فروش عمده کفش مردانه تبریز

16 بهمن 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

سالاهاست که فروش عمده کفش های مردانه تبریز به عنوان جذاب ترین ها در این مجموعه انجام می شود که از نظر کیفی، زیبایی و دوام در کشور و خاورمیانه حرف اول را می زنند بی سبب نیست که بسیاری از خریداران عمده از این مرکز پخش درخواست مدل های تولیدی تبریزی را دارند به گونه ای که توانسته اند در صادرات رتبه بالایی کسب کنند.


کفش های مردانه تبریز را می توان جزو مدل های بی رقیت در کشور دانست که سال به سال با ورود ماشین آلات جدید و پیشرفته و نیروی کار متخصص و کارآزموده بهتر و زیباتر می شود.
هر چند که این صنعت همانند دیگر صنایع با کمبود و موانعی روبرو می باشد اما با این حال با همین محدودیت ها توانسته است رتبه خوبی را از نظر کیفی و استاندارد در کشور کسب نماید.
کفش های مردانه تبریز در سبک های راحتی، طبی، مجلسی و اسپرت تولید می شوند که مدل های راحتی طبی آنها به دلیل اینکه در بسیاری از موقعیت ها امکان استفاده دارند فروش بیشتری را دارا هستند.

کفش های مردانه تبریز از جمله اصلی ترین سبک های تولیدی شهر تبریز است و تولید کنندگان به نام این شهر همواره سعی می نماید بهترین و زیباترین ها را برای مردان تولید نمایند.
کفش مردانه یکی از مهم ترین موارد در پوشش و ظاهر هر مردی به شمار می آید و شاید انتخاب آن قدری پیچیده و حساس باشد و نیازمند دقت و وسواس بیشتری باشد.
تولید کفش های با کیفیت و زیبا و اطمینان از اصالت برند تولید خرید انواع کفش های مردانه را می تواند برای مشتریان خود ساده تر نماید که در این میان مدل های تبریز می توانند حرف اول را بزند.

قیمت کفش مردانه تبریز

مدل کفش مردانه تبریز راحتی

مدل هایی که در وانیا به عنوان کفش مردانه راحتی تبریز ارائه می شود بسیار متنوع است از این نظر معرفی تمام آنها به شکل یکجا در بخش مقالات سایت امکان پذیر نیست و تنها در هر بخش به معرفی برخی از آنها پرداخته می شود.
از جمله کفش های راحتی سبک هایی با برند کلارک می باشد که دارای گوناگونی بسیاری می باشد این مدل کفش ها با زیره پیو ارائه می شوند که سبب می شود که کفش علاوه بر داشتن انعطاف کافی ، نرم و سبک بوده و کاهش خستگی پاها را موجب می شوند.
تمام چرم بودن این کفش ها سبب می شود که دوام آنها افزایش یافته و مدت ها بتوانند به عنوان یک کفش مناسب مورد استفاده قرار گیرند. این کفش ها اغلب در رنگ های مشکی، عسلی و قهوه ای در سری های 10 تایی و 12 تایی تولید می شوند.

کفش مردانه تبریز

مدل کفش مردانه تبریز اسپرت

از جمله مدل های کفش مردانه تبریز که در میزان بسیاری به فروش می رود مدلی در سبک اسکتور می باشد.
این کفش ها بسیار جوان پسند بوده و در محیط های کاری و دانشگاهی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ساختار و راحتی که دارد پاها در آنها احساس آرامش بیشتری را دارا می باشند.
کف کفش طبی بوده و در نتیجه بسیار نرم می باشد و زیره آن به شکل تزریق مستقیم و پیو می باشد و کم وزن بوده و از مقاومت خوبی برخوردار می باشد.
رویه کفش از چرم طبیعی و آستری آن از چرم صنعتی تولید شده است و در رنگ های نظیر مشکی، عسلی، قهوه ای و سرمه ای تولید می شود.
و دارای سایز بندی 40-45 می باشد.

