پخش عمده کفش و صندل تابستانی

09 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ساختار و قالب های کفش و صندل های تابستانی آنها را مناسب فروش در روزهای گرم سال نموده است که از این رو برای عرضه به موقع تولید آنها از اواخر زمستان شروع می گردد و پخش عمده این سبک ها اغلب در روزهای فصل بهار تا اواسط تابستان صورت می گیرد.


داشتن رضایت خاطر همیشگی مشتریان برای حفظ موقعیت در بازار ضروری می باشد و برای این منظور یک فروشنده باید همواره مواردی را که مورد توجه خریداران خود قرار می گیرد و نیازهای آنها را پاسخ می دهد را در نظر داشته باشد.
با فرا رسیدن فصل تابستان و حتی قبل از آغاز کامل آن بسیاری برای تهیه کفش های و صندل های تابستانی به بازارها و فروشگاه ها مراجعه می نمایند از این رو پرلازم است که یک فروشنده سبک های مناسب این فصل را در تنوع کافی و بر اساس مدل های روز در محل فروش خود عرضه نماید.
ممکن است مدل هایی از کفش و صندل هایی که در سال های قبل نیز فروش داشته و به دلیل داشتن محبوبیت بالا نیز توسط تولید کنندگان به صورت مجدد ارائه گردد که عرضه آنها در کنار مدل های جدید می تواند وسعت پاسخگویی به نیازهای مشتریان را افزایش دهد.
ارائه مواد اولیه جدید به بازار و طراحی ایده های جدید و نو در حوزه کفش و صندل های تابستانی و ورود ماشین آلات پیشرفته تر سبب تحولات بسیاری گشته است از این رو در ویترین فروشگاه های کشور شاهد مدل های منحصر به فرد و خاص تری نسبت به سال های گذشته می باشیم.


تولید جدیدترین کفش و صندل های زنانه

همکاری با تولید کنندگان مختلف در کشور و نیروی کار بالا این امکان را برای یک مرکز فروش فراهم می کند که بتواند در هر هفته از ماه سبک های به روز و جذابی را به مشتریان خود معرفی نماید.
رویه های آیینی، هولوگرامی، شب نمایی و... بخشی از تغییراتی هستند که امکان تولید سبک های جدید را برای یک تولید کننده فراهم نموده اند.
استفاده از ترکیب رنگ های جدید به همراه ایده گیری از ژورنال های خارجی یا طبیعت به همراه بهره گیری از دانش و تجربه همواره امکان ارائه جدیدترین سبک ها را برای تولید کنندگان در کشور فراهم می آورد.
از جمله مدل های جدید و به روز از کفش و صندل های زنانه تابستانی در اقسام مجلسی و اسپرت را می توانید در این صفحه و صفحات دیگر مشاهده نمایید.

جدیدترین کفش صندل زنانه
کانال پخش کفش صندل و زنانه

آشنایی با مدل های جدیدی از کفش و صندل های زنانه و کسب اطلاعات بهتر، مقایسه بهتر و دقیق تر با دیگر سبک های مراکز تولیدی دیگر در کمترین زمان، برآورد سریع از میزان مورد نیاز سرمایه برای خرید کفش، صرفه جویی کافی در زمان و هزینه ها و... بخشی از مزایایی است که افراد با استفاده از خدمات یک کانال پخش اینترنتی می توانند به آن دست پیدا کنند.
دسترسی همگانی و آگاهی آنی و کاربری ساده و ارتباط صمیمانه تر با عرضه کننده و تولید کنندگان سبب شده است که کانال های شبکه های مجازی در کمترین زمان به محبوب ترین ها در جهان تبدیل شوند.
وانیا نیز با توجه به سلیقه مخاطبان و مشتریان خود و برای پاسخگویی بهتر و سریع تر کانال ها و صفحاتی را بدین منظور راه اندازی نموده است که مشتریان با عضویت در آنها می توانند در کمترین زمان در جریان آخرین تغییرات قرار گیرند.

پخش کفش صندل زنانه
خرید عمده کفش صندل اسپرت

از جمله مدرن ترین کفش صندل های اسپرت در کشور اقسامی با رویه اسپرتی و پاشنه های لژدار بلند می باشند و مورد انتخاب کسانی می باشد که می خواهند در عین داشتن تیپ آزاد و اسپرت در مهمانی ها و مجالس قد کشیده تر و بلند تری داشته باشند.
این کفش ها با وجود اینکه پاشنه دار می باشند اما به سبب بهره گیری از تکنولوژی خاص و زیره های پیو و سبک و پاشنه یکسره بسیار راحتتر و امن تر از کفش های پاشنه بلند نازک یا بدون لژ می باشند.

از جمله این موارد مدلی در سبک زیر می باشد که دارای رویه هولوگرامی با لژ کوتاه می باشد که به شکل الوان و در سه ترکیب رنگ ارائه می گردد.

خرید عمده کفش صندل اسپرت
مشخصات صندل اسپرت هولوگرامی
این کار 18 جفتی می باشد یعنی هر رنگ شش جفت می باشد که این تنوع رنگی به نفع خریداران بوده و به جای خرید سری کامل آنها می توانند سه رنگ را به شکل نیم سری خریداری نمایند و تنوع بهتری در ویترین و قفسه های فروشگاه خود ایجاد نمایند.
کیفیت کار بالا بوده و در سایزبندی 37 تا 40 به شرط فروش ارائه می گردد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا