فروش عمده کفش زنانه حراجی

11 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تنوع بالا و وسیعی از عرضه کفش های زنانه حراجی با نرخ های رقابتی از جمله خدماتی است که این مرکز فروش عمده به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد و همواره سعی در شناسایی نیازهای جدید می باشد.


بسیاری از کسانی که واژه حراجی را می شنود ناخودگاه ذهن آنها به سمت کفش های نامرغوب و نامناسب می رود که دوام چندانی ندارد که البته تا حدود زیادی این تصور درست می باشد.
اما در این میان بخشی از کفش های حراجی هستند که با وجود داشتن قیمت های پایین از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشند و امکان استفاده از آنها تا حداقل یکسال برای مشتریان فراهم می باشد که از جمله آنها می توان به کفش اسکیچرز راحتی اشاره کرد.
در سال های اخیر نمونه های جذاب و رقابتی از کفش های زنانه حراجی در انواع کاربری ها وارد بازارهای شهرهای مختلف کشور شده است که سبب تشویق بسیاری از مشتریان برای خرید آنها شده است و حتی فروشگاه های بزرگ کفش نیز بخشی از غرفه خود را به عرضه این قبیل کفش ها اختصاص داده اند.
برخی از این نمونه ها به شکل کپی از سبک های پرفروش تولید های مشهور می باشد اما در استفاده از آنها از مواد اولیه با کیفیت پایین تر استفاده شده است و از نظر شکل و ظاهر تا حدودی شبیه به مدل اصلی می باشند.
کفش های زنانه حراجی به سبب داشتن قیمت های پایین توسط افراد زیادی در جامعه درخواست می شوند که همین امر موجب شده است که تولید کنندگان بسیاری در این زمینه وارد پروسه تولید این سبک از پای افزارها شوند.

فروش عمده کفش زنانه حراجی
خرید کفش اسپرت زنانه حراجی

در بین کفش های زنانه حراجی مدل های اسپرت دارای جایگاه ویژه ای می باشند و نمونه های بسیاری از آنها در صورت ها و قالب های مختلف می توان مشاهده نمود.
این حجم از تنوع از کفش های اسپرت زنانه فرصت خوبی است که اغلب نیازها در کشور به شکل رضایت بخشی پوشش داده شود و برای افراد با توانایی های مالی مختلف امکان داشتن یک جفت کفش راحتی یا اسپرت فراهم باشد.
از جمله سبک هایی که در وانیا نیز امکان سفارش آنها در تعداد بالایی ممکن است سبکی با نام فیلا می باشد که با وجود داشتن قیمت ارزان می توان آن را جزو انواعی با کیفیت رضایت بخش طبقه بندی نمود.
این مورد دارای رویه لاکرا (استرج) خارجی می باشد و زیره ای که برای آن استفاده شده است نرم و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و همان طور که مشاهده می نمایید این کفش دوردوخت می باشد که این سبب بالا رفتن مقاومت کافی کفش می گردد و زیره کفش به راحتی از رویه جدا نمی شود.

خرید کفش زنانه اسپرت حراجی

فروش عمده کفش صندل حراجی

تولید کفش صندل ها با شروع فصل بهار به شکل گسترده ای در سراسر کشور آغاز به ویژه در شهرهایی نظیر تهران، مشهد و تبریز آغاز می شود.
صندل های حراجی معمولا دارای طرح های ساده تری می باشند که همین سادگی برای بسیاری جذاب بوده و از طرفی به تولید کننده امکان تولید آنها را با مناسب ترین کیفیت ممکن فراهم می سازد چرا که سازنده آنها هزینه خود را بیشتر صرف خرید مواد با کیفیت برای رویه و زیره می نماید و کمتر به جزئیات اهمیت می دهد.
یکی از بهترین کفش صندل های حراجی که در مقایسه با قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد مدلی با کد 538-33 می باشد که جزو سبک های راحتی و اسپرت طبقه بندی می شود.
که تنها دارای یک رنگ یعنی مشکی می باشد و در سری 12 تایی در جعبه های شیک و زیبا بسته بندی می گردد و دارای قیمت استثنایی 39500 تومان می باشد.
کفش صندل های حراجی در اقسام مجلسی نیز تولید می گردد و مدل های بدون رکاب آنها که مناسب برای استفاده در محیط منزل می باشد در سراسر فصل قابل سفارش می باشد.

فروش عمده کفش زنانه حراجی
تولید انواع کفش طبی حراجی

مدل های کفش طبی که در زمره کفش های حراجی قرار می گیرند معمولا برای سنین بالا طراحی می شوند و منظور از کلمه طبی برای آنها این نیست که می توان از آن برای افراد با پاهای مشکل دار حاد استفاده نمود.
بلکه این کفش ها برای افرادی که می خواهند کفش راحتتری به پا داشته باشند و یا مشکلات کمتری در ناحیه پاهای خود دارند طراحی و زیبایی کفش برای آنها از اهمیت کمتری برخوردار می باشد مناسب است.
برای نمونه می توان به کفش طبی حراجی با نام نازنین اشاره نمود که در سایزبندی 37 تا 40 تولید می گردد و به جهت اینکه دارای زیره پلیمر می باشد بسیار سبک و راحت می باشد.
رویه کار از جنس طرح چرم خارجی می باشد و در سری 12 تایی و در رنگ های مشکی، قهوه ای، عسلی و کرم قابل سفارش می باشد.

تولید کفش طبی حراجی
کانال عمده کفش حراجی وانیا

کانال های کفش زنانه در سال های اخیر با استقبال بسیار گسترده ای در کشور مواجه می باشند راحتی استفاده از آنها و در جریان گرفتن آنی و به روز از آخرین مدل های کفش از جمله عوامل مهم اقبال بسیاری از خریداران در کشور به استفاده از این قبیل کانال ها می باشد.
وانیا نیز با هدف خدمت رسانی بهتر به مشتریان و در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای اکثر آنها اقدام به راه اندازی کانال کفش حراجی به شکل جداگانه ای کرده است تا انتخاب و ثبت سفارش این قبیل کفش ها راحتتر و سریع تر باشد و آنها در بین دیگر مدل ها دچار سردگمی نشوند.
برای انجام سفارش نیاز است که بعد از انتخاب موارد مورد نظر صورت مدل ها به آیدی ثبت سفارش ارسال گردد تا در اسرع وقت نسبت به صدور فاکتور برای مشتریان اقدام شود.
مدل های حراجی این مزیت را دارند که اغلب به شکل تیراژ بالایی تولید می شوند و کمتر پیش می آید که مشتری برای سفارش آنها منتظر باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا