چاپ کردن این صفحه

تولید کفش زنانه تابستانی تبریز

20 خرداد 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش های زنانه تابستانی در تبریز با فرا رسیدن روزهای آغازین بهار شروع می شوند تا عرضه آن به خریداران در اسرع وقت و به موقع انجام شود. تولیدات در این شهر دارای تنوع کافی است تا شما مشتریان عزیز بتوانید محصولات مورد نیاز فروشگاه خود را تامین نمایید.


زمانی که تابستان آغاز می شود به همراه خوراکی ها و تفریحات متنوع خود لباس ها و کفش های تابستانی مخصوص به خود را نیز به دنبال می آورد و بسیاری منتظر هستند تا بتوانند از لذات این فصل بهره مند شوند اما در کنار تمام این ها گرمای کلافه کننده این فصل سبب می شود که همه به دنبال لباس ها و کفش های تابستانی خنک و پوششی باشند که از عرق نمودن آنها جلوگیری نماید و آنها با گرمای قابل تحمل تری بتوانند این فصل را سپری نمایند.
تولید کفش های زنانه تابستانی در تبریز در هر سال با طرح ها و ایده های جدید و شگفت انگیزی آغاز می شود. جذابیت کفش های تابستانی تبریز به گونه ای است که مشتریان زیادی درخواست خرید آنها را از سراسر کشور درخواست دارند.
جذاب ترین و پرفروش ترین مدل های کفش تابستانی تبریز مدل های صندل است که دارای رویه های نیم بازی است که هوا را به خوبی در داخل کفش به جریان در می آورد و از عرق نمودن بیش از حد پاها جلوگیری می کند.

کفش زنانه تابستانی زرد رنگ و شیک
انواع مدل کفش تابستانی

• کفش تابستانی تخت
• کفش تابستانی پاشنه دار
• کفش تابستانی طبی
• کفش تابستانی راحتی
• کفش صندل تابستانی
• کفش تابستانی مجلسی
این یک تقسیم بندی کلی و متداول از انواع کفش های زنانه تابستانی است که در ایران به فروش می رود و مشتریان با مراجعه به فروشگاه های شهر خود می توانند اقسام بسیار متنوعی از آنها را را مشاهده نمایند و متناسب با سبک پوشش و سلیقه ای که دارند مدل مناسبی از آن را انتخاب نمایند.

راحت ترین کفش و صندل برای تابستان
بهترین نوع صندل کفش زنانه تابستانی در تبریز

تبریز به تولید کفش های چرم و اصیل شهرت دارد و آوازه آن سبب شده است که کشورهای اطراف نیز تقاضای خرید و واردات آنها را به کشور خود داشته باشند. در واقع برای راحتی بیشتر و حفظ سلامتی پاها در تابستان استفاده از چرم طبیعی در تولید کفش های تابستانی زنانه یک گزینه ایده آل است.
باز بودن صندل از یک سو و وجود حفره های بسیار ریز بر روی کفش کار تبادل هوا را بسیار راحت می نمایند و سبب می شود که پاها داخل کفش خنک تر بمانند و به عبارتی از گرما زدگی جلوگیری شود برای آشنایی شما مشتریان عزیز با مدل کفش زنانه تابستانی چرم که در مرکز پخش وانیا ارائه می شود به توضیح مدلی به نام صندل زنانه چرم کمند می پردازیم.


مدل کفش صندل زنانه کمند

این مدل از جمله تولیدات شهر تبریز است که به شکل تمام چرم تولید می شود به داشتن رویه باز و زیره سبک پیو جزو صندل های کم وزن است و به جهت داشتن تبادل هوای بالا در کفش بهترین گزینه برای استفاده در فصل تابستان به ویژه در مناطق گرمسیری کشور است.
در واقع در اجزای رویه، آستری و کف کفش از چرم طبیعی استفاده شده است که راحتی کار دوچندان نموده است. دوخت اینکار بسیار ظریف و دقیق است و کفی و زیره به شکل محکمی بهم دوخته شده است. پیو بودن زیره سبب شده است کفش ضدسایش باشد و در بارندگی به راحتی دچار لغزندگی نشود و همچنین کفش طبی چرم این مدل آن را برای پیاده روی روزانه بسیار مناسب نموده است چرا که پاها با راه رفتن طولانی کمتر دچار خستگی و تورم می شوند.
مرکز پخش کفش وانیا به عنوان یک مرجع فروش تولیدات شهر تبریز این صندل زیبا و جذاب را در رنگ بندی متنوع و جذاب نظیر مشکی، قرمز، سفید، نسکافه ای، قهوه ای و طوسی در کارتن 12 تایی تولید و عرضه می نماید.
از دیگر ویژگی های جذاب این مدل داشتن سایز بزرگ یعنی 41 و 42 است که برای افراد بزرگ پا نیز فرصتی فراهم ساخته است که بتوانند یک جفت کفش صندل طبی راحت و در عین جذاب و جوان پسند برای تابستان خود خریداری نمایند.

رنگ بندی کفش زنانه تابستانی کمند
مشخصات کلی کفش صندل کمند

• مدل: صندل زنانه رکابدار
• سایزبندی: 37 تا 42
• رویه: چرم طبیعی گاوی
• کفی: طبی چرم طبیعی
• آستری: چرم طبیعی
• زیره: پلی یورتان دوردوخت
• کارتن: 12 جفتی
• رنگ بندی متنوع با کیفیت عالی
برای دریافت قیمت به روز این مدل جذاب لازم است که از طریق پیام رسان های تلگرام، واتس اپ یا اینستاگرام با بخش مدیریت فروش ارتباط برقرار نمایند و یا از طریق تلفنی اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

خرید عمده کفش های تابستانی ارزان

بخش اصلی از درخواست های خریداران از کفش وانیا جهت خرید عمده کفش های تابستانی ارزان قیمت در اقسام زنانه و مردانه است. در واقع تولید کفش های ارزان قیمت تابستانی به مراتب راحتتر از کفش های زمستانی است چرا که در تولید آنها از متریال کمتری استفاده می شود و در ارائه طراحی های مختلف آنها قدرت مانور بیشتری را دارد.
کفش های تابستانی ارزان با رنگ بندی های بسیار متنوع و جذابی تولید می شوند و معمولا به شکل صندل تولید می شود که شامل اقسام پاشنه دار و بدون پاشنه است.
مدل های تابستانی ارزان قیمت اسپرت نیز بخش اصلی تولیدات کفش های کفش های ارزان قیمت را در کشور تشکیل می دهد که مهم ترین بخش تولید آنها در کلانشهر تهران انجام می شود.
در وانیا کانال جداگانه ای با نام کفش های ارزان و حراجی راه اندازی شده است که به شکل عمده محصولات در آن در تنوع کافی عرضه می شود.


تولید کفش اسپرت ارزان قیمت تزریق مستقیم

کفش های اسپرت ارزان تزریق مستقیم هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت بسیار بی نظیر هستند و بخش اصلی تولید و فروش عمده کفش های وانیا را به خود اختصاص داده اند. این مدل کفش ها در تابستان با رویه های نازک تر یا توری مانند تولید می شوند تا پاها را در تابستان از گزند گرما حفظ نمایند و مانع از عرق نمودن پاها شوند.
کفش های ارزان قیمت تزریق مستقیم دارای دوام بالایی هستند و از نوع پلی یورتان هستند. در این روش زیره با دستگاه مخصوص تزریق به کفی و اجزای مختلف کفش وصل می شود و به عبارتی در آن دست دخالتی ندارد و زیره با ظرافت و دقت بالایی تولید و چسبانده می شود.
در این روش خبری از چسب و دوردوخت یا کف دوخت بودن نیست چرا که زیره با حرارات و به روش مایع و سرد شدن به کفش متصل می شود این روش برای تولیدکنندگان به صرفه است و سرعت تولید کفش را بالا می برد و نیروی انسانی کمتری در این روش نیاز است.

کفش اسپرت تزریق مستقیم تابستانی
زیره هایی که دارای جنس پلی یورتان هستند دارای ویژگی های زیر هستند:
• نرم و سبک
• منطعف و ضدسایش
• دارای طول عمر بیشتر
• عایق گرما و سرما
• درصد شکنندگی کمتر
• تولید فراوان در کشور
این ویژگی زیره های پیو سبب شده است که بهترین گزینه برای استفاده در بسیاری از سبک های کفش از جمله مدل های اسپرت، راحتی و طبی باشد. به همین به دلیل کسانی که به دنبال خرید کفش های پیاده روی و روزمره هستند توصیه می شود که از مدل هایی خریداری کنند که دارای بزیره های PUیا EVA خریداری نمایند.

کفش زنانه تابستانی چرم شیک
در وانیا علاوه بر تولیدات شهر تبریز تولیدات کدام شهرها عرضه می شود؟

عمده فروشی کفش وانیا برای گسترش فعالیت و امکان عرضه مدل های متنوع تر برای مشتریان خود در زمینه تولید انواع کفش تابستانی و زمستانی علاوه بر شهر تبریز اقدام به همکاری با کارگاه های مختلفی در شهرهایی نظیر تهران، مشهد و قم می نماید.
مزایای همکاری با تولیدکنندگان مختلف این است که ارسال از شهرهای مختلفی به مشتریان صورت می گیرد و به جهت همکاری با شهر تهران و مرکزیت آن در کشور بارهای درخواستی مشتریان در مدت زمان کمتری به دست آنها می رسد.
چرا که بخش بسیاری از ارسالی هایی که از شهرهایی نظیر تبریز و مشهد صورت می گیرد ابتدا وارد تهران می شود و تخلیه و دوباره بارگیری می شوند که این امر باعث افزایش زمان ارسال و هزینه های حمل می شود که به آنها ارسال عبوری گفته می شود اما ارسال از تهران معمولا به شکل مستقیم تر و با هزینه کمتر انجام می شود.

لینک کانال تلگرام
سفارش جهت تولید کفش های تابستانی تبریز

برای سفارش تولید کفش های تابستانی تبریز یا شهرهای دیگر مشتریان نیاز است که مدل های انتخابی خود را به بخش مدیریت ارسال کنند تا در صورتی که در خط تولید باشد ثبت سفارش آنها انجام شود. بدین منظور لازم است که وارد کانال هایی شوند که در قسمت پایین سایت معرفی شده است تا بعد از انتخاب روند تولید و زمان تقریبی تحویل سفارش اعلام شود.
بعد از صدور فاکتور برای مدل هایی که نیاز به زمان برای تولید دارند لازم است که مبلغ بخشی از فاکتور به عنوان بیعانه واریز شود و بعد از آماده سازی به مشتری اطلاع رسانی می شود که مابقی هزینه ها را تسویه نماید تا در همان روز یا نهایت یک روز بعد ارسال تولیدات کفش های تابستانی انجام شود.
جهت سفارش تولید انواع کفش های تابستانی زنانه و مردانه وانیا آماده همکاری با مشتریان عزیز در سراسر کشور است و خدمات خود را به صورت اینترنتی و غیرحضور عرضه می کند.

برچسب :

درباره نویسنده

admin