تولید کفش چرم دست دوز زنانه تبریز

21 مهر 1397
(1 رای)
اندازه قلم +

امروزه اغلب کفش های چرم دست دوز زنانه تبریز به شکل سفارشی تولید می شوند و طراحی های امروزی آنها سبب می شود که فروش خوبی را در ایران و خارج از کشور داشته باشند.


کفش های چرم دست دوز زنانه معمولا از بهترین چرم های گاوی تولید می شوند و در تمام قسمت های آنها به جز زیره از چرم استفاده می شود.
تمام چرم بودن کفش از یک سو و تولید آن به وسیله دست موجب می شود که کفش از ظرافت بسیار خوبی برخوردار شود و طول عمر بالایی را نیز داشته باشد و سازگاری خوبی برای بدن داشته باشند.
عیبی که شاید کفش های چرم دست دوز داشته باشند بالا بودن قیمت آنها می باشد به شکلی که افراد کمتری در جامعه قادر به خرید آن می باشند از این رو این قبیل کارا برای قشر مرفه کشور تولید می شوند.

سایت کفش امکان خرید عمده انواع مدل چرم دست دوز را برای مشتریان خود در هر سوی این جهان می تواند فراهم نماید.

کفش های چرم دست دوز ایران توانسته اند رتبه خوبی از لحاظ کیفیت و زیبایی در کشورهای مختلف جهان به بدست آورند. دوام و استحکام بالا و راحتی خاصی که این کفش ها دارند سبب شده است که بسیاری از افراد به خرید این گونه کفش ها تمایل زیادی داشته باشند.

کفش هایی که هر چند که قیمت کمی متفاوت تری از دیگر سبک ها دارند اما امکان استفاده طولانی و حفظ سلامتی می تواند به خوبی این قیمت بالا را توجیه نماید. دسترسی به انواع کفش چرم دست دوز زنانه، مردانه و بچه گانه با وجود سایتی که برای همگان بدون محدودیت در دسترس ساده تر و سریع تر از گذشته شده است.

کفش چرم تبریز

مدل کفش چرم دست دوز زنانه

از جمله کفش های چرم  زنانه ای که در این مرکز ارائه می شود در سبک های مجلسی، اداری ، راحتی و زمستانی می باشد که اغلب دارای ساختار طبی نیز می باشد.
کفی طبی که در داخل کفش قرار دارد حالت ماساژوری دارد از این رو در کاهش خستگی پا در طول روز نقش بسیار موثری را ایفا می نماید که این امر در کفش های مجلسی که پاشنه بلندتری دارد از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.
عکس زیر از جمله کفش های چرم زنانه تبریز است که با کد 70 توسط مرکز وانیا ارائه می گردد این کفش علاوه بر اینکه دارای ساختار استاندارد و طبی دارد از زیبایی بسیاری برخوردار می باشد و به شکل سفارشی در رنگ بندی های ترکیبی تولید می شود زیره دلتا پیو و سری کار 12 تایی می باشد اما مشتریان می توانند نیم سری نیز از هر رنگ سفارش دهند.

کفش چرم تبریز

 

فروشگاه اینترنتی کفش زنانه دستدوز

کفش های دست دوززنانه با کیفیت اصل چرم توسط سازندگان مجرب و ماهر تولید می شوند و فروشگاه اینترنتی مسیری سریع برای سفارش آنها است. کفش های دست دوز زنانه چرم ایرانی از طرفداران بسیاری در ایران و خارج از کشور برخوردار هستند و انتخاب بسیاری از افرادی است که معقوله راحتی و دوام در کنار طراحی زیبا برای آنها اهمیت بالایی دارد.

کفش های زنانه دست دوز با کیفیت از چند دور دوخت برخوردار می باشند و زیره آنها به جایی استفاده از چسب به شکل ظریف و زیبایی به کفش کفش دوخته می شود که این امر سبب می شود مقاومت و طول عمر آن افزایش یابد.
طرح های مورد نظر از طریق این فروشگاه های اینترنتی به مشتریان ارائه و بعد از انتخاب نسبت به آماده سازی آنها اقدام می شود.

3

فروشگاه کفش چرم دستدوز تبریز

کفش های چرم دست دوز تبریز از نظر کیفی از رتبه حائز اهمیتی برخوردار می باشند و در فروشگاه های لوکس و معتبر ارائه می گردند.

کفش های کفش دست دوز سال هاست که مورد استفاده افرادی است که به زیبایی و راحتی پاهای خود اهمیت زیادی قائل می باشند و کیفیت و دوام کار در اولویت اول در انتخاب های آنها قرار می گیرد.
کفش های چرم دست دوز تبریز به شکل تمام چرم با زیره های نظیر پی یو، ترمو، ایوا و.. تولید می گردند که این امر موجب افزایش کیفیت آنها می گردند.
کفش های چرم دست دوز با ضمانت نامه و شناسنامه ارائه می گردند که این امر خود می تواند مشتریان را از اصل بودن آنها مطمئن نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا