خرید عمده کفش راحتی تابستانی ارزان

27 خرداد 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در قسمت کفش های ارزان، مدل های تابستانی به ویژه در بخش دخترانه و زنانه پایین ترین قیمت ها را دارا می باشند و استقبال بیشتری از آنها در شهرهای مختلف ایران جهت خرید عمده و انبوه صورت گرفته است.


کفش های راحتی تابستانی اغلب کفش هایی با زیره های تخت می باشند که دارای رویه های نازک و پارچه ای و یا به شکل صندل و روباز می باشند.
طراحی و مراحل تولید این کفش ها کمتر از دیگر کفش ها می باشد و از مواد اولیه کمتری نیز به نسبت در تولید آنها استفاده می شود موادی که از درجه کیفی متوسط و در مواردی پایین تری برخوردار می باشند که همین عوامل سبب کاهش قیمت تمام شده آنها می گردد.

خرید کفش تابستانی ارزان

 

خرید عمده کفش صندل راحتی

کفش های صندل راحتی بیشترین میزان فروش را در فصل تابستان نصیب خود می نمایند. اما در عین حال فروش این قبیل کفش ها مقطعی و منحصر به این فصل از سال می باشد.
فروش کفش های صندل راحتی از روزهای قبل از فصل گرما یعنی روزهای ابتدایی بهار آغاز می شود و معمولا تا اوسط تابستان ادامه پیدا می کند.
صندل های زنانه و دخترانه همانند سایر سبک ها از مدل های مردانه و پسرانه متنوع تر و جذاب تر می باشند و به دلیل داشتن خریداران بیشتر تولید کنندگان زیادی را در این زمینه مشغول به کار نموده است.

photo ۲۰۱۹ ۰۶ ۱۷ ۱۰ ۵۷ ۴۵

تولید کفش راحتی اسپرت تابستانی

کفش های اسپرت راحتی تابستانی با زیره ها و رویه های نازک تری ارائه می شوند و مدل های بی بند آنها از فروش بیشتری برخوردار می باشد.
رویه این کفش ها به شکلی است که قابلیت تبادل هوا را دارا می باشند و به شکل بافتی یا منفذدار تولید می شوند.
به دلیل اینکه این نوع مدل ها استفاده بیشتری دارند در نتیجه زودتر دچار خرابی و فرسودگی می شوند و به همین دلیل مشتریان در هر سال به خرید مدل های جدیدی از آنها اقدام می نمایند.
از جمله مدل های معروف و پر فروش کفش های تابستانی اسپرت می توان به اقسام ونس، اسکیچرز و دیزل زنانه و مردانه اشاره نمود که اغلب در رنگ بندی های مشکی، سرمه ای، سفید و قهوه ای ارائه می شوند.

خرید کفش تابستانی ارزان

عکس مدل کفش راحتی تابستانی ارزان

کفش های راحتی تابستانی ارزان با شروع هر فصل جدید سبک و سیاق جدیدتری به خود می گردند و به عبارتی در هر سال معمولا مدل های جدیدی به مجموعه تولید اضافه می شوند و در اغلب موارد به همراه مدل های قدیمی پر فروش سال های قبل عرضه می شوند.
در زیر مدل هایی از کفش های تابستانی پرفروش ارزان را مشاهده می نمایید که با مناسب ترین قیمت ها و کیفیت ها به مشتریان ارائه می شوند.

خرید کفش تابستانی ارزان

کفش راحتی تابستانی ارزان

کفش بچه گانه تابستانی ارزان

کفش بچه گانه تابستانی ارزان

فروش اینترنتی عمده کفش راحتی ارزان

فروش عمده کفش های راحتی ارزان به شکل اینترنتی با استقبال بسیاری در سراسر ایران روبرو شده است. این کفش ها به دلیل داشتن قیمت های پایین و عرضه آنها به شکل یکجا افراد بسیاری را برای خرید غیر حضوری آنها وسوسه می نماید.
حساسیت ها در کیفیت های کفش های ارزان و حراجی بسیار کم می باشد و این امر خرید آنها را بسیار افزایش داده است. وانیا سعی می نماید که مجموعه متنوعی از انواع کفش های ارزان و حراجی را در اقسام تابستانی و زمستانی در سایزبندی ها و سبک های گوناگون برای مشتریان خود ارائه دهد تا بتواند نیازهای بیشتری را پوشش دهد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا