چاپ کردن این صفحه

قیمت کفش طبی مردانه تبریز

20 دی 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های طبی مردانه تبریز با هدف محافظت از قلب دوم انسال طراحی می شوند از این رو داشتن کیفیت اصل و قیمت مناسب درخواست اصلی مشتریانی است که برای خرید با این مرکز تماس می گیرند این محصولات در حال حاضر تنها به شکل عمده عرضه می گردد.


بی شک پاها یکی از اصلی ترین ارگان های حیاتی انسان می باشند که عدم مراقبت کافی از آن مشکلات بسیار آزاردهنده ای در طولانی مدت برای افراد فراهم می نماید بسیاری از پزشکان معتقد هستند که بسیاری از بیماری های بدن را با ماساژ نقاط مختلف پاها می توان درمان نمود که این نشان دهنده اهمیت اساسی پاها در حفظ سلامتی بدن می باشد.
از این رو پاها رو به عنوان قلب دوم انسان ها معرفی می نمایند. فشار اصلی وزن بدن بر روی پاها می باشد و از آن طریق به زمین منتقل می شود و در واقع نقش ستون را ایفا می نماید و یکی از اصلی ترین راه های مراقبت از پاها پوشیدن کفش های راحت و استاندارد می باشد که به آن کفش های طبی می گویند.

مشخصات یک کفش طبی با کیفیت

مشخصات کفش طبی مردانه

قدر مسلم است که کفش های طبی مردانه تبریز با کیفیت از قیمت ها بالاتری برخوردار می باشند اما با این حال بسیاری از افراد حاضر هستند که برای حفظ سلامتی یا درمان بیماری این کفش ها را خریداری نمایند. خوشبختانه مدل های ایرانی این کفش ها در مقایسه با سبک های وارداتی از قیمت های بسیار مناسب تری برخوردار می باشند.
دوام و استحکام کافی یک کفش طبی مناسب دارای استحکام کافی می باشد به عبارتی به خوبی می تواند شوک وارد شده بر پاها را جذب نماید و وزن بدن با استفاده از آن به صورت مساوی بر روی زمین وارد می شود. در این نوع کفش ها پشت پاشنه کفش نیز با فشار دادن به راحتی به داخل فرو نمی رود.
مناسب ترین جنس برای کفش طبی چرم طبیعی می باشد که در فصل گرما و سرما از پاها محافظت کافی می نماید اما به دلیل بالا بودن قیمت این کفش ها امروزه افراد کمتری قادر به خرید آنها می باشد به همین دلیل بر رویه آنها از چرم های ترکیبی که دارای ویژگی های شبیه به چرم طبیعی می باشند استفاده می شوند به شکلی که هوا را به خوبی بتوانند بین پاها و بیرون از آن تبادل کند.
داشتن پاشنه استاندارد، کفی قابل تعویض و زبانه و یقه مناسب از دیگر ویژگی های یک جفت کفش طبی مردانه با کیفیت می باشد.

قیمت انواع کفش مردانه طبی تبریز

کفش طبی مردانه اسپرت عمده

درجه کیفی، سایز، جنس مورد استفاده از جمله مهم ترین موارد در تعیین قیمت کفش طبی تبریز می باشند اما به شکل کلی بهتر است که قیمت معیار انتخاب برای مشتریان قرار نگیرد و مواردی نظیر تنفس پذیر بودن کفش و داشتن قالب مناسب که مانع رشد قارچ ها در کفش و بدبو شدن پاها و ایجاد بیماری های مختلف شود جلوگیری نماید.
همان طور که اشاره شد بالاترین قیمت مربوط به کفش های مردانه طبی تمام چرم می باشند که به شکل دستدوز تولید می شوند و مدل هایی که دارای چرم ترکیبی یا تنها چرم بر رویه خود می باشند از قیمت های به نسبت پایین تری برخوردار هستند.
این مرکز قیمت های به روز خود را در کانال کفش چرم تبریز قرار می دهد تا مشتریان در هر روزی که نیاز دارند با مراجعه به آن بتوانند مدل های مختلف انواع کفش طبی را بررسی نمایند و در صورت مناسب دیدن نسبت به سفارش آن اقدام نمایند.

مدل کفش مردانه طبی مارشال

کفش طبی مردانه مارشال

بر روی کفش طبی مردانه مارشال چرم طبیعی کار شده است و در آستری و کفی آن از چرم صنعتی استفاده شده است از این رو دارای قیمت عمده مناسب تری می باشد.
محصول دارای کف و زیره طبی می باشد لژدار بودن زیره راحتی بسیار خوبی در کفش ایجاد می کند و سبب می شود که پاها در وضعیت مناسبی قرار گیرند و در صورت استفاده طولانی مدت از کفش ها در طول روز کمتر دچار خستگی شوند.
مدل مارشال در رنگ بندی و در دو سبک بی بند و بند دار تولید می شود و دارای سایزبندی 40.44 در سری ده تایی می باشند.

مدل کفش مردانه طبی سانترال

کفش طبی مردانه فرزین سانترال
کفش مردانه طبی سانترال جزو کفش های بسیار با کیفیت این مجموعه به شمار می آید در واقع می توان این کفش جزو مدل های تمام چرم به شمار آورد که در رویه، آستری و کف آن از چرم طبیعی استفاده شده است.
زیره کار از نوع تزریق مستقیم پیو درجه یک می باشد و یکی از مدل های زیبا و جذاب برای اداره جات و پرسنل آنها می باشد. این سبک در دو رنگ مشکی و قهوه ای تولید می شود و دارای سایزبندی 40 تا 45 در سری ده تایی می باشد. چرم استفاده شده بر روی کار از نوع چرم طبیعی درجه یک می باشد کفش مردانه سانترال نیز در دو سبک بی بند و بنددار تولید می شود.

خرید اینترنتی کفش مردانه طبی

photo ۲۰۲۰ ۱۱ ۱۵ ۱۲ ۴۰ ۰۸

برچسب :

درباره نویسنده

Admin