کفش مردانه تبریز

قیمت عمده کفش مردانه تبریز

با افزایش قیمت مواد اولیه کفش های مردانه تبریز با افزایش قیمت بسیاری مواجه شدند که این افزایش در بین مدل های چرم بیشتر به چشم می خورد. قیمت انواع کفش های مردانه تبریز به شرایط روز اقتصادی و قیمت ارز بسیار وابسته است و مرکز وانیا سعی می نماید که نرخ های منصفانه را به مشتریان خود اعلام نماید.
زیره هایی که در تولید کفش های چرم اصل به کار می روند اغلب از نوع پیو و به روش تزریق مستقیم است که به دلیل افزایش بیش از حد این نوع زیره بسیاری از تولید کنندگان برای کاهش قیمت های کفش خود به زیره های نظیر پی وی سی روی آورده اند که سبب شده است از مرغوبیت این نوع کفش ها کاسته شود.
زیره های پی وی سی قدری سنگین هستند و انعطاف پذیری زیره های پیو را ندارند اما با این حال بخش زیادی از مراکز تولیدی حاضر نشدند کیفیت کارهای خود را فدای کاهش قیمت نمایند و همچنان از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید کفش های خود استفاده می نمایند.

قیمت کفش مردانه تبریز

خرید کفش مردانه مجلسی تبریز

کفش های مردانه مجلسی تبریز یکی از شیک ترین و اصیل ترین کفش های مردانه به شمار می آیند که در طراحی های کلاسیک، آکسفورد، هشترک، لوفر، کالج و... تولید می شوند. بهترین نوع جنس برای کفش های مجلسی که زیبایی آن را دو چندان می نماید چرم طبیعی می باشد.
لوکس ترین مدل های کفش مجلسی تمام چرم هستند به عبارتی در آستری و زیره آنها نیز چرم استفاده شده است و به شکل دستدوز و با طراحی و ظرافت خاصی تولید می شوند.

اما روند افزایشی نرخ ارز و قیمت ها در کشور خرید کفش های چرم طبیعی را برای بسیاری از مردان دچار چالش نموده است به همین دلیل خرید کفش های مجلسی چرم مصنوعی تبریز بیش از هر زمان دیگری مورد توجه خریداران در کشور قرار گرفته است. خوشبختانه مدل های جذاب و زیبایی از انواع کفش مجلسی غیرچرمی در تبریز تولید می شوند که متناسب با بسیاری از سلایق و نیازها است.

کفش مردانه تبریز

صادرات کفش های مردانه تبریز

با افزایش قیمت کفش های چرم مردانه فرصت های خوبی برای صادرات آنها به وجود می آید چرا که علت افزایش قیمت این کفش ها افزایش نرخ ارز است که این موجب می شود که این پای پوش ها برای خریداران خارجی ارزان و به صرفه تمام شوند.
مرکز وانیا آماده همکاری با تاجران داخلی و خارجی برای تامین انواع مدل کفش های مردانه تبریز در کیفیت ها و قیمت های مختلف می باشد و ارسال خود را بدون محدودیت به سراسر کشور و جهان انجام می دهد.

سفارش کفش مردانه تبریز

شیوه سفارش کفش مردانه تبریز از این مرکز بسیار راحت و سریع است. بدین صورت که مشتریان برای خرید و دیدن مدل های بیشتر می توانند به کانال مربوطه کفش تبریز وانیا که در منو بالا معرفی شده است مراجعه نمایند.
با مراجعه و بررسی و انتخاب مدل ها مشتریان می توانند آنها را به بخش مدیریت ارسال نمایند تا بعد از بررسی موجودی در انبار در صورت درخواست خریدار نسبت به ثبت سفارش و ارسال آن اقدام گردد. ارسال از طریق باربری های مجاز به سراسر شهرهای ایران انجام می گیرد.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا