاهای خود چسب های صندل را شل یا محکم نمایند.
زمانی که شما محصولی را خریداری می نمایید و قصد فروش آن را به شکل اینترنتی دارید بسیار مهم است که صندل های مد نظر دارای جعبه های مناسب داشته باشند که در رضایت و جلب اعتماد مشتری اهمیت بسیاری دارد. خوشبختانه این مدل محصول دارای جعبه و کارتن محکم است که در باربری نیز خود می تواند از صندل و جعبه های کفش در برابر فشارها و ضربات ناگهانی محافظت خوبی نماید.
صندل مردانه پاذین دارای زیره پیو است که به روش تزریق مستقیم تولید شده است یک مزیت عالی برای یک صندل تابستانی که می توانید آن را به عنوان یک کفش عالی و با کیفیت به مشتریان خود معرفی نمایید.
این صندل به دلیل داشتن زیره پیو ضربه گیری خوبی را دارا است و از لغزش و سایش محافظ می نماید و در برابر اکسیداسیون نیز دارای مقاومت مناسبی است. در واقع به جهت ضد آب بودن مانع از نفوذ آب از داخل زیره به داخل صندل می شود و همچین این نوع صندل به جهت داشتن زیره پیو از وزن کمتری برخوردار است.

چهار رنگ صندل چسبی

مدل صندل بدون رکاب سه بندی

این نوع صندل نیز از جمله تولیدات برند پاذین است و بدون رکاب در رنگ بندی در سایزبندی 40 تا 45 تولید می شود در واقع این نوع صندل برای استفاده در مسافرت، در محیط کار فروشندگی، پیاده روی سبک جهت خرید می تواند یک گزینه خوبی باشد.
بدلیل نداشتن رکاب برای پوشیدن راحتی بسیاری دارد به ویژه اینکه اگر فرد نیاز داشته باشد که برای انجام کارهای مختلف صندل خود را بپوشید یا از پا در بی آورد. این نوع صندل برای پیاده روی هایی نظیر اربعین نیز استفاده های فراوانی دارد.
از دیگر مشخصات آن دارا بودن زیره پیو است که با دستگاه تزریق مستقیم تولید شده است تا مقاومت و ظرافت آن بالا برود. این صندل ها ضربه را بهتر جذب می نمایند و در برابر کشش و لغزش مفاومت بهتری دارند و به جهت دوام و کیفیت بالا می توانید خرید آن را به مشتریان خود توصیه نمایید.

چهار رنگ صندل بدون رکاب
روش انتخاب یک عمده فروشی صندل معتبر

اگر در انتخاب یک عمده فروشی صندل در تردید و دودولی هستید بهتر است که معیارهای مختلفی در این زمینه در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.
در واقع باید سابقه ارسال و فعالیت یک عمده فروشی را مد نظر داشته باشید بدین منظور می توانید بررسی کنید که این سایت یا کانال سوابق ارسال های خود را به مشتریان خود اعلام می کند یا نه همچنین سایت ها و مراکزی که داراس سابقه فعالیت بالایی هستند قابل اعتمادتر هستند.

از دیگر سو برای کسب اطمیان بیشتری برای خرید از اینگونه مراکز می توانید تنها یک یا دو کارتن برای امتحان خریداری نمایید و در صورت تایید خرید های خود را به تدریج افزایش دهید. وانیا نیز برای این منظور کانال اعتماد و بارنامه های خود را راه اندازی نموده است.

فروشگاه عمده فروشی کفش مردانه
نحوه خرید انواع صندل مردانه ارزان

برای خرید صندل های مردانه ارزان قیمت از طریق کفش وانیا این امکان فراهم شده است که مشتریان با وارد شدن به کانال کفش ارزان به آدرس @vaniawear4 در تلگرام از آخرین مدل های صندل ارزان مطلع شوند و با بررسی مشخصات و قیمت ها جهت خرید تصمیم گیری های لازم را اخذ نمایند.
عرضه صندل های مردانه در فصل بهار و تابستان انجام می شود و با رسیدن به اواسط بهار فروش آنها به اوج خود می رسد و در اواسط تابستان میزان تولید و درخواست آن کاهش میابد.
بعد از پسند نمودن مدل های که در داخل کانال معرفی شده است شما مشتریان عزیز می توانید مدل های مد نظر را به شماره های معرفی شد در سایت و تلگرام ارسال نمایید تا نسبت به بررسی موجودی توسط مدیریت فروش اقدام شود. بعد از بررسی موارد مربوطه مدل های موجود به شما اطلاع داده می شود تا انتخاب نهایی خود را انجام دهید.
موارد جدید به شکل روزانه یا هفتگی در سال در کانال بارگذاری می شود تنوع بالا مدل ها می توانند خریداران را در انتخاب مناسب ترین مدل ها همراهی نماید.

مراحل خرید صندل به صورت اینترنتی
در کل می توان مراحل خرید صندل یا کفش از مرکز خرید عمده وانیا را به شکل زیر دسته بندی نمود:

عضویت در کانال ارزان سرای کفش وانیا به آدرس @vaniawear4
1. بررسی و انتخاب مدل های معرفی شده در کانال
2. ارسال موارد انتخابی به آیدی مدیریت فروش
3. بررسی موجودی و اعلام به مشتری
4. تصمیم و انتخاب نهایی توسط مشتری
5. صدور فاکتور نهایی
6. تسویه فاکتور ارسالی
7. ارسال توسط باربری های مجاز به شهر اعلامی
8. ارسال تصویر بارنامه ارسالی به مشتری
از شما مشتریان عزیز درخواست می شود که بعد از دریافت محموله مورد نظر نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید تا بتوانیم خدمات رسانی بهتری را به مشتریان عزیز عرضه نماییم.

برچسب :

درباره نویسنده

admin