تولید بهترین کفش چرم تبریز

14 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم تبریز این روزها به عنوان یکی از معروف ترین برندهای شناخته شده در ایران می باشد که کیفیت و زیبایی کارها سبب درخواست های بسیار آنها برای تولید آنها در کشور گشته است و تمام تلاش این مرکز ارائه آنها با بهترین کیفیت می باشد.


اگر کسی بخواهد یک کفش استاندارد با راحتی کافی و طول عمر بالا خریداری کند بی شک به دنبال کفش های چرم خواهد رفت کفش هایی که دارای ضمانت بوده و در عین حال با خرید آن فرد مدت ها از خرید کفش دیگر می تواند بی نیاز شود.
باید توجه نمود که کفش های چرم برای خود درجه بندی های مختلفی دارند در واقع می توان آنها را به سه دسته طبقه بندی نمود.
دسته اول مدل هایی هستند که در تمام اجزای آنها حتی زیره آن نیز چرم به کار رفته است دسته دوم مواردی هستند که به جز پاشنه در تمام قسمت های آنها چرم استفاده شده است.
دسته سوم مدل هایی می باشند که تنها دارای رویه چرم هستند و در آستر و کفی و زیره مواد مصنوعی به کار رفته است.
در واقع حجم استفاده از چرم طبیعی و نوع درجه کیفی آن تعیین کننده قیمت نهایی کفش ها می باشند هر چقدر دست نیز کمتر در پروسه تولید آنها دخالت داشته باشد به همان اندازه قیمت آن کاهش می یابد.

تولید کفش چرم تبریز
بهترین کفش چرم تبریز

بهترین کفش های چرم تبریز تمام چرم و به شکل دستدوز یا نیمه صنعتی ساخته می شوند و با ضمانت های شش ماهه یا یکساله ارائه می گردند و در طراحی و تولید آنها از استاندارهای روز دنیا استفاده می شود.
برخی از مراکز کفش های نیمه چرم را به عنوان تمام چرم ارائه می دهند و قیمت های بالای برای آنها در می گیرند از رو بهترین راه حل برای خرید کفش های چرم اصل سفارش آنها از مراکز معتبر و مجرب می باشد.
در بهترین کفش های چرم از زیره های نظیر چرم چند لایه، پیو، زیلان، تی پی یو، ترمو درجه یک استفاده می شود و به شکل تزریق مستقیم یا به وسیله دوخت کف دوز و دوردوخت و با ظرافت بالا تولید می شوند.

تولید کفش چرم تبریز
سفارش تولید کفش چرم زنانه اصل

از جمله متداول ترین کفش های تمام چرم که در بسیاری از مراکز فروش از این سبک مدل ها ارائه می دهند مدل های با زیره های غیر چرمی می باشند که از قیمت های مناسب تری نیز برخوردار می باشند.
برای سفارش تولید کفش چرم کافی است طرح هایی که در کانال و سایت ارائه می شود انتخاب شود تا طبق آن ساخت آن در مدت زمان مقرر انجام شود.
از جمله این مدل ها سبکی نظیر زیر است که در زمره کفش های اداری پاییزی دسته بندی می شود اما ساختار آن به شکلی است که در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد و علت آن را می توان به جنس چرم آن اشاره نمود که در روزهای سرد پاهارو از سرما حفظ و در روزهای گرم از گرما حفظ می نماید.
در صورتی مراقبت مناسب از کفش می توان آن را چندین سال استفاده نمود این کار دارای کف طبی می باشد و در تمام اجزای آن از چرم طبیعی درجه یک استفاده شده است.

تولید کفش چرم تبریز

سفارش تولید کفش مردانه چرم

کفش های مردانه چرم تبریز دارای بهترین ساختار و کیفیت می باشند البته منظور کفش هایی می باشد که توسط تولید کنندگان حرفه ای و مجرب ارائه می شوند.
این کفش ها هم از نظر طراحی و هم نظر از کیفی در بالاترین سطح ممکن قرار دارند و با نمونه های خارجی رقابت تنگاتنگی را دارند.
از نمونه کفش های این مرکز مدلی در سبک هشترک بی بند است که در سه رنگ مشکی، عسلی و قهوه ای ارائه می شود و دارای زیره پی یو و لاستیک است و در رویه، آستر و کف آن نیز چرم اصل به کار رفته است.

تولید کفش چرم تبریز

نحوه خرید انواع کفش چرم

بدیهی است که تولید و انبار این قبیل کفش ها بار هزینه ای بسیاری برای تولید کنندگان به دنبال دارد چرا که این قبیل سبک ها مشتریان خاص خود را دارد و قدر مسلم است که بهترین کار در این زمان تولید آنها طبق سفارشات می باشد.
این مرکز کفش های چرم خود را به شکل عمده ارائه می نماید تنها کافی است که مدل های مد نظر و انتخابی از کانال و سایت به آیدی مدیر فروش ارسال شود تا ثبت سفارش و انجام کارهای تولید و ارسال آن انجام گیرد.
برخی از مدل های از قبل آماده می باشند و از این رو محصولات بین یک تا دو روز ارسال می شوند در غیر صورت بسته به خط تولید ممکن است تحویل آنها بین 3 تا 10 روز متغیر باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا