خرید عمده کفش زنانه ایرانی

15 آبان 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید عمده کفش زنانه ایرانی همان شانسی است که در خانه شما را زده است و درست رو به روی شما ایستاده است. ما به شما می‌گوییم اگر می‌خواهید به دنیای سود آوری پا بگذارید، اگر می‌خواهید در این شرایط وخیم اقتصادی گلیمتان را از آب بیرون بکشید این فرصت ویژه و فوق العاده را از دست ندهید.


شنیده اید که می‌گویند شانس فقط یک بار در خانه شما را می‌زند؟ اینگونه نیست شانس و موفقیت همیشه رو به روی شماست تنها کافی با کمی دقت نگاه کنید و درست تصمیم بگیرید. خرید عمده کفش زنانه ایرانی همان شانسی است که در خانه شما را زده است و درست رو به روی شما ایستاده است. تفاوت عمده بین افرادی که پیشرفت می‌کنند و پله های ترقی را به اوج خود می‌رسانند، با افرادی که هیچگاه جلوتر از چیزی که هستند نمی‌روند همین استفاده از فرصت هاست. ما به شما می‌گوییم اگر می‌خواهید به دنیای سود آوری وارد شوید، اگر می‌خواهید در این شرایط نابسمان اقتصادی گلیمتان را از آب بیرون بکشید این فرصت استثنائی را از دست ندهید.

خرید عمده کفش زنانه ایرانی
کفش زنانه و بازار پر رونق آن

گاهی از اوقات دیده اید که مردان پس از خرید یک کفش همان کفش را در همه جا استفاده می‌کنند. مهمانی ها، جشن ها، خیابان گردی ها و... البته که در دنیای تیپ و مد مردانه آنچنان عیبی ندارد، اما این حرکت در دنیای تیپ و فشن زنانه اشتباهی نابخشودنی است. بانوان محترم اهمیت ویژه ای برای لباس ها، کیف ها و کفش های خود قائل هستند و در کل تیپ خود را با دقت خاصی انتخاب می‌کنند. همین مسئله باعث شده بازار خرید و فروش البسه زنانه رونق بسیار خوبی داشته باشد.
یکی از محصولات و لوازمی که بسیار مورد توجه و دقت بانوان است، کفش است. زنان برای مهمانی های مختلف، قدم زنی ها، جشن ها، مراسمات، خیابان گردی ها و حتی برای خانه نیز کفش های مخصوص و جداگانه ای دارند. اکثر بانوانی که به به لباس و تیپ خود اهمیت زیادی می‌دهند یک جا کفشی و یا کمد پر از کفش های مختلف دارند. در دنیای بازاری ها و تجارت این مسئله را تقاضا می‌نامند. هرچقدر تقاضا بالاتر باشد رونق خرید و فروش بالاتر است.

بازار پررونق کفش زنانه ایرانی

جالب است بدانید

طبق آمار بیش از 71 درصد از میزان فروش کفش در سالهای اخیر مختص به زنان بوده است. همین آمار نشان می‌دهد که بازار سوددهی کفش های زنانه بسیار پر رونق است. دسته بندی این کفش ها به صورت مختلف وجود دارد. مدل های مجلسی، اسپرت، خانگی، اداری و... از سری دسته بندی های پر فروش کفش های زنانه در سالهای اخیر هستند.


فرصتی برای کسب درآمد
اگر فروشنده یا مغازه دار لباس هستید، یا حتی اگر قصد دارید شغلی را انتخاب کنید که سوددهی خوبی داشته باشد. ما فرصت ویژه ای را در اختیار شما قرار داده ایم. فروش عمده کفش زنانه ایرانی در های سودآوری را به سمت شما باز می‌کند. با شرایط تحریم و مشکلات واردات، کفش های خارجی با قیمت های نجومی وارد بازار می‌شوند که واقعا ارزشی در برابر هزینه پرداختی ندارد. و بیشتر این هزینه های اضافی بخاطر مسئله واردات و وجود دلال ها و واسطه هاست.
همانطور که گفتیم تقاضا در عرصه کفش های زنانه بسیار بالاست. اما از طرفی به دلیل نیاز به بیش از یک کفش در مدت کوتاه برای هر نفر، صرف هزینه های زیاد نامعقول است. تولیدات داخلی و ایرانی با کیفیتی مشابه جنس خارجی خود در طرح ها و رنگ های مختلف می‌تواند بهترین گزینه برای مشتریان باشد.

کفش های زنانه ایرانی در طرح ها و مدل های متنوع

فروش عمده انواع کفش زنانه

یکی از دلایلی که فروش عمده کفش زنانه ایرانی را فرصت ویژه و فوق العاده می‌دانیم، کیفیت ساخت آنها و تنوع بسیار خوب در طرح ها و مدل هاست. خرید عمده این محصولات از ما، این شرایط را در اختیار شما قرار می‌دهد که مشتری را دست خالی از مغازه رد نکنید. قفسه های پر از رنگ ها و سایز بندی های تکمیل و مختلف در طرح های مد روز و مشابه مدل های خارجی، چشم هر زنی را به خود خیره می‌کند.
با سفارش این کفش ها به صورت عمده از یک مرکز که خود دارای تولید کنندگان می باشد، خود را به منبع کفش به صورت مستقیم وصل خواهید کرد و واسطه ها را حذف می‌کنید. این حرکت چندین مزیت خوب دارد که یکی از آنها کسب سود و درآمد بیشتر است. زمانی که واسطه ها حذف شوند و خرید را به صورت مستقیم انجام دهید، این محصولات با قیمتی بسیار مناسب برای شما تمام خواهد شد و در مقابل شما نیز می‌توانید با اضافه کردن یک سود معقول، علاوه بر کسب درآمد مشتریان ثابت و خوبی را برای خود دست و پا کنید.
فروش عمده کفش زنانه ایرانی، از مرکز وانیا به راحتی و در کمترین زمان برای شما امکان پذیر است. در هر کجای ایران که باشید کافی است با ورود به کانال های وانیا و بررسی محصولات بسیار خوب این مرکز، موارد دلخواه خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. تنها یک بار سفارش کافی است تا پای ثابت سفارشات شوید. با همکاری با ما همیشه فروشگاهی پر از مشتری داشته باشید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا