فروشگاه کیف و کفش زنانه ایرانی

03 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

این مرکز به عنوان یک فروشگاه عمده فروشی بزرگ در ایران خدمات گسترده ای را در زمینه فروش انواع کیف و کفش زنانه ایرانی در کیفیت های لوکس و ارزان به خریداران در کشور ارائه می دهد و سعی می نماید که نیازها و سلایق اغلب مشتریان خود را در نظر بگیرد.


کیف و کفش های زنانه ایرانی بخش اصلی از موجودی بسیاری از فروشگاه ها را در کشور ایران تشکیل می دهند که علت اصلی آن را می توان به پایین بودن قیمت تمام شده کیف و کفش، کیفیت مناسب، طراحی زیبا، مکانیزه شده تولید و... قلمداد نمود.
کفش های زنانه خارجی که در ایران دارای قیمت های به نسبت مناسب تری هستند سبک های چینی می باشند که تقریبا بیشتر آنها به شکل قاچاق از شهرهای جنوبی وارد کشور می شوند قاچا بودن آنها سبب می شود خرید آنها دارای ریسک بسیار بالایی باشد و ممکن است خریداران آن را با مشکلات بسیاری مواجه سازد به ویژه اگر او در شهر دورتری باشد و درخواست ارسال آن را از طریق باربری نماید.
بهترین کیف و کفش های زنانه ایرانی در کلانشهرهایی نظیر تبریز، تهران و مشهد تولید می شوند تبریز در زمینه کفش های راحتی و مجلسی چرم طبی بسیار سرآمد می باشد و شهر تهران در زمینه سبک های غیر چرم کلاسیک و کتانی حرف اول را می زند.

فروشگاه کیف و کفش زنانه
فروشگاه کیف و کفش زنانه تبریز

در تمام سبک و سیاق ها در شهر تبریز می توان انواع کیف و کفش زنانه پیدا نمود که دو بخش چرم و غیر چرم تولید می شوند. مدل های چرم از نظر کیفی و زیبایی بسیار مورد توجه می باشند و مدل های غیر چرم نیز از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار می باشند و کیفیت های بسیار خوبی را دارا می باشند اما از نظر زیبایی و طراحی در تنوع تهران رقیب جدی برای این شهر محسوب می شود.
وانیا با همکاری با تولید کنندگان حرفه ای در تبریز به شکل مستقیم امکان ارائه سبک های بسیار متنوعی از انواع کفش و صندل زنانه را برای مشتریان خود فراهم نموده است.
در زمینه کیف نیز وانیا اغلب در زمینه ارائه کیف های چرم فعال می باشد و سبک های زیبا و جذابی را در این زمینه به مشتریان خود معرفی می نماید.

فروش عمده کیف و کفش زنانه تهران

بخش اعظمی از محصولاتی که در فروشگاه های سراسر کشور ارائه می شود مربوط به تولیدکنندگان شهر تهران می باشد این شهر هم از نظر تنوع و هم از نظر کیفیت می تواند به عنوان یک منبع بزرگ برای تامین انواع کیف و کفش های مورد نیاز برای یک فروشگاه فعال در این زمینه باشد.
وجود تولید کنندگان و کارگاه های بزرگ و کوچک در این شهر سبب افزایش تنوع بی نظیری از انواع کیف و کفش زنانه گردیده است که خریداران عمده را در جهت انتخاب موارد مناسب و مورد نظر خود با چالش روبرو ساخته است و آنها را مجبور ساخته که به مراکز متعددی مراجعه نمایند که در مواردی بسیار زمان بر و خسته کننده می باشد
اما زمانی که معرفی و عرضه این قبیل محصولات به شکل آنلاین و اینترنتی انجام گیرد مشتریان به جای اتلاف وقت در ترافیک ها و رفت و آمدهای مختلف به راحتی می توانند به سایت ها و کانال های مربوطه مراجعه و به شکل یکجا انواع سبک های مورد نظر خود را مشاهده نمایند و بی نیاز از حضور به خرید موارد انتخابی خود اقدام نمایند.

فروشگاه کیف و کفش زنانه
مدل کیف و کفش ست زنانه جدید

در هر سال و هر فصل از سال مدل های مختلفی در زمینه ست کیف و کفش های زنانه ارائه می گردد اما تنوع در این زمینه در مقایسه با مدل های غیرست محدود می باشد اما فروشگاه های اینترنتی در این زمینه کار یافتن و خرید این قبیل مدل ها را برای افراد راحتتر از همیشه نموده اند.
از جمله کیف و کفش های زنانه بسیار شیک و بی نظیر در این زمینه که برای فروش در شب عید طراحی شده اند می توان به ست کیف و کفش زیر اشاره نمود این ست در زمره محصولات مجلسی دسته بندی می گردد و تناسب کامل کیف و کفش زیبایی بسیار خاصی را برای این ست فراهم نموده است.

فروشگاه کیف و کفش زنانه
مشخصات مدل کیف و کفش زنانه زنجیری
رویه کار از بیاله درجه یک می باشد و زیره کفش از جنس دافوس است که جزو بهترین نوع های پاشنه برای سبک های زنانه مجلسی می باشد. آستری که در این کفش به کار رفته نیز از مواد وارداتی از ترکیه می باشد.
کار برگرفته شده از مدل ترکیه ای می باشد اما تولید آن در داخل کشور انجام می گیرد که سبب می شود که کفش با قیمت تمام شده بسیار مناسب به دست خریداران برسد.
این کار با ضمانت زیره بندی و به شکل مستقیم از تولیدی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. رنگبندی این کار در حال حاضر دو رنگ پرفروش مشکی و کرم می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا