حراج انواع کفش زنانه راحتی

13 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه راحتی از جمله پراستفاده ترین مدل ها در بین سبک های زنان به شمار می آرد و وانیا مدل های جدید و متنوعی از آنها را با قیمت های حراج و مناسب به مشتریان خود عرضه می نماید.


کفش های زنانه راحتی زنانه از جمله اقلامی هستند که تمام زنان برای استفاده از در انجام امور روزانه، در اداره، مدرسه، دانشگاه و... به آن نیاز دارند و از این رو راحتی و زیبایی آن بسیار مهم می باشد.
مدل های کفش های زنانه راحتی طرح های مختلفی را دارا می باشند به عبارتی این کفش ها می توانند دارای ظاهری اداری، طبی، اسپرت و حتی مجلسی باشند.
از این رو هر شخصی می تواند بنا به کار و شرایطی که دارد مدلی از کفش های راحتی را برای خود انتخاب نماید.
افزایش نیاز به کفش های راحتی و تامین خواسته های قشر کم درآمد جامعه بسیاری از تولیدکنندگان به تولید مدل های حراج و ارزان آن واداشته است.

کفش زنانه راحتی

مدل کفش زنانه راحتی ارزان

کفش های زنانه راحتی ارزان در صورت داشتن شکل و طراحی زیبا می توانند بسیار پرفروش باشند چرا که امروزه بسیاری از افراد جذب مدل کفش هایی می باشند که در عین داشتن زیبایی از قیمت پایینی برخوردار باشند.
از جمله مدل های ارزان که در بخش کفش های حراجی در این مرکز به فروش می رود می توان به مدل استرج پاپیون اشاره نمود این کفش در عین داشتن ظاهری ساده و زیبا راحت و نرم می باشد.
زیره کفش از پیو می باشد و در رنگ بندی های نظیر مشکی، زرشکی، سرمه ای و قهوه ای سوخته عرضه می شود.

کفش زنانه راحتی

مدل کفش زنانه کالج راحتی

کفش های کالج کفش هایی معمولا بدون پاشنه می باشند و یا در صورت پاشنه، پاشنه آنها بسیار کوتاه می باشد.
این کفش ها یکی از محبوب ترین مدل های نسل جوان می باشد و به داشتن ظاهری خاص در استفاده های روزانه و مهمانی های نیمه رسمی نیز کاربردهای گسترده دارند.
از جمله آنها کفش کالج پاپیونی از جنس یوف خارجی می باشد. زیره این کار تانگو کرم می باشد و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد.
این کفش دارای ست کیف مخصوص به خود نیز می باشد که مشتریان در صورت تمایل می توانند کیف آنها را نیز در هنگام خرید درخواست نمایند.

کفش زنانه راحتی

حراج اینترنتی کفش زنانه راحتی

کفش زنانه وانیا به دلیل اینکه در عرضه محصولات خود به شکل اینترنتی عمل می نماید از این رو در ارائه مدل های کفش محدودیت کمتری دارا می باشد و می توانند همه روزه سبک های جدیدی از انواع کفش های ارزان و مناسب را به مشتریان خود معرفی نماید.
در مواردی این مرکز مدل های کفش های قیمت بالا را نیز بنا به شرایط تغییر فصل و یا افزایش فروش به حراج می گذارد که در این موارد در کانال مربوطه به مشتریان اطلاع رسانی می شود.
شما عزیزان با عضویت در کانال های کیف و کفش این مرکز می توانید در جریان آخرین مدل های روز انواع کیف و کفش زنانه، مردانه و بچه گانه قرار بگیرید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا