فروش مدل کفش رسمی زنانه چرم

22 بهمن 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع مدل های رسمی کفش زنانه در انواع چرم و غیر چرم توسط تولید کنندگان متخصص این مرکز تولید و به شکل عمده و گسترده در سراسر کشور به فروش می روند.


کفش های رسمی زنانه یکی از مهم ترین آیتم های در پوشش های زنانه در محیط های اداری و رسمی می باشد که نیاز به پوشش موقر و متین دارند.
کفش های زنانه رسمی در جنس چرم هم از نظر زیبایی و ظرافت و هم از نظر کیفیت و راحتی می توانند بهتر از مدل های غیر چرم خود باشند.
کفش های چرم طول عمر بالایی دارند و با گذشت زمان و نگه داری مناسب همچنان می توانند تازه و نو به نظر بیایند.
کفش های چرم هر چند ممکن است که قیمت بیشتری در مقایسه با مدل های غیرچرم خود داشته باشند اما کیفیت بالای آنها امکان استفاده بیشتری را در طول سال ها برای آنها فراهم می نماید که این امر از نظر اقتصادی صرفه بیشتری را دارا می باشد.

مدل کفش زنانه رسمی

مدل کفش رسمی زنانه چرم

کفش های رسمی زنانه معمولا دارای رویه های ساده می باشند و یا بر روی آنها طراحی های کمی کار شده است.
کفش های رسمی زنانه پاشنه دار می باشند که اغلب آنها دارای پاشنه های سه تا پنج سانتی می باشند چرا که وجود پاشنه بلندتر سبب خستگی بیشتر پاها می شود و برای محیط هایی که نیاز است که شخص مدت زمان بیشتری را با آنها بگذارند چندان مناسب نمی باشد.
رنگ های این کفش ها بیشتر مشکی، قهوه ای، عسلی و زرشکی می باشد و زیره آنها از پیو و آر پی ام می باشد که در عکس زیر مدلی جدید و شیکی از این کفش ها را مشاهده می نمایید که دارای ساختار طبی و راحتی دارد و در رنگ های سفارشی قابل تولید می باشد.

مدل کفش زنانه رسمی

مدل کفش رسمی زنانه غیر چرم

بسیاری از افراد توانایی خرید کفش های چرم را دارا نمی باشند و به همین دلیل این کفش ها در مقایسه با مدل های غیرچرم از تنوع کمتری برخوردار می باشند.
تنوع بالا در مدل های غیرچرم سبب شده است که خریداران در خرید این قبیل پاافزارها قدرت خرید بیشتری داشته باشند.
که در زیر عکس مدلی از آن قرار داده است این نوع سبک کفش با زیره پیو و پی وی سی تولید می شود و به دلیل داشتن قیمت مناسب می تواند انتخاب مناسبی در بین کفش های رسمی به شمار آید.

مدل کفش زنانه رسمی

خرید عمده کفش رسمی زنانه

خرید عمده انواع کفش های رسمی زنانه در کیفیت ها و رنگ های مختلف با مراجعه به کانال های مربوطه این مرکز به راحتی امکان پذیر می باشد.
مدل های چرم در کانال مخصوص چرم و مدل های غیر چرم در کانال انواع کفش وانیا قرار داده شده اند که با یک جستجو انواع مدل های مختلفی از آنها در کمترین زمان قابل مشاهده می باشند.
سبک های کفش چرم رسمی اغلب به دلیل خاص بودن نیاز به زمان بیشتری برای تحویل دارند به عبارتی خریداران آنها را ابتدا انتخاب کرده و نسبت به سفارش تولید آنها اقدام می نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا