تولید و پخش انواع کفش زنانه

13 دی 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید و پخش انواع کفش زنانه در اقسام طرح های متنوع بخشی از خدمات اصلی این مرکز به مشتریان در سراسر کشور می باشد تمام تلاش این مرکز پاسخگویی به نیازهای اغلب خریداران بر اساس شرایط و موقعیت های روز جامعه می باشد.


با افزایش میزان تقاضا برای انواع کفش زنانه ایرانی میزان تولید و پخش آنها در کشور رشد چشم گیری پیدا کرده است چرا که کفش های زنانه دارای بیشترین میزان تقاضا در بین دیگر محصولات می باشند و از دیگر سو این روزها این مدل ها در ایران با کیفیت های بسیار خوبی تولید و در مراکز پخش عرضه می شوند.
البته تمام کفش های زنانه ایرانی که در کشور تولید می شوند لزوما کیفیت خوبی ندارند اما خوشبختانه امروزه کارگاه های بسیاری در کشور می باشند که توانسته اند با بهره گیری از دانش و علم روز و استفاده از دستگاه های پیشرفته در تولید کفش سبک های با کیفیت ها و طراح های جدید و منحصر به فردی را تولید و عرضه نمایند.
مسلما قیمت کفش های زنانه با کیفیت به نسبت افسام کپی یا کم کیفیت آنها قیمت های بالاتری دارند اما در عوض دارای ویژگی های بسیار خوبی از جمله راحتی بالا، طراحی چشم نواز، طول عمر بالا، کیفیت بسیار قابل قبول و مشتری پسند و... دارا می باشند.

تولید بهترین مدل کفش زنانه

تولید بهترین کفش زنانه

ادعا در تولید بهترین مدل کفش زنانه کمی اغراق آمیز می باشد چرا که هیچ تولیدی یا مرکز پخشی نمی تواند ادعا کند که بهترین کفش های زنانه را عرضه می نماید چرا که همواره ممکن است کارگاه های در جهان باشند که کفش هایی با درجه کیفی های به مراتب بهتر از از آن مرکز به کشورهای مختلف صادر می نمایند.
اما در کل تمام تلاش این مرکز این است که کفش هایی که ارائه می دهد در نوع خود در بازار کشور بی نظیر باشند و در حد شان خانواده های ایرانی باشد این سبک ها کفش مسلما جزو کفش های گران قیمت به شمار می آیند اما با این وجود باز هم بسیار ارزان تر از سبک های مشابه خارجی در کشور به شمار می آیند.

پخش کفش زنانه راحتی شیک

از جمله پرفروش ترین کفش های زنانه مدل هایی راحتی است که به صورت روزمره قابلیت استفاده دارد چرا که بیشتری استفاده را در سال دارند به طوری که ممکن است هر بانویی در سال دو بار به خرید یک کفش روزمره نیاز پیدا کند. خوشبختانه این روزها کفش های زنانه راحتی با طراحی های شیک و زیباتری نسبت به سال های قبل تولید می شوند که از جمله آنها می توان به مدلی همانند زیر اشاره نمود.
مدل کفش زنانه راحتی کلارک

مدل کفش زنانه راحتی کلارک
این مدل کفش جزو مدل های طبی نیز به شمار می آید که علت آن داشتن ساختار استاندارد و کف و لژ بسیار نرم و راحت آن می باشد این مدل کفش در سه طرح بغل زیپ، دو طرح کفش و بند نما تولید می شود.
رویه کار در دو سبک استرج عاشقی و بیاله پشت مواد با زیره پیو سبک و با کیفیت ساخته می شود زیره اینکار کرم سمباده یک دست یا مشکی می باشد که به مشتری در انتخاب این موارد حق انتخاب داده شده است.

تولید و پخش انواع کفش زنانه اسپرت ایرانی

تولید کفش زنانه اسپرت شیک

از جمله دیگر خدمات این مرکز در این مجموعه همکاری با تولیدکنندگانی است که در زمینه تولید انواع کفش های زنانه اسپرت فعالیت می نمایند کفش های اسپرت همانند کفش های راحتی یکی از سبک های پرفروش در ایران به شمار می آید این نوع کفش ها در بین زنان و دختران طرفداران بیشتری را دارا می باشد.
کفش های اسپرت زنانه در وانیا در اقسام کیفیت ها و قیمت ها متناسب با سلایق و نیازهای اکثر مشتریان در کشور تولید می شوند که این عامل سبب می شود که اغلب افرادی که با مرکز ارتباط برقرار می نمایند بتوانند مدلی متناسب برای فروشگاه خود خریداری نمایند از جمله مدل هایه شیک و با کیفیت کفش اسپرت زنانه مدلی همانند عکس بالا با نام اسپرت آتشی می باشد.

درخواست تولید کفش زنانه مجلسی

تولید کفش زنانه مجلسی

از جمله مدل هایی که تولیدکنندگان محدودتری در کشور زمینه آن فعال می باشند مدل های کفش مجلسی می باشند که علت آن پایین بودن تقاضا برای آن در مقایسه با دیگر سبک های کفش زنانه می باشد.
اما با این حال درخواست تولید کفش های زنانه مجلسی در شب عید و با نزدیک شدن به اعیاد مختلف بسیار بالا می رود از همین رو این مرکز نیز با توجه به شرایط جامعه و در روزها و ایام ویژه سعی می نمایند که کفش های زنانه مجلسی مشتری پسندی در انواع سبک ها و طراحی ها برای مشتریان خود تولید نماید.
کفش های زنانه مجلسی پرفروش دارای پاشنه های 5 تا 7 سانت و بعد از آن پاشنه های 10 سانت و 10 سانت به بالا می باشند که بسته به نوع طراحی می توانند پاشنه جدا و یا لژدار تولید شوند و در مواردی در طرح های کالج و فانتزی می باشد که مناسب برای استفاده در محیط بسته می باشند.

مدل کفش زنانه طبی شیک و بسیار با کیفیت

مدل کفش زنانه طبی راحتی شیک

از جمله مدل هایی که در وانیا ماه هاست که تولید و عرضه می شود مدل طبی تخت راحتی می باشد که بهترین گزینه برای استفاده در بهار و تابستان می باشد این قسم از کفش در چند طرح مختلف بسیار شیک و زیبا تولید می شود و دارای رنگ بندی های جذاب و بسیار شادی می باشد. این کفش طبی راحتی دارای سایز 37.41 با زیره پیو و رویه پشت چرم در سری ده جفتی و پنج جفتی قابل سفارش می باشد.
از دیگر ویژگی های آن دارا بودن گلچه طبی در کف و دوردوخت بودن آن می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا