خرید کفش زنانه مجلسی مشهد

14 آبان 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

این مرکز برای تکمیل محصولات خود و پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در حد ممکن در کنار دیگر محصولات خود مدل های از انواع کفش زنانه مجلسی مشهد را نیز با مناسب ترین قیمت و کیفیت به خریداران خود عرضه می دارد.


در بین کفش های زنانه که در یک فروشگاه عرضه می شود همواره مدل های مجلسی جلوه و زیبای خاص تری در مقایسه با دیگر مدل ها دارند این کفش ها در صورتی که با طراحی خاص تر و جذاب تری تولید شوند زنان را برای خرید آنها ترغیب می نماید هر چند که به آن نیز نیازی نداشته باشند.
کفش های زنانه مجلسی در شهرهای مختلفی در ایران تولید می شوند که در این میان شهرهای نظیر تهران، مشهد و تبریز به جهت داشتن کارگاه های بسیار و تولید کنندگان حرفه ای در کشور شهرت بیشتری دارند.
تولید کنندگان بسیاری در شهر مشهد هستند که تولیدات خود را با طراحی های زیبا و کیفیت های بسیار خوبی ارائه می دهند که همین امر سبب شده است که افراد بسیاری در کشور برای تهیه محصولات آنها به این شهر سفر کنند و یا به شکل خیر حضوری خرید های خود را انجام دهند.

خرید عمده کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند

جذابیت اصلی کفش های زنانه مجلسی پاشنه دار به پاشنه های بلند آنها می باشد زنانی که تمایل دارن لباس های بلندی بر تن کنند برای اینکه این لباس ها جلوه بیشتری برای آنها داشته باشد دوست دارند که از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایند.
از جمله مدل های زنانه مجلسی پاشنه بلند که تولید کارگاه مشهد می باشد مدلی پر زرق و برق زیر می باشد این کفش به جهت ساختاری که دارد بیشتر مناسب برای استفاده در مراسم های نظیر عروسی می باشد.
این پای پوش مجلسی در کفش وانیا تنها به شکل عمده ارائه می گردد.

خرید کفش مجلسی مشهد

مشخصات کفش پاشنه بلند شنی
جنس رویه: شنی لمه
سری 12 تایی
نوع آستر:بزی
اندازه پاشنه:12 سانت
دارای قالب استاندارد
در چهار رنگبندی
کد این محصول 333 می باشد که با تماس با مرکز و یا از طریق پیام رسان هایی نظیر تلگرام و واتس آپ می توانید این محصول را سفارش دهید.

قیمت کفش مجلسی پاشنه کوتاه

بسیاری از زنانه به دلیل شرایطی امکان پوشیدن کفش های مجلسی پاشنه بلند را ندارند و یا پوشیدن آنها برایشان سخت می باشد از این رو ترجیح می دهند که از کفش های مجلسی پاشنه کوتاه تری استفاده کنند به ویژه اگر نیاز داشته باشن ساعت بیشتری را با آنها در مراسم سرپا باشند.
از جمله این سبک ها مدلی با کد 334 می باشد این کفش دارای رویه لمه زیبا و در رنگ بندی های مختلف می باشد و در کارتن های دوازه تایی ارائه می گردد و پاپیون کنار کار زیبایی کفش را دوچندان نموده است.
پاشنه کار کوتاه و ضخیم بوده از این رو فشار کمتری به کمر وارد می کند و فرد کمتر دچار خستگی می شود.

خرید کفش مجلسی مشهد
مشخصات کفش مجلسی پایپونی
رویه لمه
آستری بزی
پاشنه 4 سانتی
دارای قالب استاندارد
قیمت عمده62000 تومن
کار با کیفتی مناسب به مشتریان ارائه می گردد و هم اکنون از این مجموعه قابل سفارش می باشد.

تولید کفش زنانه نیم بوت مجلسی

کفش های نیم بوت مجلسی به جهت اینکه رویه پاها را کاملا می پوشانند برای فصل های پاییز و زمستان بسیار مناسب می باشند اما با این حال بسیاری از بانوان این نوع سبک ها را به جهت زیبایی خاصی که به پاهای آنها می بخشد را در تمام روزهای سال نیز مورد استفاده قرار می دهند.

خرید کفش مجلسی مشهد
از جمله این مدل ها سبک های پاشنه بلند 7 سانت می باشد که با دو رویه بیاله و سوئیت تولید می شود قیمت با رویه سوئیت گران تر از رویه بیاله می باشد.
برای اینکه مشتریان همواره بتوانند در جریان جدیدترین مدل ها قرار گیرند می توانند عضو کانال های وانیا گردند و یا با ارتباط با مدیر فروش راهنمایی های لازم را جهت خرید دریافت نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا