قیمت کفش چرم طبیعی تبریز

17 دی 1397
(1 رای)
اندازه قلم +

کفش های چرم طبیعی تبریز بسته به اینکه از چه نوع برند و کیفیتی ارائه می شوند متفاوت می باشند و به دلیل دارا بودن تنوع بالا افراد با قدرت های مالی مختلفی می توانند آنها را خریداری نمایند.


شهرت کفش های چرم طبیعی تبریز به کیفیت بالا و طراحی های زیبا و متنوعی می باشد که به عنوان یک اثر هنری در ایران معرفی می شوند. هنرمندی اصیل ایرانی را می توان به خوبی در کفش های دست دوز تبریز مشاهده نمود.
بخش بسیاری از کفش ها با استفاده از ماشین آلات صنعتی پیشرفته تولید می شوند که این امر سبب افزایش کیفیت و ظرافت کفش های می گردد و امکان تولید انبوه را برای تولید کنندگان آنها فراهم می سازد و در نتیجه در کاهش قیمت تمام شده کفش ها تاثیر به سزایی دارند.
برخی از تولید کنندگان در زمینه کفش های چرم طبیعی به ویژه زنانه از ترکیب رنگ های جذاب و جالبی استفاده می نمایند که این امر زیبایی این قبیل کفش ها را دو چندان نموده است.

کفش زنانه چرم

قیمت عمده کفش چرم مردانه تبریز

تنوع مدل در زمینه کفش های چرم مردانه ای که وانیا به عرضه آن می پردازد در تعداد بسیار متنوعی است که در اینجا تنها به معرفی مدل برانکو می پردازیم.
مدل برانکو از زمره کفش های بسیار با کیفیتی تسن که به عنوان کفش راحتی و اداری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
این کفش از رویه، آستار و کفی چرم تشکیل شده است و زیره آن از پیو ترزیق مستقیم می باشد و در رنگ های مشکی، عسلی و قهوه ای قابل سفارش است
سایز بندی بین 40-45 می باشد و قیمت عمده آن بسته به شرایط ممکن است افزایش یا کاهش یابد به همین دلیل لازم است که برای اطلاع از آخرین قیمت و موجودی با بخش مدیریت فروش تماس گرفته شود.

کفش چرم طبیعی تبریز

قیمت عمده کفش چرم زنانه تبریز

کفش های چرم زنانه تبریز که وانیا ارائه می نمایند از مدل سبک های شیک و خاص است که اغلب دارای کفی طبی و قالب استاندارد هستند و می تواند راحتی و سلامتی پاهای فرد استفاده کننده را تا بسیاری تامین نمایند.
از جمله این مدل ها سبک پاشنه بلند پنجه باز است که برای استفاده در فصل های گرما و یا محیط های بسته به عنوان کفش مجلسی مناسب است.
این سبک کفش در رنگ بندی های مختلفی قابل سفارش است از جمله مشکی، کرم، قهوه ای و زرشکی که خریداران با توجه به سلایق مشتریان خود می توانند نسبت به سفارش تولید آنها اقدام نمایند.
در تمام قسمت های این کفش به جز زیره چرم طبیعی به کار گرفته شده است و دارای ظرافت خاصی است و از دیگر سو دارای کیفیت بالایی می باشند که همین کیفیت زیبایی کفش را دوچندان نموده است.
در زیره آن نیز پیو کار شده است که بر انعطاف و نرمی کفش می افزاید و با وجود پاشنه بلند بودن دارای ساختاری است که کفش در مقایسه با دیگر کفش های پاشنه بلند احساس راحتی و آرامش بیشتری را در پاها ایجاد می نماید.

کفش چرم طبیعی تبریز

سفارش کفش چرم تبریز

برای سفارش کفش های چرم تبریز دو راه وجود دارد. به عبارتی می توان به تبریز سفر نموده و به شکل مستقیم به انتخاب و سفارشات پرداخت و یا برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها به خرید اینترنتی آنها اقدام نمود.
این مرکز در قسمت خدمات اینترنتی فعالیت می نماید در نتیجه مشتریان برای خریدهای خود با مراجعه به کانال کفش چرم می توانند نسبت به سفارشات خود اقدام نمایند و مدل های به روز و مشخصات آنها را مشاهده نمایند و در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره های لازم اقدام نمایند و بعد از بررسی های لازم خریدهای مد نظر خود را انجام دهند.

کفش های چرم طبیعی از جمله صنایع برتر ایرانی می باشند که علی رغم داشتم قیمت به نسبت بالا همچنان در صدر پای افزارهای محبوب مشتریان ایرانی و خارجی قرار دارند.

کفش های چرم طبیعی را باید از مراکز معتبری تهیه نمود مراکزی خود که تولید کننده بوده و یا بی واسطه تولیدات مراکز مختلف را در اختیار خریداران خود قرار می دهند.
کفش چرم طبیعی با سیستم بدن انسان و محیط زیست هماهنگی بیشتری دارد و استفاده از آنها می تواند در حفظ سلامتی انسان ها تاثیر بالایی داشته باشد.
شهرهای مختلف ایران به ویژه تبریز و مشهد از نظر تولید کفش های چرم سرآمد می باشند و از حیث میزان صادارت به کشورهای مختلف سرآمد شهرهای دیگر می باشند.

قیمت انواع کفش چرم

کفش های چرم زنانه، مردانه و بچه گانه همانند دیگر کفش ها دارای دسته بندی های مجلسی، راحتی و اسپرت هستند و به شکل کاملا دست دوز یا نیمه دستدوز تولید گردد.
بهره گیری طراحی کفش های چرم از مدل های روز دنیا سبب شده است که تولیدکنندگان بتوانند کفش های زیبا و خاص تری را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند.
فصل تابستان کفش های روبازتر یا مدل هایی با منافذ بیشتر تولید می شود که پاها در آنها احساس خنکی بیشتری می نماید.
قیمت این کفش ها اغلب بالای300 هزار تومان است که بسته به نوع درجه کیفی چرم افزایش می یابد.

photo ۲۰۱۸ ۰۶ ۱۶ ۱۷ ۱۱ ۵۵

کفش صندل چرم تابستانی

کفش های صندل چرم تابستانی دارای سبک های جذاب و زیبای می باشند که مدل بالا از جمله مدل های مذکور می باشد که دارای قابل ملاحظه ای می باشد. زیره آن از pu می باشد زیره ای که سبب می شود کفش از وزن کمتری برخوردار شود و در عین حال نرم بوده و انعطاف خوبی نیز داشته باشد.
قالبی که در این کفش استفاده شده از نوع استاندارد است و پاشنه کوتاه آن سبب می شود که به پاشنه پا کمتر فشار وارد شود و در عین حال وزن به خوبی در تمام قسمت های کفش پخش شود.
رویه باز بودن کار این امکان را می دهد که هوا به خوبی در تمام کفش در جریان باشد و پاها به دلیل چرم بودن کار خشک بماند و سلامتی و آرامش پاها تضمین شود. کفش های صندل تابستانی تمام چرم بهترین گزینه برای حفاظت از پاها در برابر گرمای تابستان هستند البته در مناطق پرگردوخاک و بسیار سوزان بهتر است از کفش های چرم مشبکی رویه بسته استفاده شود تا پاها در برابر گرمای سوزان آفتاب و گردوخاک به خوبی حفظ شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا