خرید عمده انواع کفش طبی تبریز

09 اسفند 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع کفش طبی تبریز در انواع سبک ها و طراحی های جذاب و پرفروش توسط تولیدکنندگان حرفه ای و برتر تولید می شوند و این مجموعه توانسته است با همکاری کارگاه ها و کارخانجات مختلف در این شهر امکان خرید عمده انواع مدل های متنوعی از آنها را برای خریداران خود فراهم آورد.


کفش یکی از نمادهایی که شهر تبریز را به آن می شناسند. این شهر در تولید تمام کفش های زنانه، مردانه و بچه گانه چرم و غیرچرم دارای کارگاه های بسیاری است و استادکاران و متخصصین بسیاری در این زمینه در این شهر مشغول به کار هستند به گونه ای که بخش زیادی از صادرات کفش های چرم از شهر تبریز به کشورهای مختلف انجام می شود.
کفش طبی تبریز از جمله کفش های پرفروش به شمار می آید که به سبب داشتن ویژگی های همچون کیفیت و طراحی زیبا توانسته است رتبه خوبی در بین دیگر کفش های طبی در ایران نصیب خود نماید.

کفش زنانه طبی پاپیونی مشکی
کفش طبی زنانه اصیل تبریز با قیمت مناسب

کفش های طبی اصیل تبریز که دارای قیمت مناسبی هستند معمولا با رویه های غیرچرم تولید می شوند که از جمله آنها مدلی است که در طرح های مختلف در این قسمت به شما معرفی می شود.
این مدل کفش دارای زیره لژدار کوتاه است و دارای رویه طرح چرم است که طراحی روی آن به شکل لیزری انجام شده است. زیره کار از نوع پیو تزریق مستقیم است. به دلیل داشتن لژ طبی پوشیدن آن بسیار راحت است و از کمردرد و فشار اضافی به پاها جلوگیری می کند.
این مدل دارای سایزبندی 37 تا 42 است و یک انتخاب مناسب برای افرادی که دارای پاهای بزرگی هستند و یا دارای مشکلاتی در ناحیه پاهای خود هستند که مجبور هستند که سایز بزرگ تر از سایز خود انتخاب نمایند.

انواع کفش طبی زنانه

 


مدل کفش چرم مردانه کلارک طبی

کلارک تولید کننده حرفه ای در زمینه انواع کفش مردانه از جمله اقسام راحتی و طبی است که در این قسمت قصد داریم مدل طبی راحتی آن را به شما معرفی کنیم که در عین طبی بودن دارای ساختار اسپرت و بسیار شیکی است.
از مهم ترین ویژگی این کفش طبی داشتن رویه ای از چرم طبیعی گاوی است که به کفش ظاهر بسیار زیبا و شکیلی بخشیده است علاوه بر آن در آستر و کفی کار نیز چرم طبیعی کار شده است که کیفیت و راحتی این کفش مردانه را دوچندان نموده است.
پیو بودن زیره و استفاده از چرم طبیعی با کیفیت سبب شده است که کفش از راحتی و نرمی بسیار خوبی برخوردار باشد و بتوان ساعات ها با احساس خستگی کمتر پیاده روی نمود و کارهای روزانه خود را انجام داد.
کفش کلارک مردانه از تولیدات با کیفیت شهر تبریز است که در سری ده تایی و در سایزبندی استاندارد 40 تا 41 ارائه می شود. این کفش به طور ویژه در رنگ های عسلی، مشکی و قهوه ای تولید می شود.

کفش مردانه کلارک طبی
خرید کفش چرم طبی یا غیرچرم؟

قدر مسلم است که کفش چرم طبی از نظر کیفی و راحتی بالاتر از مدل های غیرچرم است و از دیگر سو دارای دوام و طول عمر بالایی است و سازگاری بیشتری با پاها و بدن انسان دارد و از طرفی دارای جلوه و زیبایی بیشتری است.
طرح چرم شباهت بسیاری به چرم اصل دارد اما در عوض قیمت بسیار پایین تری دارد که همین امر سبب شده است که اقبال بسیاری از افراد به خرید چنین کفش هایی بیش از مدل های چرم باشد به ویژه اینکه در چند سال اخیر با افزایش سرسام آور قیمت های چرم در کشور و کاهش قدرت مالی مردم بسیاری از افراد ترجیح می دهند که کفش های غیرچرم با کیفیت خریداری نمایند که کفش تبریز می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.
خوشبختانه در تبریز مدل های کفش طبی با رویه غیرچرم بسیار خوبی تولید می شود که تا حدودی می تواند جایگزین کفش های طبی چرمی باشد.

نحوه تحویل کفش های طبی تبریز

بخشی از کفش های طبی تبریز آماده ارسال هستند که در همان روز یا نهایت فردا ارسال آنها انجام می شود اما ممکن است که رنگ درخواستی شما مشتریان در انبار موجود نباشد که در این صورت زمان تحویل آنها بین 2 تا 10 روز بسته به زمان، میزان و نوع سفارش متفاوت خواهد که قبل از فاکتور نمودن این مطلب به اطلاع شما خواهد رسید تا در صورت صلاحدید فاکتور مربوطه از سبک های انتخابی برای شما ارسال شود.
مشتریان برای کارهای که آماده نباشد می توانند بیعانه پرداخت کنند تا بعد از آماده شدن تسویه حساب صورت گیرد و بعد از آن از طریق باربری های مجاز سفارشات به شهر و محل درخواستی ارسال می شوند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا