خرید عمده کفش زنانه اسپرت لاکچری

02 خرداد 1399
(1 رای)
اندازه قلم +

جدیدترین مجموعه از انواع کفش های زنانه اسپرت لاکچری با کیفیت های بالا از این مرکز اماده عرضه به مشتریان عزیز می باشد کفش هایی که با وجود داشتن قیمت های به نسبت گران تر دارای طرفداران بسیاری در کشور می باشد.

خرید عمده کفش اسپرت لاکچری
زمانی که بخواهند کالایی را در زمره کالای لوکس و گران قیمت دسته بندی نمایند از کلمه لاکچری در معرفی آنها استفاده می نمایند که در سال های اخیر در شهرهای ایران به ویژه در تهران طراحی و ساخت کفش های خاص و به اصلاح لاکچری بسیار افزایش پیدا کرده است.
در تولید این قبیل کفش ها از مواد اولیه بسیار با کیفیتی استفاده می شود که استفاده از مواد با کیفیت خود در افزایش جذابیت و زیبایی تولیدات بسیار تاثیر گذار می باشد.
در کانال و سایت هایی که به فروش کفش های اسپرت لاکچری اقدام می نمایند معمولا از عکس های ژورنالی و بسیار جذابی برای جذب مشتریان استفاده می نمایند که در بسیاری از موارد محصول تولید همان محصولی است که در عکس به مشتریان معرفی می شود.
آمار تولید چنین کفش هایی در بین مدل های زنانه بسیار متداول تر از اقسام مردانه می باشد چرا که سازنده آنها قدرت مانور بیشتری در ساخت چنین کفش هایی دارا می باشد.

خرید عمده کفش  اسپرت
مدل کفش زنانه اسپرت لژدار لاکچری

تعداد زیادی از زنان علاقه بسیاری به استفاده از کفش هایی دارند که قد آنها را بلندتر نشان دهند و از دیگر سو تمایل دارند که بتوانند از چنین کفش های در مدت زمان بیشتری استفاده نمایند.
به همین دلیل همواره از کفش های زنانه لژدار استقبال می نمایند و سازندگان نیز با دانستن این نکته اخیرا اقدام به تولید کفش های اسپرت لژدار نموده اند که همین لژ سبب شده است که کفش ها نمای خاص تری به خود بگیرند.
از جمله مدل های خاص و جذاب از کفش های اسپرت لژدار لاکچری که امکان سفارش آنها از این مرکز برای مشتریان فراهم شده است مدلی با طراحی زیر می باشد که به جهت داشتن رویه بافتی بسیار مناسب برای استفاده در روزهای گرم سال می باشد.
اینکار با کد 244 ارائه می شود و در سری ده تایی بسته بندی می گردد که برای راحتی مشتریان در خرید امکان خرید نیم سری آن نیز فراهم شده است.
کار در سه رنگ سفید، کالباسی و کرم تولید می شود زیره مورد استفاده در آن پیو می باشد در نتیجه کفش نرم و سبک بوده و به جهت داشتن لژ با اندازه مناسب پاها آرامش بیشتری را حس می نماید.

کفش زنانه اسپرت لاکچری
خرید عمده کفش صندل اسپرت

کفش های اسپرت صندل زنانه بسیای در کشور تولید می شوند که اصلی ترین زمان تولید و عرضه عمده آنها از اواسط بهار تا اواسط تابستان می باشد.
کفش های صندل اسپرت در اقسام لژدار بلند و کوتاه تولید می شوند و معمولا شیوه بسته شدن آنها چسبی می باشد از جمله جدیدترین مدل های کفش اسپرت لژدار مدلی با طراحی زیر می باشد.
این کفش از جمله صندل های چهار چسب می باشد که در رنگ بندی های بنفش، زرد، مشکی و طوسی تولید می گردند.
این کفش های صندل از مواد با کیفیتی تشکیل شده است و در زیره این محصول از پیو مرغوب استفاده شده که نرمی و راحتی خاصی در صندل ایجاد نموده است و از دیگر سو سبک طراحی لژ اینکار جذابیت بالایی در محصول ایجاد نموده است این صندل در سری ده تایی و پنج تایی ارائه می گردد.

خرید عمده کفش صندل اسپرت
خرید اینترنتی انواع کفش زنانه اسپرت

برای انتخاب و خرید کفش های زنانه اسپرت این روزها فضای مجازی بسیار مورد توجه واقع شده است و با توجه به شرایط پیش آمده در جهان اقبال مردم به استفاده از این روش چند برابر گردیده است.
ثبت سفارشات به شکل اینترنتی از یک مرکز خرید عمده کفش از جمله مواردی است که سبب تغییرات بسیاری در سیستم فروش و توزیع کفش در کشور به وجود آورده است و سبب رفع مشکل افراد بسیاری در کشور شده است که ناچار بودند برای تامین محصولات مورد نیاز فروشگاه خود مسافت های طولانی را در راه ها بگذارند و رنج سفر به جان بخرند.
از دیگر سو این روش خرید به خریداران عمده کمک می کند که بتوانند مدل های متنوع بسیاری را مشاهده کنند و سبک هایی باب میل خود و طبق سلیقه مشتریان خود تهیه نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا