چاپ کردن این صفحه

تولید کفش صندل زنانه جدید

08 تیر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های صندل زنانه از جمله زیباترین و جذاب ترین سبک های بازار می باشند که تولید و فروش آنها از اوایل بهار اغاز و در اواخر بهار به اوج می رسد و هر ساله طرح های جدید و به روزتری از آنها از این مرکز قابل سفارش می باشند.


راحتی و سبکی و داشتن رنگ های شاد از جمله ویژگی های کفش صندل های می باشد که در فصل تابستان ارائه می شوند روباز بودن کفش ها به خوبی هوا را در بین پاها به جریان می اندازد و این امر بر آرامش و راحتی بدنی فرد تاثیر به سزایی می گذارد.
کفش صندل های زنانه ای که این مرکز به مشتریان ارائه می کند اغلب دارای ساختاری می باشند که برای استفاده در محیط داخل نیز مناسب می باشد و افراد می توانند از آنها در مناسبت ها و مراسم های مختلف استفاده نمایند.
در فصل بهار و تابستان در اغلب روزهای ماه مدل های جدیدی به مشتریان معرفی می شود و به تدریج با نزدیک شدن به پایان فصل از تعداد تولیدات کاسته می شود و کارگاه ها به تولید کفش های مخصوص پاییز و زمستان روی می آورند.
کفش های صندل های زنانه در وانیا در دو بخش لوکس و حراجی ارائه می شوند که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند در کل سعی می گردد مدل هایی معرفی شود که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشند و هم قیمت معقولانه تری را دارا باشند.

تولید کفش صندل زنانه

تولید کفش صندل زنانه جدید و شیک

شیک ترین صندل های زنانه معمولا متعلق به کارخانه جات و کارگاه های لوکسی می باشد که اولویت خود را در تولید در کیفیت و زیبایی بالای کار قرار داده اند و بر طبق آنها قیمت محصولات خود را تعیین می کنند.
متاسفانه در سال های اخیر شاهد افزایش بی رویه ارز و در نتیجه بالا رفتن قیمت مواد اولیه گشته ایم که سبب شده است که قیمت های صندل هایی دارای افزایش های غیرقابل باوری باشند.
این امر این مرکز همانند دیگر مراکز عرضه کننده کفش نیز مجبور به ارائه محصولات با قیمت های بالاتری نسبت به سال های قبل نموده است.

فروش عمده بهترین کفش صندل زنانه

فروش عمده کفش صندل زنانه

کفش ها بخش کوچکی از پوشش افراد را تشکیل می دهند اما تاثیر بسیاری را در ترکیب پوشش آنها ایفا می نمایند از کفش های بسیاری از افراد می توان نوع شخصیت آنها و توانایی مالی آنها را تشخیص داد از این رو بسیاری از افرادی که متمکن می باشند همواره به دنبال پوشیدن بهترین کفش صندل ها می باشند.
تبریز در زمینه تولید کفش صندل بسیار موفق عمل می نماید و توانسته است نمونه های مشتری پسندی را وارد بازارهای سراسر کشور نماید که با استقبال فراوانی روبرو شده اند.
از جمله این نمونه ها که به شکل عمده از این مرکز قابل درخواست می باشد مدلی با کدG538-10 می باشد که در رنگبندی های مختلفی ارائه می شود و بسیار مناسب برای استفاده در فصل تابستان می باشد.
این کار در سایزهای دخترانه و سایز نقلی یعنی 32.36 و 26.30 تولید می شود. مدل زنانه آن در سری 12 تایی و سایزهای کوچک تر در بسته بندی های 5 تایی نیز ارائه می شود.

قیمت جدیدترین کفش صندل زنانه

همان طور که قبلا هم اشاره شد متاسفانه با تغییرات ارزی شوک آوری که در بازار اتفاق افتاده است تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت مواد اولیه و در نتیجه قیمت نهایی کفش ها شده است.
این امر خرید کفش صندل های جدید و شیک را برای بسیاری از افرادی که دارای توان مالی متوسط یا پایین هستند با مشکل روبرو ساخته است.
از دیگر سو به جهت نوسانات قیمتی بیش از حدی که در بازار وجود دارد اعلام یه نرخ ثابت در سایت کاری دشوار و وقت گیر است از این رو این مرکز برای اعلام قیمت به مشتریان خود کانال های مخصوصی را بدین منظور راه اندازی نموده است.
با عضویت در کانال امکان اطلاع یافتن از آخرین محصولات و استعلام قیمت به روز در کمترین زمان برای مشتریان فراهم شده است.

قیمت جدیدترین کفش صندل

ثبت سفارش کفش صندل زنانه

ثبت سفارش کفش صندل های زنانه با وجود کانال های پخش برای مشتریان بسیار ساده گشته است برای ثبت تنها نیاز است که مدل هایی که انتخاب می شود که به شکل فوروارد مستقیم از کانال به آیدی مدیریت جهت بررسی ارسال شود.
در صورتی که کارهای مد نظر موجود باشد بین یک تا سه روز ارسال می گردد و در صورت ناموجود بودن و نیاز به تولید بسته به سبک کار و میزان سفارشات بین یک تا دو هفته ممکن است زمان ببرد.
بعد از اعلام نتایج و تایید مشتری فاکتور برای او ارسال می گردد و در ظرف زمانی اعلام شده از طریق باربری یا پست محموله به آدرس اعلامی ارسال می گردد.
برای عضویت در کانال به بخش منوی بالای سایت یا پایین صفحه مراجعه نمایید یا با شماره های تلفن های اعلامی در سایت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

برچسب :

درباره نویسنده

admin