چاپ کردن این صفحه

تولید کفش چرم مجلسی تبریز

13 بهمن 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های چرم مجلسی تبریز با درجه کیفی بالا توسط استادکاران ماهر ایران دیار تولید می شوند و سعی می گردد با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان تنوع کافی در ارائه محصولات به کار گرفته شود در این قسمت به معرفی برخی از مدل های چرم مجلسی تبریز که این مجموعه ارائه می گردند می پردازیم.


شهرت کفش های مجلسی تبریز مدیون چرم های دباغی شده با کیفیت و دوخت ظریف توسط صنعتگران ماهری است که با دارا بودن سال ها تجربه آنها را به بهترین نحو ممکن تولید می نمایند.
اما با این حال کفش های چرم مجلسی ارزان تری نیز در تبریز با کیفیت های قابل قبولی تولید می شوند تا فرصت خرید برای کسانی که به هر دلیلی امکان خرید کفش های گران تر را ندارند فراهم شود که خوشبختانه فروش قابل قبولی برای این مدل کفش ها ثبت شده است.
گران ترین کفش های مجلسی تبریز متعلق به آن سبک هایی می باشد که به صورت کاملا دستدوز و تمام چرم از بهترین چرم موجود در بازار تولید می شود این قبیل کفش ها معمولا توسط قشر بسیار محدودی در جامعه خریداری می شود از این رو اغلب به شکل سفارشی و تکی تولید می گردند.
مدل های نیمه دستدوز و ماشینی تمام چرم به نسبت دستدوز قیمت های پایین تری را دارند و طرفداران بیشتری را نیز دارا می باشند از این رو به شکل عمده اما با توجه به میزان سفارش مشتریان تولید گردند.

قیمت کفش چرم مجلسی تبریز

بهترین کفش زنانه مجلسی تبریز

با توجه به اینکه مقالات برای سال های مختلفی در این مجموعه نگارش می شود و بیشتر برای آشنایی مشتریان با محصولات مرکز می باشد عنوان نمودن یک قیمت ثابت برای کفش های چرم از جمله انواع کفش زنانه چرم کار کمی دشواری است چرا که قیمت ها با توجه به شرایط بازار در ماه ممکن است دچار تغییر گردند.
از این رو مشتریان عزیز با در نظر گرفتن قیمت های عنوان شده بهتر است که نسبت به آخرین قیمت و موجودی فعلی با مرکز فروش عمده وانیا تماس حاصل فرمایند.
این مرکز خود به عنوان مرکز پخش انواع کفش با تولیدکنندگان حرفه ای در این زمینه همکاری می نماید تا بتواند مجموعه گسترده ای از انواع سلایق و نیازها رو پوشش دهد.

قیمت کفش چرم مجلسی مدل هشترک

یکی از پرفروش ترین مدل های کفش چرم مجلسی در دسته کفش های مردانه چرم مدل های هشترک می باشند که دارای کاربری بیشتری به نسبت مدل های صرفا مجلسی می باشند این قبیل کفش ها را می توان در محیط کار، مهمانی های رسمی و نیمه رسمی استفاده نمود و معمولا دارای راحتی بیشتری می باشند.
مدلی که در این قسمت مشاهده می نمایید از جمله سبک هایی می باشد که در رویه و آستری و کفی آن از چرم طبیعی با کیفیت استفاده شده است و در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می گردد.

کفش چرم مجلسی تبریز هشترک مردانهمشخصات
• سایزبندی 40.45
• رویه چرم طبیعی
• زیره پیو تزریق
• سری 12 تایی
• قیمت عمده 200 تا 240 تومان
این مدل جزو سبک های تقریبا لوکس به شمار می آید و از این رو طبق سفارش مشتریان تولید و عرضه می گردد.

مدل کفش زنانه مجلسی شیک تبریز

یکی از شیک ترین و جذاب ترین سبک های کفش مجلسی مدلی است که با زیره دافوس در این مرکز تولید می شود و تمام چرم اصل می باشد و دارای طراحی طبی و استانداردی می باشد این کار فوق العاده شیک و پرفروش می باشد و در سری 12 تایی طبق سفارش مشتریان و با توجه به رنگ درخواستی خریداران ثبت سفارش می شود.

کفش زنانه مجلسی شیک دافوس
مشخصات کفش مجلسی
• طبی و استاندارد-پاشنه چوب
• دارای طرح های متنوع و رنگ دلخواه
• سایزبندی36 تا 41
کفش های مجلسی زنانه با توجه به فصلی که ارائه می شوند دارای ساختار متفاوتی می باشند مدل های صندل مجلسی اغلب برای فصل بهار و تابستان تولید می گردند و مدل های کلاسیک و رویه بسته تر برای تمام فصول عرضه می شوند که به نسبت مدل های صندل از فروش خوبی برخوردار می باشند.

فروش انواع کفش مردانه ارزان مجلسی تبریز

کفش های مردانه ارزان مجلسی بخش قابل توجهی از تولیدات کارگاه های این شهر را به خود اختصاص داده اند از جمله این مواردی مدل با طرح بندی زیر می باشد که دارای مدل های مشابه متنوعی در این مرکز می باشد.
این کار با رویه، آستر و کفی چرم طبیعی تولید می باشد و دارای زیره پیو تزریق می باشد و با وجود داشتن کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و در سه رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی تولید می گردد.
برای دیدن انواع کفش مردانه ارزان مجلسی تبریز به کانال کفش پخش تبریز وانیا مراجعه فرمایید.

کفش مردانه مجلسی ارزان تبریز

 

برچسب :

درباره نویسنده

Admin