فروش کفش زنانه اسپرت به صورت عمده

12 تیر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش کفش های زنانه اسپرت به صورت عمده به فروشگاه داران این فرصت را فراهم می سازد که بتوانند مدل ها را با پایین ترین قیمت خریداری و با لحاظ نمودن هزینه های خرید و سود خود درآمد مناسبی را کسب نماید.


کفش های اسپرت زنانه به لحاظ کارایی بالا و راحتی کافی که دارند بسیار مورد توجه زنان به ویژه قشر جوان می باشد. ترکیب ظاهر این کفش ها به شکلی است که می توان آن را با لباس های بسیار هماهنگ نمود.
در سال های اخیر کفش های زنانه اسپرت بسیار متفاوت و جذاب تر از سال های قبل طراحی و تولید می شوند که همین امر سلایق و انتخاب های بسیاری از زنان را دچار تغییر کرده و آنها در هنگام انتخاب به زیبایی کفش ها اهمیت بیشتری می دهند.
کفش های زنانه کم کیفیت هر چقدر هم دارای طراحی زیباتری باشند نمی توانند از نظر زیبایی به پای کفش های برسند که از مواد اولیه مرغوبی تولید شده اند.
از جمله کفش های زنانه اسپرت جدید می توان به اقسام لژ مخفی، لژدار، مجلسی، شیشه ای، توری، لمه دار، ونس، فشن و... اشاره نمود.

فروش عمده کفش زنانه اسپرت
فروش عمده جدیدترین کفش زنانه اسپرت

وانیا همواره درصد عرضه جدیدترین ها و بهترین های کفش های اسپرت می باشد هر چند که در کنار مدل های لوکس و خاص مدل های دیگری با قیمت های پایین تر ارائه می گردد تا مشتریانی که به دنبال سبک های ارزان تری می باشند بتوانند آنها را خریداری نمایند.
در کل کفش های زنانه لوکس و حراجی همواره در سبک های به روز و متناسب با فصل با قیمت های رقابتی به مشتریان عرضه می شود.
از جمله مدل های اسپرت ونس که در این مرکز ارائه می شود مدلی با کد 275 می باشد که در بسته بندی ده تایی و پنج تایی عرضه می شود. طراحی زیبا و رنگ بندی جذاب با تم سفید سبب فروش بالایی این مدل گشته است.

فروش عمده کفش اسپرت
تولید کفش اسپرت زنانه لژدار شیک

بسیاری از زنان علاقه خاصی به کفش هایی دارند که قد آنها را کشیده تر نشان دهد هر چند که اندازه آنها چندان زیاد نباشد. طراحان کفش نیز با دانستن این موضوع و پاسخ دهی خود به نیازهای مشتریان خود اقدام به طراحی کفش های زنانه اسپرت با لژهای بلند و کوتاه نموده اند.
از جمله مدل هایی که می توان به عنوان کفش اسپرت لژدار جدید به مشتریان معرفی نمود مدلی با کد 253 می باشد که از جمله کفش های لوکس و خاص به شمار می آید.
رنگی بودن زیره کار از جمله ویژگی هایی خاص این مدل کفش اسپرت می باشد. بافتی بودن کار سبب می شود که پاها در روزهای گرم سال خنک بماند از این رو این مدل گزینه مناسب برای استفاده در فصل تابستان می باشد.

قیمت عمده فروشی کفش زنانه اسپرت
قیمت عمده فروشی کفش زنانه اسپرت

بهترین کفش های زنانه اسپرت هم از نظر کیفی و هم ظاهری در شهر تهران تولید می شود که مشهورترین مکان برای آنها باغ سپهسالار می باشد که لوکس ترین مدل هارا می توان از آنجا خریداری نمود.
کفش های باغ سپهسالار تهران به جهت داشتن کیفیت بالا با قیمت های بالاتری تولید و عرضه می شوند اما در عوض به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردار می باشند و دارای طراحی های منحصر به فردی می باشند بسیار مورد توجه خریداران قرار دارند.
برای دیدن مدل ها به شکل یکجا و روزانه مشتریان می توانند عضو کانال تلگرامی کفش وانیا شوند و برای دریافت قیمت های به روز به آیدی ثبت سفارش پیام دهند تا قیمت موارد انتخابی در اسرع وقت به آنها اعلام گردد.
مدل های تولید بازار و دیگر سبک های تولیدی اغلب با قیمت در کانال معرفی می شوند و در صورت تغییر قیمت به مشتریان اطلاع داده می شود.

تولید کفش زنانه اسپرت

فروش عمده کفش زنانه اسپرت حراجی

کفش های زنانه اسپرت حراجی توسط افراد بسیاری در جامعه قابل خریداری می باشد به همین دلیل دارای تراکنش های مالی بالاتری هستند و سریعتر به فروش می روند.
این امر سبب شده است که کسانی که تصمیم به آغاز فعالیت در زمینه فروش کفش را دارند مدل های حراجی را به این منظور انتخاب کنند که بدین شکل برگشت سرمایه سریعتر انجام شود و درآمد مناسبی کسب شود.
کفش های اسپرت حراجی معمولا دارای مراحل ساده تری برای تولید می باشند از این رو سریعتر آماده می شوند و به شکل انبوه به بازارهای مختلف در کشور عرضه می شوند.
از جمله این مدل ها اقسامی با رویه های جورابی در ست های زنانه و مردانه می باشند که با وجود داشتن قیمت های پایین از کیفیت های قابل قبولی برخوردار هستند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا