چاپ کردن این صفحه

کانال تلگرام کفش زنانه عمده

13 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بر اساس درخواست و استقبال بالای مشتریان و همه گیر بودن استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام در کشور این مرکز کانال تلگرام عمده فروشی کفش زنانه، مردانه و بچه گانه را به همراه مشخصات و قیمت ها راه اندازی نموده است.


چند سالی است که تب استفاده از کانال های تلگرام در حوزه کسب و کارها بسیار داغ شده است به گونه ای که حتی تراکنش های مالی بزرگی توسط این فضا بین فروشندگان و خریداران صورت می گیرد.
خرید و فروش کفش نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد و تلگرام انتخاب بسیاری از افرادی است که ترجیح می دهند بدون حضور در محل و در کمترین زمان به خرید و فروش اقدام نمایند و به راحتی با فروشندگان ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را در این زمینه کسب نمایند.
بخش بسیاری از افرادی که در حوزه خرید و فروش کفش فعالیت می کنند ترجیح می دهند که بر روی مدل های زنانه فعالیت بیشتری داشته باشند چرا که هم تنوع مدل ها در این بخش بالا می باشد و هم خواهان بیشتری دارد.
از این رو بخش بسیاری از محصولات این مرکز مربوط به کفش های زنانه در انواع کیفیت ها و قیمت ها می باشد و حتی برای گسترش بیشتر کار کانال جداگانه ای کفش و صندل زنانه مجلسی به شکل جداگانه راه اندازی شده است.

کانال تلگرام کفش زنانه

قیمت کفش های زنانه در تلگرام

کسانی که وارد کانال تلگرام کفش زنانه می شوند اغلب انتظار دارند که به همراه محصولاتی که معرفی می شود قیمت کانال نیز در زیر آن اعلام شود ولی واقعیت این است که همیشه نمی توان برای تمام محصولات یک قیمت ثابت در نظر گرفت چرا که ممکن است در طول یک یا دو ماه قیمت ها دچار تغییرات شود.
از دیگر سو در مواردی نیز سیاست های فروش ایجاب می کند که زیر محصولات قیمت لحاظ نشود تا مشتری با بخش مدیریت ارتباط گرفته و نسبت به آخرین قیمت روز اطلاعات بگیرد.
لحاظ نکردن قیمت بیشتر برای محصولاتی صورت می گیرد که یا قیمت بالاتری دارند و یا به دلیل عرضه آنها در تمام فصل ، امکان تغییر قیمت برای آنها وجود دارد.

کانال تلگرام کفش زنانه
فروش انواع مدل کفش های زنانه در تلگرام

تنوع بالا در تولیدات کفش های زنانه سبب بوجود آمدن دسته بندی های بسیاری در این کار شده هاست در واقع می توان این دسته بندی را بر اساس قیمت، کیفیت، کاربرد، جنس و فصل مورد استفاده انجام داد.
به نظر می رسد که دسته بندی بر اساس کاربرد و سبک کار بیشتر مورد توجه باشد به عنوان مثال کسی که با مرکز تماس می گیرد که بیشتر عنوان می کند که کفش زنانه مجلسی، اسپرت، طبی یا راحتی می خواهد و در مواردی نیز جنس چرم را برای خرید عنوان می کند.
و قدر مسلم است زمانی که کفشی را درخواست می کند انتظار دارد که آن کفش بر اساس فصل و مد روز ارائه گردد و پرواضح است که اگر در فصل تابستان به او کفش های زمستانی معرفی شود مسلما دیگر خریدار نخواهد بود.

کانال تلگرام کفش زنانه

نحوه سفارش و ارسال کفش زنانه

شیوه ثبت سفارش کفش از وانیا بسیار ساده و آسان می باشد کافی است که ابتدا مشتریان وارد کانال مربوطه شوند و موارد انتخابی را به شکل مستقیم به بخش آیدی مدیریت ارسال نمایند.
بخشی از کارها اماده ارسال می باشند بنابراین ظرف یک یا دو روز ارسال می شوند اما بخش زیادی از کارها نیاز به آماده سازی دارند و بسته به کار و میزان سفارش بین 3 تا 15 روز ممکن است زمان آماده سازی سفارشات به طول انجامد.
کارها به شکل 12 تایی و 10 تایی تولید می شوند و در مواردی نیز مشتریان می توانند سفارشات خود را به شکل نیم سری ثبت کنند که این امر به آنها کمک می کند که تنوع مناسبی را در بین خریدهای خود ایجاد نمایند و رنگ بندی های بیشتری را بتوانند انتخاب کنند.
برای ورود به کانال کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید و با عضویت در آن همه روزه از محصولات ما دیدن فرمایید البته علاوه بر این کانال می توانید در کانال های دیگر ما نیز درخواست عضویت نمایید.
لینک کانال پخش کفش وانیا

برچسب :

درباره نویسنده

admin