چاپ کردن این صفحه

پخش جدیدترین کفش های مجلسی زنانه

31 فروردين 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مجلسی زنانه بخش قابل توجهی از سفارشات را به خود اختصاص داده اند فروش این کفش ها با رسیدن به ایام آخر سال به اوج خود می رسد. مشتریان با همکاری با مرکز پخش وانیا می توانند همواره به جدیدترین مدل های مجلسی با قیمت های مناسب دسترسی پیدا کنند.


کفش های مجلسی زنانه هر چند در مقایسه با سایر سبک ها محدودیت هایی در فروش دارند اما همچنان به عنوان جذاب ترین کفش ها برای زنان شناخته می شوند. آنچه که در یک کفش مجلسی بیش از هر چیز مورد توجه قرار می گیرد زیبایی و پاخوری زیبای آن می باشد و هر چه کار از کیفیت بالایی برخوردار باشد و از مواد اولیه مرغوب در تزئینات آن استفاده شود به همان اندازه بر زیبایی و جذابیت آن افزوده می شود.
کفش های مجلسی پاشنه بلند شهرت بیشتری در مقایسه با اقسام پاشنه کوتاه یا تخت دارند و این به سبب ایجاد استایل بهتر و کشیده تر برای زنان در محافل و مجالس می باشد و لباس های مجلسی با آن جلوه نمایی بیشتری می نمایند.

پرفروش ترین مدل های کفش مجلسی زنانه

پخش کفش زنانه مجلسی

پرفروش ترین کفش های مجلسی زنانه اغلب دارای رنگ های مشکی می باشند و به شکل صندل تولید می شوند و از تزئینات ساده تری برخوردار می باشد و به شکل رکابدار تولید می گردند و شامل انواع اقسام پاشنه بلند تا متوسط می باشند.
با توجه به اینکه پوشیدن پاشنه های سوزنی برای بسیاری از زنان سخت و آزار دهنده می باشد این روزها تولیدکنندگان جدیدترین کفش های زنانه مجلسی را با پاشنه های پهن تر تولید می گردند که با استقبال بسیار خوبی در مقایسه با سبک های سوزنی قرار گرفته اند.
پاشنه های پهن در سبک و سیاق های مختلف با طراحی های زیبایی تولید می شوند که توانسته اند سلایق بسیاری از زنان را تحت تاثیر قرار دهند. این پاشنه ها شامل اقسام مربعی، مستطیلی، فلر، مخروطی و... می شوند.
رویه های این قبیل کفش ها دارای جنس های چرم طبیعی، چرم مصنوعی همچون بیاله، کوبا و...، سوئیت، لمه، یا ترکیبی از این موارد می باشند که تولید کنندگان با توجه به طراحی که در نظر دارند از آنها استفاده می نمایند.

جدیدترین کفش صندل مجلسی زنانه

جدیدترین کفش صندل مجلسی

همان طور که اشاره شد صندل های مجلسی دارای فروش بالایی می باشند و زنان بیشتر از سایر مدل ها از این قبیل سبک ها اسقبال می نمایند چرا که زیبایی پاها در مجالس و مهمانی ها با این مدل صندل ها نمود بیشتری پیدا می کند.
صندل مجلسی زنانه اغلب پاشنه بلند می باشند و در مدل های تخت آنها برای اینکه جلوه بیشتری پیدا کنند تزئینات بیشتری استفاده می شود صندل های تخت مجلسی به شکل رکابدار یا بدون رکاب تولید می شوند که این سبک ها اغلب نیمه مجلسی می باشند و برای مهمانی های دورهمی استفاده بیشتری دارند.
جدیدترین کفش صندل های مجلسی با آغاز ایام بهار تا اواسط تابستان تولید و عرضه می شوند و بعد از آن تولیدکنندگان ساخت کفش های پاییزی را آغاز می نمایند.

مدل کفش صندل مجلسی شیک

پخش کفش زنانه مجلسی

کفش صندل های مجلسی زنانه ساده به جهت اینکه با بسیاری از لباس ها هماهنگ می شوند و از قیمت های مناسب تری برخوردار می باشند مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند از جمله این کفش ها می توان به مدلی با کد 1431 اشاره نمود که با رویه سوییت تولید و در رنگ بندی متنوعی ارائه می گردد پاشنه پهن 6 سانتی این کار سبب می شود که پاها در مقایسه با مدل های دیگر پاشنه بلند سوزنی احساس خستگی کمتری نماید.
این کفش هم اکنون در سری دوازده تایی با رنگ بندی متنوع از طریق کفش وانیا قابل سفارش می باشد برای دیدن طرح های بیشتر مشتریان عزیز می توانند به کانال کفش زنانه مجلسی مراجعه نمایند.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin