قیمت عمده کفش زنانه مجلسی

25 بهمن 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه مجلسی با طراحی های چشم نواز و جذاب بخشی از محصولاتی هستند که این مرکز پخش با قیمت عمده به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد تمام سبک ها توسط تولیدکنندگان ایرانی با کیفیت مناسب تولید و تحویل خریداران می گردند.


کفش زنانه از یک سو به زیبایی و جذابیت پوشش زنان کمک می کند و از دیگر سو نقش مهمی در حفظ سلامتی پاهای آنها ایفا می نماید. دیدن عکس ژورنال های لباس و افراد مشهور همچون بازیگران که با کفش های پاشنه بلند در مجالس و مهمانی ها ظاهر می شود بسیاری از زنان را به انتخاب این قبیل کفش ها تشویق می کند. در واقع صنعت مد سبب شده است که بسیاری از آنها به استفاده از کفش های پاشنه بلند راغب گردند.
اما حقیقت امر این است که کفش های زنانه مجلسی پاشنه همیشه نمی توانند با نقش اصلی کفش که همان حفظ قلب دوم انسان ها می باشد هماهنگ باشند این امر سبب شده است که بسیاری از تولیدکنندگان کفش های مجلسی را با سبک های اسپرت و راحتی ترکیب کنند و ایده های جالب و جدیدی را ارائه دهند.
اما با این حال باز هم نمی توان از جذابیت کفش های پاشنه بلند مجلسی چشم پوشی نمود و هر زنی حداقل یک جفت از آنها را برای استفاده در مراسمات و مهمانی های خاص در کمد لباس خود دارا می باشد تا با آن بتواند قد بلندتر و قد کشیده تری داشته باشد و لباس در تن او جلوه زیباتری داشته باشد.

کفش مجلسی پاشنه بلند و پاشنه کوتاه زنانه

قیمت عمده کفش زنانه مجلسی

کفش های مجلسی به سه دست پاشنه بلند، پاشنه کوتاه و تخت تقسیم می شوند مدل های تخت و پاشنه کوتاه در مواردی دارای طراحی های می باشند که هر در موقعیت های بیشتری می توان از آنها استفاده نمود و راحتی بیشتری در مقایسه با با سبک های پاشنه بلند دارند.
در صورتی که کفشی مجلسی دارای یک کف طبی باشد می توان از آن از ساعت های بیشتری بهره برد و در نتیجه پاها با آن سریع دچار خستگی و کوفتگی نمی شود.
در واقع بسیاری از بانوان نوع کفش مجلسی و رنگ آن را بر اساس نوع پوشش و لباس خود در مراسمات و مهمانی ها انتخاب می نمایند به عنوان مثال بسیاری از آنها ترجیح می دهند با لباس های شب بلند خود یک جفت کفش مجلسی پاشنه بلند استفاده نمایند.
و برخی نیز کفش های پاشنه کوتاه را ترجیح می دهند که متناسب با قد خود انتخاب نمایند و بسیاری آن را به همراه یک دامن کوتاه یا بلوز و شلورا مناسب تر می بینند.

قیمت مدل کفش مجلسی زنانه جدید

کفش های مجلسی زنانه در هر ماه در سبک و سیاق های جدید طراحی و وارد بازار می شوند در واقع وجود دستگاه های پیشرفته تر در مقایسه با سال های گذشته این امکان را به تولیدکنندگان می دهند که طرح های خلاقانه تری را تولید نمایند و این امکان را داشته باشند در طول زمان کمتر مدل ها و سبک های جدیدی را عرضه کنند.

برای نمونه از جمله کفش هایی که در حال حاضر در کفش وانیا به فروش می رود می توان به سبک مدل خورشیدی اشاره کرد که رویه آن به وسیله دستگاه لیزر برش های بسیار زیبایی ایجاد شده است و توسط تولیدکننده تبریزی ارائه می گردد.
اینکار دارای رنگبندی می باشد و دارای پاشنه حدودا 7 سانت می باشد و نحوه بسته شدن آن با زیپی است که در پشت آن تعبیه شده است که راحتی پوشیدن آن را بیشتر می نماید.

مشخصات کفش زنانه مجلسی خورشید

فروش عمده کفش زنانه مجلسی خورشید

• سایزبندی 37.40
• تولید تبریز
• دارای شش ماه ضمانت
• دارای جلو بسته و باز
• 8 جفتی
• دارای سه نوع رویه سوییت ویزون و ترکیبی

قیمت عمده( به روز): 150000 تومان

مدل مجلسی خورشید به جهت اینکه رویه پاها را کاملا می پوشاند در بسیاری از روزهای سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد و یک گزینه خوب برای استفاده در مهمانی های و ایام جشن و روزهای عید نوروز می باشد.برای دیدن مدل های بیشتر و اطلاع یافتن از قیمت ها به کانال پخش کفش زنانه و کفش زنانه مجلسی وانیا مراجعه فرمایید.

تولید کفش زنانه مجلسی در تهران و تبریز

کفش زنانه مجلسی لیزری شیک

از جمله شهرهای که در زمینه تولید کفش های مجلسی بسیار با کیفیت و در عین حال بسیار جذاب در کشور پیشتاز می باشند کلانشهرهای تهران و تبریز می باشند. کفش های مجلسی در این شهرها به ویژه در تهران با طراحی های خلاقانه تری ارائه می گردند و برخی از آنها دارای کیفیتی می باشند که به راحتی می توانند با نمونه های مشابه خارجی رقابت نمایند.

میزان فروش عمده کفش زنانه مجلسی

فروش عمده کفش زنانه مجلسی

هر چقدر کفش زنانه ای از کاربری کمتری برخوردار باشد به همان اندازه از فروش کمتری برخوردار می باشد کفش های زنانه مجلسی زنانه به ویژه از نوع پاشنه بلند به دلیل اینکه همیشه امکان استفاده از آنها در همه جا و با هر لباسی وجود ندارد و پوشیدن آنها محدود به ساعتی چند در مهمانی های خاص می شود قدر مسلم است که تقاضای کمتری برای آنها به نسبت مدل های راحتی و اسپرت بازار داشت باشند.
در این میان برخی از کفش های زنانه مجلسی که دارای طراحی های کلاسیک و پاشنه های پهن تر یا کوتاه تر می باشند به جهت اینکه در محیط اداری و کاری نیز قابل استفاده می باشند دارای فروش عمده قابل توجهی می باشند که بهترین آنها دارای رویه های با چرم طبیعی تولید می گردند.
استفاده از کفش های پاشنه بلند مجلسی در هر شهر و دیاری متفاوت است به نظر می رسد که در قسمت های کردنشین و اقوامی که لباس های محلی استفاده می نمایند استفاده از کفش های مجلسی پرزرق و برق استفاده بیشتری داشته باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا