چطور خرید عمده کفش زنانه جدید را به بهترین شکل، انجام دهید؟

21 مرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید کفش زنانه برای مغاره داران کفش از خرید هایی است که نیاز به دقت و سلیقه دارد. چون مشتری های این کالا خانم ها هستند که حس زیبایی پسندی و تنوع طلبی بالایی در مورد مد و پوشاک در وجودشان نهادینه شده است. بهتر است اگر قصد خرید عمده کفش زنانه جدید را دارید، همه نوع سلیقه را در نظر داشته باشید.

معمولا محصولات کاربردی و پرفروش، محصولاتی هستند که افراد خواسته یا نخواسته باید از آنها استفاده کنند و نمی توانند براحتی از کنار نداشتن انها عبور کنند! به جز محصولات خوراکی که جزو ضروریات زندگی روزانه می باشد، البسه و کفش هم در این رده قرار می گیرند.
البته با وجود تنوعی که در مدل ها و رنگ های کفش ها، امروزه می بینیم اگر واقعا احتیاج به خرید کفش هم نداشته باشیم ، وسوسه داشتن کفش اضافه ، ما را رها نخواهد کرد.
این موضوع در ارتباط با کفش های زنانه رنگ و بوی دو چندان می گیرد. انواع کفش های اسپرت، صندل تابستانه، مجلسی و پاشنه دار؛ بوت و پوتین زمستانه از جمله مواردی هستند که خانم ها بنابر سلیقه شان معمولا از هرکدام لااقل یک جفت را حتما خواهند داشت.
برای مغازه داران و صاحبان فروشگاههای کفش، خرید عمده کفش زنانه جدید، از دغدغه های مهم و اساسی به شمار می رود.خریدی که با کمترین اتلاف وقت و سرمایه و بیشترین استقبال همراه باشد.
برای داشتن خرید عمده کفش زنانه جدید، توجه به برخی مسائل مهم به نظر می آید که با هم به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

خرید عمده کفش زنانه جدید

معرفی انواع کفش زنانه

معمولا کفش زنانه به دو گروه اصلی 1)مجلسی و 2)کاربرد روزانه تقسیم می شوند.
کفش های مجلسی که به انواع کفش های پاشنه دار گفته می شود که در اندازه های مختلف پاشنه و طرحهای جلو باز و جلو بسته تقسیم می شوند.
کفش هایی که مصارف روزانه دارند، یا به شکل کتانی و اسپرت ورزشی و یا کفش های تخت و با لژ ساده
تقسیم می شوند.
کفش پاشنه دار: همه خانم ها برای مصارف مهمانی و دورهمی ها حتما از وجود یک کفش پاشنه بلند بهره خواهند برد. پس در خرید عمده کفش زنانه جدید از آنها غافل نشوید.
کفش های کتانی: استفاده از این مدل کفش پیر و جوان نمی شناسد و به دلیل راحتی آنها در هنگام راه رفتن مورد پسند همه خانم ها می باشد. مخصوصا اگر اهل پیاده روی و یا کوهنوردی های غیر حرفه ایی هم باشند.
استفاده از رنگ های مختلف در ساخت کتانی ها ، باعث شده است خانم های جوانتر بیشتر از این نوع کفش استفاده کنند.
کفش های اسپرت تخت: این مدل از کفش زنانه را هم میتوان برای مصرف روزانه و هم دورهمی های معمولی استفاده کرد. چون بیشتر این نوع کفش ها دارای طرح و تزیینات ساده هستند و همچنین رویه کوتاه و بدون بند بودن شان به راحت پوشیدن انها کمک می کند.
نیم بوت های زمستانی: نیم بوتها معمولا در پاییز که هوا کمی خنک تر شده و نمی شود از کفش های با رویه کوتاه ، استفاده کرد به کار می آیند.
پوتین ها یا چکمه های زمستانی: در فصل زمستان پوشیدن چکمه یا پوتین گرم نعمت است. همچنین در هنگام بارندگی برف یا باران، با وجود پاشنه مناسب و کفی خوب، مانع از لیزخوردگی هم خواهد شد.
البته خرید عمده کفش زنانه جدید، با توجه به فصل باید انجام شود. دو مورد اول که توضیح داده شد، معمولا استفاده همیشگی دارند ولی نیم بوت ها و پوتین ، کفش هایی است که فقط با شروع فصل زمستان طرفدار پیدا می کنند.

عمده فروشی کف زنانه جدید

ویژگی های یک جفت کفش خوب چیست؟

- کفش اندازه سایز پا انتخاب کنید.
- کفش را شب خریداری کنید که اندازه پاها بزرگتر می باشد.
- پاها قرینه کامل نیستند و یک پا معمولا از دیگری بلندتر است . سایز کفش را بر اساس پای بزرگتر انتخاب کنید.
- برای انتخاب کفش آن را با جوراب مناسب امتحان کنید.
-پنجه کفش قوس نداشته باشد و انگشتان پا به یکدیگر فشار وارد نکنند. یا یکی روی دیگری نیفتد. جای پنجه ها به قدری بزرگ باشد که انگشتان تان براحتی در کفش حرکت کنند.
-کفی کفش به اندازه کافی نرم باشد تا کف پا دچار درد و خستگی ناشی از راه رفتن نشود.
- بهتر است کفش خیلی تخت نباشد و لااقل دارای نیم سانت پاشنه باشد. تا فشار وارده به ستون فقرات کمتر شود.
- رویه مناسبی در کفش استفاده شده باشد.
-کفش خوب، تهویه خوب و مناسبی هم باید داشته باشد.
-در صورت وجود مشکلات پا مثل صافی کف پا و یا انحنای زانوها؛بهتر است بعد از مشاوره با متخصصین ارتوپدی از کفش های طبی مخصوص استفاده کنید.

خرید کفش زنانه شیک و اسپرت

خرید عمده کفش زنانه جدید را چگونه انجام دهیم؟

خرید عمده کفش هم می تواند از بین کفش های داخلی یا خارجی باشد. البته با توجه به کیفیت تولیدات داخلی که از بسیاری از انواع خارجی آن بهتر و شیک تر هم هستند، خرید داخلی ارجحیت دارد.
بهتر است برای خرید عمده کفش زنانه جدید، از فروشگاهها و یا مراکز معتبر اقدام کنید. بهتر است به صورت مستقیم خرید را انجام دهید. وجود واسطه ها به صرفه بودن خرید از تولید کننده به شکل مستقیم را ندارند.
مراکزی را مد نظر قرار دهید که امکان تولید و یا دسترسی به هر نوع کفش زنانه را داشته باشد و به اصطلاح عامیانه" جنسش جور باشد" و شما مجبور نباشید برای کامل کردن سفارش خود چندین فروشگاه را بررسی کنید.
سعی کنید هنگام خرید از مرکز معتبر فروش عمده ، ضمانت نامه بابت کیفیت کفش دریافت کنید که اگر احیانا در بین سفارش ها، نقصی مشاهد کردید، فروشنده پذیرا باشد.
قبل از خرید، از میزان قیمت ها به طور تخمینی مطلع باشید.
شما با خرید عمده کفش زنانه جدید ، از فروشگاه وانیا، علاوه بر خرید گزینش شده که با کیفیت همراه است، از قیمت های متعادل هم بهره مند خواهید شد.
خرید عمده کفش زنانه جدید، فقط نیاز به توجه وکمی وسواس دارد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا