چاپ کردن این صفحه

تولید کفش چرم تبریز جدید و شیک

15 تیر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

امروز بسیاری از فروشندگان کفش در کشور کفش های چرم تبریز را به عنوان با کیفیت ترین سبک ها می شناسند مدل هایی که درجه کیفی بالا آنها در کنار طراحی شیک و مشتری پسند آنها سبب افزایش تقاضا و در نتیجه بالا رفتن آمار تولید آنها شده است.


کفش های چرم تبریز معمولا از چرم های طبیعی مرغوبی تولید می شوند و توسط کارگاه ها و استادکاران ماهر این دیار طراحی و تولید می شوند. در این میان ممکن است برخی از تولید کنندگان در ساخت کفش های چرم کم کاری نمایند اما به طور کل کفش های چرم تبریز از نظر کیفی و طراحی بسیار مورد پسند مشتریان می باشند.
قریب به اکثر کفش های چرم تبریز در سبک های مردانه و زنانه تولید می شوند و مدل های بچه گانه کمتر به چشم می خورد و اغلب چرم طبیعی تنها در رویه آنها استفاده می شود.
وجود کارگاه های زیاد در زمینه تولید چرم طبیعی در شهر تبریز امکان تولید سبک های متنوعی از انواع کفش های چرم را برای تولید کنندگان کفش فراهم نموده است.
استفاده از کیفیت های مختلف چرم در تولید کفش سبب این شده است که کفش ها با اختلاف قیمتی بسیار متفاوتی عرضه شوند. گران ترین کفش ها مربوط به مدل هایی است که به شکل تمام چرم و کاملا دستدوز و با ظرافت بالایی تولید می شوند.

تولید کفش چرم تبریز
مدل کفش چرم با کیفیت تبریز

کفش های چرم زنانه تبریز معمولا از چرم گاوی که جزو چرم های سنگین هست تولید می شوند و ممکن است که در آستری آنها نیز از چرم بزی که سبک و نرم تر می باشد استفاده شود.
کفش های چرم گاوی زیبایی و رخ بسیار خوبی دارند و دارای مقاومت و کیفیت کافی می باشند. چرم گاوی گاها به مصرف زیره نیز می رسد هرچه میزان چرم استفاده شده در کفش بیشتر باشد به همان اندازه بر ارزش و دوام کفش افزوده می شود.
خرید لوکس ترین کفش های چرم شاید برای بسیار پرهزینه باشد اما بسیاری این اعتقاد را دارند که خرید کفش های با کیفیت و لوکس خود صرفه جویی در آینده است و می تواند جای چندین جفت کفش در آینده که قرار است خریداری شود را می گیرد.
زیره های کفش های چرم تبریز لوکس پیو یا چرم طبیعی می باشد و در مواردی که تولید کننده بخواهد قیمت را کاهش دهد از پی وی سی استفاده می نماید که این نوع زیره نیز برای خود درجه های کیفی متعددی دارد که در تولیدات استاندارد سعی می شود از مدل با کیفیت آن استفاده شود.

پخش کفش چرم تبریز شیک
تولید کفش چرم تبریز زنانه شیک

کفش های زنانه تبریز بخش عظیمی از تولیدات کفش چرم کارگاه های این شهر را به خود اختصاص داده اند. بخش بسیاری از کفش های چرم زنانه تبریز دارای ساختار رسمی مجلسی می باشند یعنی هم می توانند برای جشن ها و مهمانی های رسمی و نیمه رسمی استفاده شوند و هم در محیط های اداری و قرارهای کاری مهم استفاده شوند.
در واقع کفش های چرم تبریز از دیرباز اغلب انتخاب کسانی بوده است که می خواستند ظاهر و پوشش های موقر و منحصر به فردتری داشته باشند.
اما امروزه بخشی از تولیدات کفش های زنانه به سمت طراحی های مدرن و جوان پسند تر سوق پیدا کرده است از جمله این مدل ها سبک اسپرت راحتی با نام کلارک می باشد که یه نوع کار کاملا متفاوت و خاصی می باشد.
رویه ای که بر روی اینکار استفاده می شود چرم گاوی درجه یک است و در آستری آن نیز از چرم طبیعی بزی استفاده شده است. کف کاملا طبی و از نوع پلی یور می باشد و از دیگر سو دارای روکش چرم بزی است.
کار توسط استادکاران مطرح تبریز و به شکل دست دوز تولید شده است و با ضمانت 12 ماهه ارائه می گردد. رنگبندی متنوع و شاد، راحتی بالا، طراحی جدید و... از جمله ویژگی هایی است که سبب شده است که این کفش کاملا منحصر به فرد باشد.

تولید کفش چرم راحتی زنانه
تولید کفش چرم مردانه تبریز

سهم تولیدات کفش های چرم مردانه در تبریز بالاتر از مدل های چرم زنانه می باشد و از نظر کیفی نیز در مواردی نیز بالاتر از اقسام زنانه می باشد.
از نظر میزان تولید اقسام راحتی مدل های مردانه بیشتر از مدل های رسمی و مجلسی تولید می شوند. چرا که سبک هایی که نیازمند استفاده روزمره هستند کاربرد بیشتری در مکان های مختلف دارند و در زمان های بیشتری تولید می شوند.
از جمله مدل های کفش چرم تبریز شیک و جدید می توان به مدل ساعتی اکو اشاره نمود که دارای رویه چرم طبیعی، کف طبی و زیره پیو می باشد و در سه رنگ قهوه ای، مشکی و عسلی تولید می شود و به جهت اینکه بیشتر در رویه آن از چرم طبیعی استفاده شده است از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

تولید کفش چرم مردانه
کانال پخش کفش چرم تبریز

به جهت اینکه کفش های چرم تبریز از نظر ساختاری و قیمت متفاوت از دیگر مدل های غیر چرم می باشد و اغلب مشتریان آنها متفاوت می باشند و به شکل اختصاصی تنها خریدهای چرم را انجام می دهند از این رو کانال پخش کفش چرم تبریز آنها متفاوت می باشد.
در کانال پخش کفش چرم تبریز مشتریان می توانند جذاب ترین و متفاوت کفش های چرم تبریز را مشاهده نمایند در مواردی به جهت تغییرات قیمتی بالا، قیمت زیر محصولات درج نمی شود از این رو مشتریان باید مدل هایی که مد نظر دارند به بخش فروش ارسال کنند تا آخرین قیمت به آنها اعلام شود.

برچسب :

درباره نویسنده

admin