خرید اینترنتی کفش صندل زنانه

02 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش صندل های زنانه به عنوان جذاب ترین سبک ها در تمام فصول به ویژه در فصل های بهار و تابستان بسیار مورد توجه زنان و دخترانه می باشد و برقراری امکان خرید اینترنتی برای این قبیل محصولات دسترسی به موارد دلخواه و جذاب را برای آنها فراهم می آورد.


کفش های صندل که در گذشته به عنوان پاپوش اصلی ماهیگیران برای خارج نمودن راحت آب در سواحل استفاده می شدند اما امروزه سبک و سیاق جدیدتری به خود گرفته اند و به عنوان کفش های اصلی در زمان های گرم سال و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرند.
هر چند که با وارد شدن به فصل گرما محبوبیت و خرید کفش های صندل چند برابر می شود اما مدل های صندل مجلسی زنانه و دخترانه به دلیل اینکه برای استفاده در محافل و جشن ها و محیط بسته طراحی و تولید می شوند در هر زمان مورد درخواست می باشند.
کفش صندل های زنانه بر اساس سبک رویه، جنس، نحوه بسته شدن و پاشنه ای که دارند طبقه بندی می شوند و زنان بر اساس پوشش هایی که مد نظر دارند می توانند مدل مناسبی از آنها را برای خود بر اساس بودجه ای که در نظر دارند انتخاب نمایند.

خرید کفش صندل زنانه
جدیدترین مدل کفش صندل زنانه

از جمله ویژگی های برتری که مرکز پخش وانیا دارد ارائه جدیدترین و بهترین کفش صندل های زنانه در ماه های مختلف سال می باشد این صندل ها در اقسام اسپرت، راحتی، مجلسی و طبی ارائه می گردند و اغلب در سایزبندی های 37 تا 40 و در مواردی در سایزبندی های 36 تا 40، 37 تا 41 یا 36 تا 41 می باشند و در موارد محدودی در سایزبندی های 36 تا 42 نیز ارائه می گردند.
سایزبندی های 42 که به عنوان مدل های بزرگ پا معرفی می شوند اغلب برای کفش صندل های طبی در نظر گرفته می شود بخشی از این صندل ها با وجود اینکه دارای طراحی طبی می باشند به دلیل بهره گیری از طراحی های امروزی از نظر زیبایی مورد تایید بسیاری از بانوان در کشور می باشند.
از جمله سبک های جدید کفش صندل های زنانه در اقسام تخت و لژدار را می توانید در این قسمت از مقاله مشاهده نمایید و برای دیدن مدل های جدید و به روز در هر روزه هفته بهترین گزینه پیش روی عضویت در کانال پخش انواع کفش و کفش و صندل زنانه می باشد.

خرید کفش صندل زنانه
خرید کفش صندل زنانه مجلسی

بسیاری از فروشندگان در کشور ترجیح می دهند بخشی از کفش صندل های که از مراکز پخش خریداری می نمایند از مواردی باشد که دارای طراحی های مجلسی تر باشد چرا که به خوبی می دانند این قبیل سبک ها در هر فصلی از سال به ویژه در اعیاد و میلادها می تواند فروش قابل قبولی داشته باشد.
بخش بسیاری از کفش صندل های مجلسی که در کشور تولید می شوند پاشنه دار می باشند و این پاشنه ها اغلب در سبک های ضخیم بلند یا متوسط می باشد.
مدل های تخت مجلسی نیز اغلب دارای طراحی می باشند که می توانند به عنوان مدل هایی در مراسم و مهمانی های خودمانی و یا بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خرید کفش صندل زنانه
خرید کفش صندل زنانه تخت

زمانی که فردی به هر دلیل نمی خواهد از کفش صندل های پاشنه دار استفاده نماید گزینه پیش روی اقسام تخت می باشد این قسم از کفش ها می توانند در اقسام رکابدار و بدون رکاب نیز تولید شوند مدل های رکابدار صورت رسمی تری دارند و مدل های بدون رکاب بیشتر به عنوان کفش های روفرشی در مهمانی های نیمه رسمی و مراسمات خودمانی طراحی می شوند.

پخش عمده انواع کفش صندل زنانه

فعالیت اصلی پخش کفش وانیا تولید و ارائه کفش های زنانه اعم از صندل و غیرصندل به شکل عمده می باشد و از این رو مشتریان و جامعه هدف این مرکز خریداران عمده و فروشگاه داران در کشور می باشند و عرضه کفش ها به شکل تک و خرده فعلا تا اطلاع ثانوی انجام نمی گیرد.
نحوه عرضه عمده از کفش وانیا به این شکل است که خریداران عزیز وارد کانال های مربوطه می شوند و بعد از بررسی و مقایسه محصولات موارد مورد نظر خود را انتخاب می نمایند و با ارسال آنها به بخش ثبت سفارش نسبت به اعلام موجودی و خرید درخواست های خود را مطرح می نمایند.
بخشی از کفش صندل ها آماده می باشند و بعد از خرید در اسرع وقت از طریق باربری برای مشتریان عزیز ارسال می گردد و اما بخش دیگری از آنها آماده نبوده و تنها بعد از درخواست مشتریان صورت شده و به تولیدی جهت ساخت و آماده سازی ارسال می شود.
بسته به نوع و میزان سفارش زمان تحویل کارها متغیر می باشد اما در کل تمام تلاش این مرکز بر این است که موارد درخواستی خریداران خود را در اسرع وقت تحویل نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا