پخش عمده کفش و صندل زنانه

13 فروردين 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

پخش عمده انواع کفش و صندل زنانه به شکل اینترنتی در این مرکز توزیع کننده امکان مقایسه و انتخاب را سریع تر نموده است و برای خریداران با ورود به مجموعه ای که به شکل گسترده خدمات رسانی می نماید قدرت انتخاب بیشتری فراهم می شود.


زیبایی و شیک بودن کفش و صندل های زنانه از مهم ترین آیتم ها در انتخاب آنها به شمار می آیند که این خود سبب شده است که بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال طراحی مدل های شیک و خاص باشند. پخش عمده کفش صندل های زنانه در ایام مختلف سال انجام می شود اما اوج فروش آن در بهار و تابستان بوده که درخواست آن از تمام شهرهای ایران صورت می گیرد و در پاییز و زمستان محدود به شهرهای گرمسیری ایران می شود.
بخش بسیاری از کفش و صندل هایی که در بازار کفش های تهران ارائه می شود کپی برداری از ژورنال های اروپایی و ترکیه ای است که همین امر در مواردی به افزایش فروش این تولیدکنندگان کمک شایانی می نماید. در کل ایده پردازی و تولیدات حرفه ای بکر در زمینه انواع کفش صندل های ایرانی در کشورمان را نباید نادیده گرفت.

کفش صندل زنانه
انواع مدل کفش صندل زنانه

• صندل مجلسی پاشنه دار
• صندل مجلسی بدون پاشنه
صندل راحتی و اسپرت
• صندل طبی

• صندل چرم

تنوع در هر بخش از این دسته بندی بسیار قابل توجه است و تولیدات در این زمینه به ویژه در بخش صندل های راحتی و اسپرت در آستانه روزهای گرم سال به اوج خود می رسد و ارسال آن به تمام شهرهای ایران با تیراژ بالایی انجام می شود. 

پخش کفش صندل زنانه مجلسی

کفش های صندل مجلسی یکی از جذاب ترین کفش ها در نوع خود هستند این نوع کفش ها در اقسام پاشنه دار و بدون پاشنه در مراکز پخش ارائه می شوند که در ایران بیشتر مدل های پاشنه دار آنها متداول است.
مدل های پاشنه دار به دلیل داشتن پاشنه، ظرافت و مواد اولیه بیشتر به تبع قیمت های بالاتری برخوردار می باشند اما با این حال طرفداران بسیاری دارند و یکی از انتخاب های جذاب برای زنان برای جشن ها و مهمانی ها است.
این کفش ها معمولا بستگی به فصل خاصی نداشته و به دلیل اینکه اغلب در محیط بسته و جشن ها و مراسمات استفاده می شوند در هر زمانی تولید و به فروش می روند. فروش صندل های زنانه به نقاط گرمسیر کشور تقریبا در بیشتر روزهای سال انجام می شود.

کفش صندل زنانه

پخش کفش صندل زنانه اسپرت

کفش صندل های زنانه اسپرت از جمله پرکاربردترین و پرفروش ترین های زنانه در روزهای گرم سال می باشند. این کفش صندل ها به دلیل راحتی و وزن کمی که دارند در مسافرت ها و استفاده های روزمره بیشتر استفاده می شوند و پاها در آنها در گرمای تابستان احساس آرامش بیشتری را احساس می کنند
این کفش ها بسته به درجه کیفی که دارند قیمت گذاری می شوند که به نظر می رسد با شرایط اقتصادی پیش رو مدل هایی که نرخ های پایین تری دارند  موفقیت بیشتری در فروش را نصیب خود می نمایند. پخش کفش صندل زنانه اسپرت در اقسام لژدار کوتاه و بلند و تخت در این مرکز در بهار و تابستان انجام می گیرد. نوآوری در زمینه صندل های زنانه اسپرت بیش در 

کفش صندل زنانه

کانال پخش کفش و صندل زنانه

کفش و صندل های زنانه برای خود دنیای جداگانه ای را دارا هستند و بخشی از فروشندگان به شکل اختصاصی به عرضه آنها می پردازند و یا برای آنها یک بخش اختصاصی ومجزا در فروشگاه خود در نظر گرفته اند از این رو وجود یک کانال که تنها به عرضه کفش و صندل می پردازد راحتی بیشتری را در انتخاب برای مشتریان فراهم می سازد. کانال در واقع یک ابزار اطلاع رسانی سریع و در دسترس همگان است و خریداران با داشتن آن در هر زمان که بخواهند می توانند وارد شده و به بررسی سریع مدل ها به همراه قیمت ها و مشخصات لازم بپردازند و در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال می توانند با ارتباط با آیدی بخش فروش اطلاعات لازم در زمینه خرید عمده کفش و صندل را کسب نمایند.

کانال پخش کفش صندل

 

نکته مهم در خرید:

برخی از سایت ها و کانال ها تنها به صرف گذاشتن عکس های ژورنالی عکس ها به فروش اقدام می نمایند اما در نهایت کفشی که ارسال می شود تنها یک شباهت کلی به آن عکس را داشته و از نظر زیبایی و کیفی بسیار متفاوت می باشد که این امر بسیاری از خریداران را دلسرد و ناراضی می نماید.
از این رو بهتر است که خریدارانی که به شکل غیرحضوری می خواهند سفارش ثبت نمایند در هنگام خرید کفش ها برای اطمینان بیشتر از فروشندگان تقاضا نمایند که عکس هایی از مدل های کارگاهی آنها به شکل دقیق و واضح ارسال کنند تا بعدا مشکلی در راجع به عدم تطابق محصول با عکس به وجود نیاید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا