فروشگاه وانیا، عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت

19 مرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

استفاده از کفش های اسپرت و پیاده روی ، به طور چشمگیری در بین آقایان و خانم ها رواج پیدا کرده است که از مهمترین علت های ان میتوان به راحتی این کفش ها و قیمت مناسب شان اشاره داشت. البته در این میان برای بانوان ، زیبایی و رنگبندی متنوع هم مهم تلقی میشود. ویانا، عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت برای شما عزیزان است.

کفش های زنانه انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام در موقعیت ها و شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. البته کفش های زنانه براساس فصل، به دو دسته تابستانی و زمستانی مثل چکمه و پوتین و صندل و براساس کاربرد به  کفش های اسپرت و مجلسی تقسیم می شوند. شما در این بخش هم با انواع کفش زنانه به خصوص مدل های اسپرت و همچنین با روند خرید از عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت ، بیشترآشنا خواهید شد.

فروشگاه عمده فروشی کفش زنانه اسپرت

مدل های مورد نیاز کفش برای هر خانم:

خانمها در طول زندگی به 6 مدل کفش بیشترین احتیاج را پیدا می کنند و این مدلها عبارتند از:
1) پاشنه بلند جلو بسته و جلو باز: برای هر نوع مجلس و هر سنی کاربرد خواهد داشت.
2) کفش اسپرت با پاشنه تخت: که کاربرد روزانه و راحتی دارد.
3) صندل تابستانه: که برای خنک شدن پا در فصل گرما کاربردی اند.
4)کتانی: که برای پیاده روی در شرایط ناهموار مناسب است.
5) چکمه و پوتین: برای حفظ پاها از سرمای زمستان و جلوگیری از لیز خوردگی
6) نیم بوت ها: که مناسب هوای پاییزی که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است، می باشد.

عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت

معیار انتخاب کفش اسپرت زنانه و عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت:

کفش های اسپرت که گزینه های مناسبی برای پیاده روی و استفاده های روزانه محسوب می شوند، دارای ویژگی های خاصی هستند که در هنگام خرید هر خانمی باید به آنها توجه داشته باشد. برای خرید کفش های زنانه اسپرت ، به شکل عمده باید دقت نظر کافی را شما مغازه داران محترم داشته باشید. شما می توانید عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت را از طریق فضای مجازی جستجو کرده و با توجه به عملکرد و سابقه آنها، بهترین انتخاب را داشته باشید.


اما ویژگیهای مهم کفش های زنانه اسپرت:


قابلیت تنفس کفش اسپرت:

1) چون کفش های اسپرت به مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و احتمالا هنگام پیاده روی و ورزش هم ممکن است به کار گرفته شوند، به دلیل افزایش دما در کفش و ازدیاد تعریق، حتما باید کفش قابلیت تنفس داشته باشد تا با گردش هوا، هم سبب خنک شدن پاها و هم جلوگیری از بوی بد و ناخوشایند، شود. معمولا کفشهایی با رویه پارچه ای و متخلخل این قابلیت را دارند.
2) زیره و لایه میانه کفش های زنانه اسپرت باید از کیفیتی ساخته شده باشد که علاوه بر استحکام و مقاومت در برابر ضربه ، باید از جنسی ساخته شده باشند که در هنگام راه رفتن ، شکل قوس کف پا را حفظ کنند.
3) کفش های زنانه اسپرت( و یا مردانه اسپرت) باید انعطاف پذیر باشند در غیر اینصورت بعد از مدتی از استفاده آنها، کف پا یا ساق پا و مچ، به دلیل عدم خم شدگی مناسب، دچار خستگی مفرط خواهد شد.
4) وزن کفش اگر متعادل و سبک نباشد ، مانند این است که هنگام پیاده روی وزنه ایی به پا وصل شده باشد و این دلیل کافی برای خستگی و ناراحتی کف پا خواهد بود.

5) طراحی کفش های اسپرت باید به گونه ایی باشد که بیشترین احساس راحتی را در همه قسمتهای پا هنگام پیاده روی های طولانی داشته باشید. از قسمت های جلویی و انگشتان گرفته تا کناره ها و پاشنه و از همه مهمتر حفظ حالت گودی کف پا که اثر مستقیمی بر روی ستون فقرات خواهد داشت.
6) با توجه به مدل و برند انتخابی، سایز کفش ها ممکن است متفاوت باشد.

فروشگاه کفش زنانه اسپرت شیک

عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت در فروشگاه وانیا:

برای خرید به شکل عمده، میتوانید به وب سایت فروشگاه کفش وانیا، مراجعه کرده و بعد از بازدید از انواع مدل های کفش های زنانه اسپرت، با بخش عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت در وانیا؛ وارد مذاکره و خرید شوید.
این فروشگاه با اتصال مستقیم به تولید کننده های کفش های زنانه اسپرت، شرایطی را برای خریداران مهیا کرده است تا بدون صرف انرژی و رفت و آمد فراوان، نیاز خود را برای خریدهای عمده مرتفع نمایند.
با توجه به قیمتها و نحوه دسترسی آسان، از طریق فروشگاه انلاین وانیا، میتوانید با خاطری آسوده از همکاری با عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت این فروشگاه، لذت ببرید.

عمده فروشی کفش زنانه اسپرت باغ

انواع طراحی های کفی کفش زنانه اسپرت:

شاید اولین چیزی که بعد از شنیدن کفش اسپرت به ذهن همه متبادر می شود، کفش هایی با پاشنه های تخت ، رویه های بلند و بندی باشد. البته در بیشتر مواقع تصور ما، درست از آب در می آید ولی نباید فراموش کنیم که کفش های اسپرتی هم وجود دارند که دارای لژ و یا کفی های غیر همسطح هم هستند.

گاهی این لژها به خصوص در کفش زنانه اسپرت، به صورت مخفی طراحی شده و گاهی هم قابل رؤیت هستند. معمولا این کفشها برای خانمهایی که علاقمند به قد بلندتر دیده شدن، هستند ، مناسب می باشد. و البته معایب و خستگی ناشی از پوشیدن کفش های پاشنه بلند مرسوم را هم نخواهند داشت.
انواع کفش های زنانه اسپرت از لحاظ چگونگی بسته شدن:
کفشهای اسپرت با توجه به اینکه چطور بسته می شوند به گروههای زیر تقسیم شده اند:
اسپرت بند دار ، اسپرت چسبی، اسپرت زیپ دار( که معمولا از بغل کفش زیپ می خورد)،اسپرت کشی( بغل کش کار شده است)

تولید کفش زنانه اسپرت

انواع کفش های زنانه اسپرت از لحاظ جنس:

اسپرت با رویه چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پارچه ای،
تفاوت کفش های زنانه اسپرت با کفش مجلسی و رسمی:
) با انواع و اقسام مدل پیراهن و مانتوی اسپرت قابل ست شدن هستند
) رنگهای متنوع و اغلب شادی دارند
) نگهداری و تمیز کردنشان اسانتر است.
) زبانه کفش اسپرت بلند تر است.
امید که با استفاده از این نکات و توجه به آنها در هنگام خرید و مهمتر از همه انتخاب عمده فروشی بهترین کفش های زنانه اسپرت فروشگاه وانیا، به خریداران خود، زیبایی و کیفیت را هدیه کنید.

برای خرید و انتخاب انواع کفش های زنانه اسپرت می توانید وارد کانال های وانیا شده و در هر مکان و زمان به ثبت سفارش انواع کفش بپردازید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا