فروش انواع کفش زنانه به صورت عمده

18 دی 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه بسیاری در مرکز پخش آنها به صورت عمده و با نرخ های مختلفی تولید و عرضه می شوند که در این میان سبک هایی که دارای طراحی های زیبا و شیک تر و قیمت های رقابتی تری هستند شانس فروش بیشتری را دارا می باشند.


در بازار فروش کفش در ایران رقابت در بین کفش های زنانه بیش از سبک های دیگر مطرح می باشد که این در تمام مدل های زنانه از جمله روزمره، اسپرت و مجلسی وجود دارد.
هر مغازه داری با توجه به کشش منطقه خود و سرمایه ای که دارد سراغ مدل های خاصی از کفش های زنانه می رود برخی تنها دنبال سبک های حراجی و با قیمت های پایین می باشند و برخی مدل های لوکس و برخی سبک های نه چندان لوکس اما شیک و زیبا را مد نظر دارند.
در این میان آنچه که اهمیت دارد رضایت مشتریان می باشد به عبارتی مشتری به میزان پولی که پرداخت می کند انتظاراتی از کفش خریداری شده خود دارد و یک تولید کننده و فروشنده موفق سعی می نماید که تا حد ممکن این نیاز و انتظارات او را برآورده سازد.

فروش عمده کفش زنانه
فروش عمده بهترین کفش زنانه

کسانی که به دنبال بهترین کفش های زنانه می باشند می دانند که معمولا باید هزینه بالاتری را برای آن پرداخت نمایند چرا که این قبیل کفش ها از مواد اولیه درجه یک و با طراحی های خاص و دستگاه های پیشرفته تری تولید می گردند.
از نظر جنسی بهترین کفش ها در ایران مدل های تمام چرم دستدوز آنها هستند و بعد از آن سبک های با رویه های چرم مصنوعی، سوئیت و... با زیره های نظیر پیو، دافوس، ترمو و... می باشند.
روتین ترین نوع زیره در بازار که زیره پیو می باشد که خود دارای درجه های کیفی مختلفی می باشند که در تولید بهترین کفش های زنانه از مرغوب ترین نوع موجود آن در بازار استفاده می شود.

فروش عمده کفش زنانه
مدل کفش زنانه اسپرت جدید

کفش های زنانه اسپرت در بازار کفش های زنانه از میزان عرضه بسیار بالایی برخوردار می باشد و این نشان دهنده محبوبیت بالای این کفش در بین زنان به ویژه در میان نسل جوان آنها می باشد.
از جمله سبک های جوان پسند امروزی اسپرت که از در زمره محصولات جدید کفش وانیا قرار می گیرد مدلی با نام be to one می باشد که از کیفیت خوب و طراحی زیبای و خاصی برخوردار می باشد و در چندین رنگ به خریداران ارائه می شود.
این کار که در این مرکز به شرط فروش و تمدید ارائه می شود در سری ده تایی و در سایزبندی 37 تا 40 عرضه می گردد و با جعبه و بسته بندی مناسب تحویل خریداران عزیز می گردد با توجه به ناپایداری قیمت و موجودی برای سفارش به مدیر فروش تماس حاصل فرمایید یا از طریق پیام رسان هایی نظیر تلگرام و واتس آپ ارتباط برقرار نمایید.

فروش عمده کفش زنانه
فروش کفش زنانه ارزان به صورت عمده

در گذشته مهم ترین نقش کفش حفظ پاها از سرما و آسیب های مختلف محیطی بود اما امروزه قبل از هر چیز بیشتر جنبه زیبایی کار برای بسیاری مطرح می باشد و ممکن است آنها را از توجه به راحتی و استاندارد بودن کفش ها بازدارد.
همین امر و وجود اقشار کم درآمد جامعه سبب شد که تولید کنندگان بسیاری برای اینکه بتوانند تراکنش مالی بالاتری داشته باشند و در عین حال به نیازهای افراد جامعه به خوبی پاسخگو باشند اقدام به تولید کفش های ارزان در اقسام مختلف به ویژه زنانه نموند که دارای آمار فروش قابل توجهی در کشور می باشد.
این مرکز برای راحتی در انتخاب مشتریان خود کانال جداگانه ای را برای کفش های ارزان و حراجی خود راه اندازی نموده است که خریداران در هر زمانی به راحتی با مراجعه به آن می توانند از جدیدترین و زیباترین کفش های حراجی در بازار دیدن نموده و در اسرع وقت نسبت به درخواست و ثبت سفارش آن اقدام نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا