فروشگاه عمده فروشی کفش طبی زنانه تهران

16 آبان 1397
(1 رای)
اندازه قلم +

اگر به دنبال فروشگاه عمده فروشی در تهران می باشید که بتوانید کفش های طبی زنانه را از آن در سریع ترین زمان ممکن بدون گذارندن در ترافیک یا جاده سفارش دهید وانیا پیشنهاد های مناسبی را برای مشتریان خود دارد.


بارزترین مشکلی که کفش های طبی زنانه دارا می باشد نداشتن عدم تنوع کافی و ظاهر مناسب و مشتری پسند می باشد. در این میان برخی از تولیدکنندگان با دانستن این موضوع سعی نموده اند که با طراحی مدل های زیبا و مطابق با سلایق اغلب مشتریان خود بخشی از این مشکلات را رفع نمایند.
کار تولید کفش های طبی زنانه که در عین راحتی دارای ظاهری زیبا و منحصربه فرد باشد کار تخصصی می باشد و نیازمند داشتن دانش و علم روز می باشد.

 

کفش طبی زنانه

فروش جدیدترین کفش طبی زنانه

جدیدترین کفش های زنانه طبی با طراحی های امروزی تری در مرکز عمده فروشی کفش طبی در تهران و تبریز عرضه می شوند. جدیدترین مدل های کفش زنانه بر اساس آخرین مدل های روز دنیا انجام می شود تا بتواند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند.

کفش های زنانه طبی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشند که به دنبال کفش های راحت و استاندارتری باشند که با آن بتوانند از صدمات و آسیب ها جلوگیری نموده و یا به درمان بیماری های مربوط به پاهای خود بپردازند.
جدیدترین کفش های زنانه طبی به دلیل داشتن زیبایی بیشتر می توانند مورد توجه خریداران قرار گیرند. به ویژه اینکه این مدل ها دارای کیفیت بالایی بوده و با خرید آن می توان علاوه بر استفاده از یک کفش زیبا و جذاب از مزایای یک کفش راحت نیز بهره مند شد.
امروزه می توان از مراکز فروش اینترنتی بهترین کفش های طبی ایرانی را با مناسب ترین قیمت از هر سوی کشور بی نیاز از حضور به راحتی تهیه نمود.

مهم ترین ویژگی های کفش طبی زنانه مناسب

1. زیره کفش: زیره کفش ها باید به شکلی باشد که انعطاف کافی را داشته باشد و از وزن کمی برخوردار باشد و بهترین روش برای اتصال آن به کفش به روش تزریق مستقیم است که در این میان زیره پلی یورتان می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.
2. اندازه پاشنه:مناسب ترین اندازه پاشنه برای این قبیل کفش ها بین 1.5 تا 3 سانت می باشد که به شکل لژ به کفش متصل شده باشد که بتواند وزن بدن را به شکل مساوی در نقاط مختلف پا تقسیم نماید.
3. کف کفش: کفش کفش بهتر است که عاج دار باشد تا مانع از سرخوردگی شود و فرد بتواند گام های مطمئن تری را با آن بردارد.
4. داشتن پد خار پاشنه: این نوع پد به شکلی است که خاصیت پیشگیرانه و درمانی را دارا می باشد و برای کسانی که دارای بیماری خار پاشنه هستند بسیار مناسب می باشد.
5. داشتن کفی طبی: بهترین کفی طبی مدلی است که دارای ساختار عضلانی باشد که در عین نرم بودن خاصیت ماساژوری نیز داشت باشد که این نوع کفی سبب می شود که پاها دیرتر خسته شوند و پاها با قرار گرفتن در آنها احساس نرمی و آرامش کافی نماید و بهتر است که امکان تعویض را داشته باشد و در صورت نیاز بتوان آن را با آب شستشو داد.
6. پنجه پهن:پنجه این کفش ها لازم است که پهن باشد و فشاری را به پنجه ها وارد نکند از این رو کسانی که دارای بیماری انحراف انگشت شست پا هستند می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

کفش طبی زنانه

فروشگاه عمده فروشی کفش طبی تهران

کفش های طبی تولید تهران و تبریز در جنس های مختلف نظیر چرم طبیعی و مصنوعی با کیفیت های متنوع از این مرکز قابل تهیه می باشد.
وانیا سعی می نماید که مدل هایی زیبا و به روزی را به مشتریان خود پیشنهاد نماید و سفارشات مشتریان خود را بی نیاز از حضور از طریق باربری به نقاط مختلف کشور ارسال نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا