تولید کفش طبی چرم تبریز

16 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های طبی چرم تبریز از جمله سبک های بی نظیری می باشند که اقسام متنوعی از آنها در این مجموعه با درجه کیفی بالا و استفاده از مواد اولیه مرغوب و در تنوع کافی تولید و ارسال آن به نقاط مختلف کشور در مدت زمان مقرر انجام می گیرد.


هر شهری برای خود نماد و نشان خاصی که دارد که بسیاری در کشور آن شهر به آن می شناسند شهر تبریز به سبب تولید کفش های چرم ویژه در اقسام زنانه و مردانه نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خاورمیانه نیز پرآوازه است.
از جمله کفش هایی که نه تنها افراد بیمار بلکه اشخاصی که می خواهند از پاهای خود در برابر مشکلات و آسیب هایی در آینده جلوگیری گنند نیاز است که حداقل یک جفت از آن را داشته باشد مدل های کفش طبی می باشد.
کفش های طبی از ویژگی های خاصی برخودار می باشند که می توان آنها را به عنوان یک کفش استاندارد و مناسب معرفی نمود.
کفش های طبی به دو دسته اختصاصی و غیر اختصاصی تقسیم می شوند مدل های اختصاصی که برای بیمارهایی خاصی طراحی شده اند و ممکن است بر اساس آناتومی پای بیمار طراحی و تولید شوند.
مدل دوم که بخش اصلی کفش های طبی را در بازار تشکیل می دهد مدل های غیر اختصاصی می باشد که هر شخصی می تواند نمونه ای از آن را برای خود خریداری نماید.

تولید کفش طبی چرم
تولید کفش طبی چرم زنانه

کفش های طبی چرم زنانه که این روزها در کارگاه های تبریز تولید می شوند از ساختار و ظاهر زیبا و امروزی تری برخوردار می باشند و از این رو دختران و زنان جوان را برای خرید آنها بیش از هر زمان دیگر ترغیب می کند.
از جمله زیره های پرکاربردی که در تولید این کفش ها به کار می رود پیو به روش تزریق مستقیم است که سبب می شود که وزن کفش بسیار پایین آمده و پاها در آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشد و از دیگر سو کفش مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.
از جمله مدل های خاص که دارای ظاهر بسیار جوان پسندانه است سبکی پاپیونی با قالب ترک می باشد رویه کار از چرم گاوی و کفی آن کاملا طبی و از چرم بزی و لاتکس مموری ساخته شده است و برای راحتی بیشتر پاها در آن کپسول خارپاشنه قرار داده شده است.

تولید کفش طبی چرم
خرید عمده کفش مردانه طبی

به نظر می رسد که میزان تولید کفش های مردانه چرم طبی در تبریز در مقایسه با مدل های زنانه در رتبه بالاتری قرار گرفته است و اگر شخصی بخواهد بهترین و زیباترین کفش های مردانه طبی را در ایران برای فروشگاه خود تهیه نماید باید سراغ بازارهای شهر تبریز برود.
از جمله مدل هایی که در این مرکز ارائه آن با درجه کیفی بالایی انجام می شود مدل مردانه با نام گریدر است که با رویه چرم و زیره پیو تزریق تولید می شود و در آن کف طبی به کار رفته است و با ضمانت 6 ماهه ارائه می شود و در رنگ های مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می گردد.
برای خرید عمده و انتخاب مدل های مختلفی از کفش های مردانه چرم، کانال کفش تبریز در این زمینه می تواند در خدمت خریداران عزیز قرار بگیرد.

تولید کفش طبی چرم
مرکز پخش عمده کفش طبی در تبریز

مدل هایی طبی که در مرکز پخش عمده تولید و عرضه می شوند اقسام مردانه و زنانه می باشدکه مدل های زنانه اغلب 12 جفتی و مدل های مردانه اکثر به شکل 10 جفتی بسته بندی می شوند.
سایزبندی زنانه به شکل معمول 37 تا 40 و سایزبندی مردانه 41 تا 44 می باشد و مدل های با کیفیت و درجه یک با زیره های پیو و تمام چرم و در مدل های ارزان تر آنها تنها در رویه آنها رویه چرم به کار می رود.
در مرکز پخش عمده کفش وانیا مشتریان با ورود به کانال چرم تبریز می توانند بعد از انتخاب موجودی آن را استعلام نموده و بعد از آن برای سبک های مورد نظر خود درخواست صدور فاکتور نمایند تا بعد از پرداخت وجه مربوطه کارها در اسرع وقت از طریق باربری های مجاز به شهر درخواستی خریداران ارسال گردند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا