خرید عمده کفش صندل زنانه

21 ارديبهشت 1399
(2 رای‌ها)
اندازه قلم +

در بین کفش های زنانه ای که در بازار ارائه می شوند همیشه مدل های صندل زنانه از جذابیت فراوانی برای زنان برخوردار هستند و از این رو سفارشات آنها در تنوع کافی با طراحی های به روز و زیبا از یک مرکز خرید عمده معتبر برای شما می تواند مشتریان بیشتری را جذب نماید.

خرید عمده کفش صندل زنانه

کفش های صندل های زنانه آن دست پاافزارهایی می باشند که دارای رویه های بازتری می باشند و این روزها مدل هایی از آنها به بازار عرضه می شوند که زنان و دختران بسیاری را برای خرید حداقل یک جفت از آنها ترغیب می نماید.
در واقع چون اغلب زنان روحیه تنوع طلبی نسبت به مردان دارند از این رو با دیدن مدل های به روز و خاص برای خرید آنها ترغیب می شوند چرا که همواره به روز بودن دغدغه بسیاری از آنها می باشد.
تابستان اوج استقبال زنان از کفش صندل های زنانه می باشد و آنها همان طور که لباس های خود را متناسب با این فصل انتخاب می کنند تمایل دارند که از کفش های استفاده نمایند که بتواند پاهای آنها را به نحو بسیار خوبی خنک نگه دارد.

تولید کفش صندل زنانه پاشنه دار

صندل های پاشنه دار محبوب بسیاری از زنان در جهان می باشد و سبک این پاشنه ها در سبک های مجلسی بیش از اقسام روزمره مورد اهمیت می باشد.
پاشنه های بلند و خیلی بلند اغلب مختص استفاده در مراسمات و محافل های خاص همچون جشن های عروسی می باشد چرا که پاشنه ی بلند این سبک ها اجازه فعالیت و قدم های سریع را برای دارنده آنها نمی دهد و آنها را مجبور به یک جا نشستن می نماید.
از همین رو راحتی در این کفش ها کمتر ملاک زنان می باشد و آنچه که این کفش صندل های پاشنه دار برای انتخاب، کاندید می نماید داشتن طراحی ها و پاشنه های خاص می باشد.
خوشبختانه چند سالی است که پاشنه های پهن و لژدار نیز وارد بازار تولید شده اند و نمونه های متنوعی از آنها را می توان در بین برندهای مشهور در جهان مشاهده نمود که این به سبب استقبال فراوانی است که زنان به جهت راحتی بالای آنها از این قبیل پاشنه ها نموده اند.

مدل صندل زنانه پاشنه کوتاه مجلسی

 

خرید عمده کفش زنانه مجلسی

صندل های پاشنه کوتاه مجلسی جدید به جهت داشتن سبک و سیاق های جدید طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.
نوع سبک پاشنه و ظرافت رویه از جمله مهم ترین مسائلی است که در درجه اول مورد بررسی قرار می گیرند. تولید کنندگان از دستگاه های برش لیزری در تولیدات خود استفاده می نمایند که این به آنها امکان تولیدات رویه هایی با برش های دقیق و زیبا می دهد.
همچنین آنها با استفاده از دستگاه های جدید و پیشرفته می توانند مدل های جدید و متناسب با سبک های روز را در مدت زمان کمتری به بازار عرضه نمایند.
از جمله این سبک ها مدلی همانند زیر می باشد که از رویه سوئیت در تولید آن استفاده می شود از این رو خریداران قدرت انتخاب بیشتری دارند و می توانند رنگ های مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهند تا بر اساس سلیقه آنها کار تولید شود.
اینکار دارای پاشنه 5 سانتی و با کیفیت بالا در کارگاه تهران تولید می شود و با بسته بندی 12 تایی به خریداران عرضه می شود.

خرید عمده صندل زنانه اسپرت

خرید عمده کفش اسپرت

اساسا فصل اصلی تولید کفش صندل های زنانه اسپرت، تابستان می باشد و در فصل های دیگر کمتر فروشنده ای فروش صندل های اسپرت را انجام می دهد.
مدل های صندل اسپرت در چند سال اخیر دچار تغییرات بسیار فراوانی شده اند و تصور بسیاری از افراد را از صندل های زنانه به کل تغییر داده اند.
از جمله این مدل ها که در وانیا نیز عرضه می شود سبکی با نام صندل اسپرت کمربندی می باشد که با کد 163 عرضه می شود اینکار از تولیدات باغ تهران می باشد از این رو از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.
کار با تضمین کیفیت ارائه می شود و از جمله رنگ هایی که امکان سفارش برای آنها فراهم شده است در حال حاضر مشکی، زرد، سفید و بنفش می باشد.
زیره کار پیو می باشد از این رو سبک و نرم می باشد و امکان پیاده روی های طولانی برای فرد فراهم می سازد.


خرید اینترنتی کفش صندل زنانه

ایجاد امکان سفارشات اینترنتی زمان انتخاب و سفارش را برای خریداران انواع کفش و صندل بسیار ساده نموده است. با وجود خرید اینترنتی صندل بسیاری از اشخاص از سفر به شهرهای مختلف بی نیاز شده اند و از مشکلات راه و هزینه های رفت و آمد رهایی پیدا کرده اند.
نیاز به خرید اینترنتی کفش به خریدارانی که در شهرهای دور دستی هستند بیش از بیش احساس می شد و این امکان برای فروشندگانی که امکان سفر نداشتند فرصت های بسیار خوبی فراهم می سازد که بتوانند به روزترین مدل ها را در شهر خود با قیمت های مناسب عرضه نمایند.
امکان انتخاب و خرید کفش صندل های زنانه مجلسی با ورود به کانال تلگرامی کفش وانیا به راحتی برای مشتریان فراهم شده است تنها کافی است که موارد مورد نظر و انتخابی به بخش مدیریت ارسال شود تا نسبت به بررسی موجودی و مراحل ثبت سفارش اقدام شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا