قیمت عمده کفش زنانه اسپرت ایرانی

26 فروردين 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بخش بسیاری از کفش های زنانه اسپرت ایرانی از نظر کیفی و طراحی پیشرفت های چشم گیری در چند ساله اخیر داشتند و توانسته اند رضایت مشتریان بسیاری را در سراسر کشور جلب نمایند و از دیگر سو با پیشرفت های فناوری ارتباطی دسترسی به لیست قیمت عمده آنها راحتتر و سریع تر از همیشه شده است.


کفش های با کیفیت اسپرت زنانه از مراحل تولید بیشتر و پیچیده تری برخوردار می باشند و از مواد اولیه درجه یک بازار در تولید آنها به کار می رود و نیاز به دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته تری می باشد.
اما در تولید کفش های ارزان و حراجی که از مواد اولیه درجه دو یا با کیفیت پایین تری استفاده می شود مراحل کمتری نسبت به مدل های پیشرفته دارند و در مدت زمان کمتری آماده می شوند به همین دلیل تولید کنندگان می توانند تعداد بسیار بالایی از آنها در زمان کمی آماده و در انبارها برای پخش سراسری و سریع در کشور ذخیره نمایند.
تولید کفش نیازمند چندین نوع مواد اولیه می باشد که سازنده پس از جمع نمودن آنها در کنار آن نسبت به تولید اقدام می نمایند که با کمی بررسی آنها متوجه می شویم که تولید کفش فرایند پیچیده ای می باشد که در برخی از کشورها آنها را برابر با تولید خودرو می دانند!
از جمله مواد اولیه مورد نیاز برای تولید یک جفت کفش اسپرت، فوم، ورق اشتروبل، زیره همچون pu، آستری، چسب، انواع رویه از جمله چرم صنعتی، بند گیر، چشم بلبلی، بند، نخ و... می باشد.

قیمت عمده کفش زنانه اسپرت

تولید کفش های زنانه اسپرت با کیفیت رقابتی

کشور ایران برای اینکه بتواند با کشوری نظیر چین در زمینه کفش رقابت نمایند و بازارهای مختلفی را در این زمینه نصیب خود نمایند نیازمند این است که در زمینه ارائه طراحی ها و الگوهای کفش بسیار خلاقانه و به روز عمل نماید و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی های به روز کفش هایی با قیمت رقابتی و مشتری پسند به بازارهای داخلی و خارجی معرفی نمایند که این امر بسیاری از خریداران در کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه برای تامین کفش های اسپرت مورد نیاز خود از ایران بیش از بیش تشویق خواهد نمود.
تولید کنندگان حرفه ای در وانیا تمام تلاش خود را بر این دارند که مدل های با کیفیت درخور یک مشتری ایرانی تحویل مشتریان عزیز خود در سراسر نقاط ایران نمایند تا بدین طریق بتوانند گامی موثر در تحول و پیشرفت روز افزون این صنعت مهم در کشور بردارند.

قیمت انواع کفش زنانه اسپرت

دسترسی به قیمت های کفش های زنانه اسپرت از جمله مواردی است که بسیاری از خریداران در هنگام مراجعه به سایت و کانال های کفش از آن انتظار دارند.این امر به آنها امکان مقایسه سریع مدل ها با دیگر مراکز و مقایسه سریع و تصمیم گیری بهتر را می دهد.
اما زمانی که اوضاع تولیدات کفش با نوسانات قیمتی مواجه باشد و تغییرات ارزی غیرثابتی در طول روز داشته باشند فروشندگان مجبور می شوند که در هر ماه و حتی در هر هفته قیمت های متفاوتی را اعلام نمایند از این رو قیمت هایی که در این قسمت اعلام می شوند ممکن است که تغییراتی را در ماه های بعدی داشته باشد و یا برخی از موارد اعلامی در این صفحه ناموجود گردند از این رو بهتر است که مشتریان قبل از تصمیم گیری برای هر گونه خرید نسبت به وضعیت آخرین قیمت ها و موجودی استعلام نمایند.
مشتریان برای آشنایی بهتر با محصولات می توانند توضیحات و راهنمایی های بیشتری را دریافت کنند.


قیمت کفش زنانه اسپرت فیلا شاین

قیمت کفش زنانه اسپرت فیلا

کفش زنانه اسپرت فیلا جزو مدل های جدید سال می باشد که در سایزبندی پرفروش 37 تا 40 تولید می گردد و دارای رنگ های زمینه ای نظیر مشکی، سفید و طوسی با ترکیب رنگ های مختلف نظیر طلایی، قرمز، سفید و... می باشد.
کفش به جهت داشتن زیر پیو و رویه پختی فابیلاک از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در عین حال سبک و نرم بوده و برای استفاده های روزمره و طولانی گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید.
کفش از نظر کیفی دارای ضمامت کیفی بوده و جزو مدل های پروفروش در کشور به شمار می آید از این رو می تواند یکی از گزینه هایی باشد که خریداران می توانند بر روی آن حساب کنند.


  • نام کفش: فیلا شاین
    نوع کفش: اسپرت
    رویه کفش: پختی مواد نانو فابیلاک خارجی
    زیره: pu
    تعداد جفت: 12 جفتی
    سایز: 37 تا 40
    قیمت عمده: 66000 تومان

قیمت عمده کفش اسپرت فشیون

قیمت عمده فروشی کفش اسپرت

از جمله مدل های پرفروش سال اخیر که توانسته است جایگاه خوبی را در بین کفش های اسپرت پیدا کند و همچنان نیز دارای مشتریانی از سراسر کشور می باشد مدل اسپرت زنانه با نام Fashion می باشد که دارای ترکیب رویه هولوگرامی در رنگ بندی های خاص و جذابی نظیر مشکی، سفید و صورتی می باشد و به جهت داشتن کیفت بی نظیر بسیار مورد پسند قرار گرفته است.


  • نام کفش: فشیون
    نوع کفش: اسپرت
    رویه کفش: ترکیبی هولوگرامی
    زیره: pu
    تعداد: 10 جفتی
    سایز: 37 تا 40
    قیمت عمده: 105000 تومان

قیمت کفش اسپرت ونس کلاسیک

قیمت کفش اسپرت ونس زنانه

از جمله مدل های اسپرت ونس کلاسیک بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد و از طراحی های مختلف و جذابی نیز برخوردار است سبک ونس کلاسیک می باشد که دارای زمینه تک رنگ مشکی می باشد.
رنگ مشکی از جمله رنگ های پرفروش و پرطرفدار در بین کفش های اسپرت می باشد چرا که هم قابلیت استفاده در بسیاری از مکان ها و شرایط داشته و از دیگر سو به خوبی با بسیاری از پوشش و لباس ها هماهنگ می شود.


  • نام کفش: ونس کلاسیک
    نوع کفش: اسپرت
    رویه کفش: چرم صنعتی درجه یک
    زیره: پیو و آستری ترک
    تعداد: 12 جفتی
    سایز: 37 تا 40
    قیمت عمده: 138000 تومان

مرکز پخش عمده کفش زنانه اسپرت

قیمت کفش زنانه اسپرت شیک

یک مرکز پخش عمده کفش زنانه اسپرت باید محلی برای عرضه مستقیم در مدل های متنوع باشد به شکلی که خریداران با مراجعه مستقیم به آنها بتوانند در کمترین زمان مدل های مناسب و مد نظر خود را انتخاب نمایند.
همکاری تولید کنندگان مختلف با یک مرکز پخش این امکان را برای خریداران فراهم می سازد که بتوانند برای بخش اعظمی از نیازها و سلایق در کشور سبک های مناسب و جذابی را فراهم آورند.
این تامین نیاز متناسب با فصل و بر اساس مدهای روز سال صورت می گیرد و از دیگر سو تنوع در کیفیت و قیمت ها برای اقشار مختلف با توان ها و نیازهای مختلف سبک های مناسبی را پیشنهاد می نماید.

سفارش آنلاین کفش زنانه اسپرت به صورت عمده

قبل از ورود اینترنت به دنیای کسب و کار بسیاری از افراد از شهرهای دور و نزدیک برای اینکه بتواند کفش های مورد نظر فروشگاه های خود را تامین نمایند نیازمند سفر به شهرهای نظیر تهران، تبریز، قم، مشهد، اصفهان و... بودند.
در واقع این روش که کماکان نیز امروز رواج دارد این مزیت را دارد که افراد جنس را از نزدیک لمس می کنند و با دقت بیشتری سفارش خود را ثبت می نمایند اما در این روش ممکن است که فروشنده نمی تواند متناسب با نیاز و مد روز حرکت کند.
اما در روش خرید اینترنتی به سبب دسترسی به صفحات آنلاین مرکز پخش کننده کفش می توانند از سبک هایی که به شکل روزانه معرفی می گردند مطلع گردد و در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت به سفارش آنها بپردازد.
سفارش اینترنتی در صورتی که از مرکزی معتبر صورت گیرد می تواند امکان خریدهای اینترنتی لذت بخش را در طول سال فراهم سازد و خریدار با این روش دیگری نیازی به پیمودن مسافت های طولانی برای تامین محصولات فروشگاه مورد نیاز خود باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا